V
"vieras"
Vieras
Olenko ihan idiootti kun jaksan tota ukkoa katella. Kaipaan nyt todellakin jotain puolueetonta mielipidettä tähän asiaan. Elikkäs.. Meillä on vajaa vuoden ikäinen lapsi, mies on monta kertaa tämän vuoden aikana käynyt "viihtellä" ja ei siinä sinänsä mitään, muttakun ei viitsi ilmoittaa siitä mulle etukäteen, vartti ennen lähtöä sanoo et mä muuten lähen ja heippa! Lähtee autolla, joten me ollaan motissa lapsen kans kotona, ilman rahaa. (koska meillä raha-asiat hoitaa mies, siirrän aina äitiyspv rahani sen tilille) niin ja kaiken kukkuraks, monta kertaa on niin, että lähtee perjantaina tulee sunnuntaina. Ei kuulu mitään koko viikonloppuna, puhelin saattaa olla jopa kiinni. Miehellä on aika raju menneisyys mutta oon kuvitellut ja toivonut sen olevan historiaa. Nyt sit taas tänään, ilmoitti aamulla et lähtee sitten suoraan töistä kaverinsa luokse ja tulee huomena. no saa nähdä tuleeko, kaiken lisäks oli irroittanut meidän muksun turvaistuimen autosta ja se tönötti tos eteises aamulla. En vaan jaksa ymmärtää mitä helvettiä se touhuaa... huoh. kiitos kun sain purkautua.