voi vittu taas mä sanon!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Olenko ihan idiootti kun jaksan tota ukkoa katella. Kaipaan nyt todellakin jotain puolueetonta mielipidettä tähän asiaan. Elikkäs.. Meillä on vajaa vuoden ikäinen lapsi, mies on monta kertaa tämän vuoden aikana käynyt "viihtellä" ja ei siinä sinänsä mitään, muttakun ei viitsi ilmoittaa siitä mulle etukäteen, vartti ennen lähtöä sanoo et mä muuten lähen ja heippa! Lähtee autolla, joten me ollaan motissa lapsen kans kotona, ilman rahaa. (koska meillä raha-asiat hoitaa mies, siirrän aina äitiyspv rahani sen tilille) niin ja kaiken kukkuraks, monta kertaa on niin, että lähtee perjantaina tulee sunnuntaina. Ei kuulu mitään koko viikonloppuna, puhelin saattaa olla jopa kiinni. Miehellä on aika raju menneisyys mutta oon kuvitellut ja toivonut sen olevan historiaa. Nyt sit taas tänään, ilmoitti aamulla et lähtee sitten suoraan töistä kaverinsa luokse ja tulee huomena. no saa nähdä tuleeko, kaiken lisäks oli irroittanut meidän muksun turvaistuimen autosta ja se tönötti tos eteises aamulla. En vaan jaksa ymmärtää mitä helvettiä se touhuaa... huoh. kiitos kun sain purkautua.

niin ja ei kertonut minne ja kenen kanssa, kun ei kuulema ole väliä kun en sen kavereita tunne yhtään. mikä on outoa jo sinänsä, ollaan kuitenkin 7 vuotta oltu yhdessä.

miehen puolustukseks täytyy sen verran sanoa, että on kyllä hyvä isä silloin kun paikalla on ja tekee raskasta työtä ihan meidän elintason säilymiseksi mutta tää yks "pikkuasia" mua enemmän kuin vituttaa ja ihmetyttää. en erotakaan haluais.

:O Älä ainakaan enää koskaan ikinä siirrä sille eurookaan sun rahoista!! :O Kenen auto on? Jos se on teidän yhteinen niin sä sanot ettei sen auton kanssa lähetä yhtään mihinkään! Se on myös sunkin!
Kauanko se on tällasta tehnyt? Siis alusta asti vai? Älä hyvänen aika lähe tollaseen mukaan et annat rahaski sille! :O Ei, ei, ei. Nyt ilmotat sille että ainaki rahat takas. Mitä jos teille sattuu jotain eikä teil oo autoa eikä rahaa.. Ei näin, nyt luuri käteen ja käsket sen tuoda ainaki rahaa sulle ja mielellään sen autonki. Mitä se ees tekee sillä hiton autolla jos juo ja todellakin olis toista kohtaan reilua kertoa missä kuppailee!!
Tsemppiä :hug:

niinhän mä taidan olla.. en oikee ymmärrä itekään miten täs suhtees oonki tällänen nyssykkä kun oon kyl pohjimmiltani aikamoinen tulisielu, kai mä oon niin tottunut.. :(

Miksi siirrät rahas sen tilille??? Hullu nainen! :O Maksaako miehes kuitenki teidän laskut ja muut menot kunnolla?

Outoa kyllä tuo ukkos käytös, en suvaitsis tollasia häipymisiä! Viihteellä saa käydä joskus, mutta kyllä aikunen mies tulee yöksi kotiin!

niin ja auto on kyllä pelkäästään miehen että siinä suhteessa en voi sitä vaatia vaikka reiluahan se olis jättää se meille, sitä mä itsekin joka helvetin kerta ihmettelen mitä se sillä autolla tekee kun ei ajokunnossa kuitenkaan ole. enkä mä mikään absolutisti nipottaja itsekään ole. jos tää herran viihteellä käynti olis normaalia ei olis ongelma mulle.

siis just sen takia siirrän rahat aina sen tilille kun se maksaa sitten omalta tililtään kaikki meidän laskut ruoat asuntolainat yms yms siis ihan kaiken. jotenki tuntunu helpoimmalta niin...

[QUOTE="vieras";23115367]siis just sen takia siirrän rahat aina sen tilille kun se maksaa sitten omalta tililtään kaikki meidän laskut ruoat asuntolainat yms yms siis ihan kaiken. jotenki tuntunu helpoimmalta niin...[/QUOTE]

Ihan hypoteettisesti: Mitä jos jonain kauniina päivänä paljastuu ettei hän olekaan hoitanut 'kaikkea pakollista' (laskuja yms.) ajallaan ja sä oletkin syytänyt rahasi hänelle eikä mitään omassa sukan varressa. Itse siirtäisin edes osan vaikka omalle säästötilille.

Tiedät varmasti itsekin vastauksen, kannattaako suhdetta enää jatkaa! Haluat ilmeisesti olla uhri ja opettaa lapsellesikin, että on oikein kohdella puolisoaan miten sattuu. Miehesi ei kunnioita sinua pätkän vertaa ja valitettava totuus on se, että jos öitä ollaan pois puhelimet kiinni, niin ei taida miehesi kovin uskollinenkaan ollan!

Itse kuitenkin olet tiennyt, että miehesi käyttäytyy huonosti mutta ilmeisesti haluat elää kurjasti, jotta saat siitä sitten valittaa ja tehdä itsestäsi säälittävän. Minulta ei ainakaan sinunlaiselle naiselle sääliä heru, sillä itse tiedät, että sinun tulisi lähteä tuollaisesta suhteesta. Miehesi ei tule koskaan muuttumaan ja jokainen päivä huonossa suhteessa on päivä pois paremmasta...

No jätä hyvä nainen itselles rahaa jemmaan jos meinaat sen miehen kanssa elää! Ja jos kysyy miksi jemmaat rahaa niin sano että siksi, koska mies katoaa ilman varoitusta jopa koko viikonlopuksi. Lapsen kanssa ON OLTAVA RAHAA. Tuskinpa se ukkosi tulisi ryyppyreissultaan jos tarvisi päästä lääkäriin kipeän lapsen kanssa yllättäen, tuskin tulisi apteekkiin maksamaan lääkeet tai maksaisiko taksia? Mitä vain voi tapahtua, alat laittamaan siitä rahasta itsellesi sivuun.
Mieluiten mies vaihtoon.

[QUOTE="vieras";23115341]miehen puolustukseks täytyy sen verran sanoa, että on kyllä hyvä isä silloin kun paikalla on ja tekee raskasta työtä ihan meidän elintason säilymiseksi mutta tää yks "pikkuasia" mua enemmän kuin vituttaa ja ihmetyttää. en erotakaan haluais.[/QUOTE]

Miksi sä sitten siirrät pienet,omat tulosi hänen tililleen, jos kerran ukkos tekee raskasta työtä säilyttääkseenne teidän elintason??? En nyt ihan ymmärtänyt.

No siirrä nyt ainaki ne rahat tulee sun tilille, samantien!! Ajattelit vielä maksaa sen viikonloppu huvittelut???

Mä sanoisin suoraan äijälle että viikonlopun menot vähenee tai lähden. Ootko oikeesti onnellinen nyt?

Ja lisäisin vielä, että mikäli lapsesi sairastuisi keskellä yötä silloin kun miehesi on tavoittamattomissa ja sinulla 20e rahaa, kuka teidät vie päivystykseen ja millä saat lääkkeet? Herää nyt hyvä nainen!!!

en ole mutta niin tyhmältä kuin se kuulostaakin en halua jäädä yksin pienen lapsen kanssa näillä tuloilla. lisäks meillä yhteinen asunto, puolet velasta siis mun! en vaan jotenki osaa ajatella järkevästi edes sellaista vaihtoehtoa että tästä lähtisin, tuntuu ihan ylivoimaiselta ruveta järjestelemää kaikkea. en tiedä edes rakastanko miestä enää, lapsi on mulle ykkönen... niin ja tiedän kyllä itsekin et on typerää siirtää aina ne rahat sille, mutkun mies on sitä mieltä et onhan munki osallistuttava edes niillä pienillä tuloillani tän perheen elättämiseen.. huoh.

mies on monta kertaa tämän vuoden aikana käynyt "viihtellä"...

Monta kertaa... eikä helmikuu ole vielä edes puolessa välissä. Eihän teillä ole perhe-elämää ollenkaan!

Yhteistyössä