voi vitun posti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei jumalauta taas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ei jumalauta taas

Vieras
hukannut vaikka kuinka paljon meidän postia.. ykkösluokan kirjeet tulee yli viikon viiveellä postia katoaa jne... onko jotain s-posti osoitetta niillä minne saa valittaa?? ja mistä löytyy se katoamis ilmon kohta postin sivuilla??

Asiakaspalvelu kuluttajille
Kuluttaja-asiakkaiden yhteydenotot sähköpostitse

asiakaspalvelu@posti.fi
Kuluttaja-asiakkaiden yhteydenotot puhelimitse

0200 71000 (pvm/mpm)
(ulkomailta +358 200 71000)

Palvelut, hinnat, postit, postinumerot, jakelu, muuttoilmoitukset, kotiinkuljetukset ym.
Ma–pe klo 8–18 (muuttoilmoitukset ma–pe 8–16.15)

Posti Facebookissa

Voit esittää yleisiä Postin palveluihin liittyviä kysymyksiä myös Facebookin kautta osoitteessa www.facebook.com/Posti.fi.

Yksittäisiä lähetyksiä koskevissa kysymyksissä ota yhteyttä puhelimitse tai sähköpostitse.

Mut just oli radiossa juttua siitä, ettei niillä oikeastaan ole vastuuta kuin kirjatuista kirjeistä, paketeista yms. joita pystytään viivakoodin avulla seuraamaan. Tosin itse olen kerran tehnyt valituksen ja valitukset sai pienen maalaiskylän posteljooni, joka oli niin tunnollinen et ihan väärään osoitteeseen meni. Se meinaa soitti mulle ja selitti asioita ja hän oli saanut raukka syyt niskoilleen. Tosin itse laitoin vielä uutta palautetta missä epäilin virheen olevan jo postituksen lajittelussa ei jakajassa...

mäkin epäilen että syy on varmaan lajittelussa eikä jakajassa.. sekin outoa että jos lähetän itse lähimmästä postikonttorista jotain nekin kirjeet/paketit tulevat myös monesti hirveällä viiveellä perille. näin ei ollut ex-paikkakunnallani.

Heh, mulle tuli viime yönä viesti yhden jälkeen, että pakettisi on noudettavissa ja se pitää noutaa 20.10 mennessä :D Onhan tässä siis aikaa hakia... :D
Mutta oikeesti kyseessä oli postin joku häikkä, ilmoittelivat viime syksyisten pakettien saapumisesta uudelleen :D

Mutta aloitukseen viitaten, postin jakelussa on tapahtunut paljon huononemista viime vuosiin verrattuna. Meillä häviää vähän väliä posteja ja osa tulee joskus aikain päästä vasta perille : /

Joo, mulle oli tulossa KIRJATTU KIRJE, jota odotin ja odotin ja ei kuulu. Kun ryhdyttiin selvittämään niin selvisi että oho, onhan se ollu täällä postissa jo 3 viikkoa, mut eipä ollu tullu mitään ilmotusta minulle! Ja kirjattu kirje pitäisi olla sellainen mikä menee VARMASTI perille... joo-o.

sekin outoa että jos lähetän itse lähimmästä postikonttorista jotain nekin kirjeet/paketit tulevat myös monesti hirveällä viiveellä perille. näin ei ollut ex-paikkakunnallani.

Nykyään on varmaan myös ex-paikkakunnallasikin, koska kaikki postit lähetetään lajittelukeskuksiin, joita on pari vai onkohan enää yksi ainut Suomessa. Vaikka lähettäisit kirjeen naapurikuntaan, se saattaa matkata 500 kilometriä ennen kuin se palautetaan takaisin teille päin.

Ja huolimattomia jakajiakin riittää. Meille tulee aika usein naapureiden postia ja omaa postia on hukassa ja joskus jotain joku tiputtaa luukusta illalla päiväpostin jälkeen eli joku ystävällinen sentään vaivautuu tuomaan meidän väärin jaetun postin perille. Kerrostalossa asutaan.

Yhteistyössä