voi vit´si mä kämmäsin työharjoittelusta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Oon siis ollut lasta hoitamassa kotona( kipeää)tiistain ja eilen laitoin iltapäivällä et oon vielä tän päivän kotona ja sit huomenna töihin. Laitoin sit viestin eilen ip:llä et tuun torstaina töihin. Ihmettelin et ei vastattu viestiin. Rupesin tossa äsken sit katsomaan sitä numeroa kun ei ole vastattu niin se onkin se lankanumero.. En oo edes tiennyt et hänelle on lankanumerokin kun aina kännykkään vasta. Soitin sit nolona et oon kyllä viestiä yrittänyt laittaa . se yhdistyy kuulemma suoraan kännyy mut viestit ei tule siihen..

Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja finttu:
Mutta eix tommoset asiat yleensä soiteta?

Niinpä.

Ei kun nykyään ilmoitetaan sairaslomat tekstarilla, raskausuutiset tekstarilla, kositaan tekstarilla, erotaan tekstarilla ja ilmoitetaan lähiomaisen kuolemisetkin tekstarilla.

Minäkö vihaan tekstareita??

on vähän vastaava!
Laitoin aamulla 6.15 pomolle viestin lapsi kipeä en tule töihin että soitan 9aikaan!
soitin 9aikaan niin pomo oli että missä oot? sanoi että kotona niinkun viestissä kerroin jonka laiton klo 6 (työt alko klo 7 )
No viestiä ei kuulemma ole tullut hänelle vaikka mun puhelimesta näkee että on lähetetyistä!!!
Soitan aina mutta kun meillä on liukuva työaika pomoilla ja ne eivät ole juuri koskan töissä klo 7 niin kun me! niin ajattelin että en kehtaa soittaa klo 6-7 vaan soitan klo 9 niin on ainakin jo toimistolla! että laitan viestin eka!
no eipä onnistunut sitten tääkään juttu!
onneksi mummo tulee huomenna että pääsen töihin! sairaslomalapun soitin neuvolasta ja se on tälle sekä huomiselle!
itseä harmittaa kun pomo oli kiukkusen olonen puhelimessa!

Just tämmönen muakin harmittaa, mäkin ajattelin et ku on kiireinen ihminen, Ja justa aamulla olin sanonut että en vielä tiedä huomisesta ja ilmoitan jos en tule. Edellisessä työpaikassani pomo ei yksinkertaisesti vastannut viestiin vaikka oli sen saanut. ja hänelle sitten sai ilmoittaa tekstarilla jos oli jotain..

Yhteistyössä