Voi vittu!!!Tytöl ollu kamuja tääl joka pvä..heitin sit pesuun niiden likasii vaatteit...

Alkuperäinen kirjoittaja hellalettas:
E mä pesisi toisten vaatteita, jokainenvanhepi pesee itse oman lapsenssa vaatteeta ja jolloin ei tarvitse korvata kännyjä ym

jep jep..miten mä en oo yhtää yllättynyt sun vastauksesta..haluisiksä pussillisen paskavaatet takasa ku lapses ollu jossain yötä?

Minä pesi esikoisen kännykän kerran.Huomasin kun ripustin pyykkejä, että
känny oli koneessa.Otin akun irti j sim kortin.mies kuivatteli puhelinta ja hyvin toimii ja esikko ei tiedä mitään, että olen sen puhelimen koneessa pessyt

Alkuperäinen kirjoittaja Oggi ja sen torakka:
E mä pesisi toisten vaatteita, jokainenvanhepi pesee itse oman lapsenssa vaatteeta ja jolloin ei tarvitse korvata kännyjä ym

jep jep..miten mä en oo yhtää yllättynyt sun vastauksesta..haluisiksä pussillisen paskavaatet takasa ku lapses ollu jossain yötä?

No kyllä ne likaisena aina on kotiin tullut ja myös meiltä lasten kavereiden vaatteet likaisena kotiin lähtenee. Ei muuta ees tullut mieleen.

Sä olet outo. Ennenki oon ihmetelly sun juttuja mut tää oli kyl jo aika hyvä :D Siis ihan kilttiä pestä vaatteet, mut etkö sä ruukaa kattoo taskuja ennen pesua ettei mee esim. paperia tai kännyköitä pesuun? Entä katoitko pesuohjeet, ku kaikissa vaatteissa ei oo aina 40 astetta...

Haluaisin, ehdottomasti.
Pesen itse omien lasteni pyykit, tottakai...

Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:

Haluaisin, ehdottomasti.
Pesen itse omien lasteni pyykit, tottakai...

Niin minäkin. Kuulostaisi tosi hullulta, että joku muu lähtisi pesemään minun lapseni vaatteita... En olisi iloinen!

No mä pesen joka tapauksessa itse muksujen vaatteet, vaikka olisi miten pestyjä kylästä tullessa..
Haluun et vaatteet tuoksuu ihan "omille" ennen kun ne kaappiin nakkaan..

Ihan ystävällisesti ajateltu, nykypäivänä ei vaan kukaan osaa olla mistään tuollaisesta avusta kiitolliinen. Jos ei muuta vikaa niin pesuaine haisee väärältä. Harmi kun puhelimelle kävi niin. Onko sulla kotivakuutusta joka korvais?

Kyllä mäkin pesisin vieraiden vaatteet jos ovat kauemmin olleet. Jos ei pesuaineet kelpaa niin voihan ne sitten pestä kotonaan uudetaan.

harmillinen juttu tuon puhelimen kaa. Ehkä sen saa kuivattua? tai korjattua?

Alkuperäinen kirjoittaja Kiekuva Kinkku:
En kyl pesis muksujen kavereiden vaatteita, enkä tosiaankaan odota, että joku heidän vaatteitaan yökylillä pesis... :o

En mäkään odottais että vaatteita pestäis missään, vaan silti pesisin kaveridenkin vaatteet jos olisin muitakin vaatteita pesemässä.

Yhteistyössä