voi vi*tu!!!!!!!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap.

Vieras
Tänään piti tulla kelan rahat, mut ei, ei sit yhtikäs mitään oo tullut. Pitäsköhän soittaa äkänen, vai jopa vittu puhelu. Voi että mua ottaa niin päähän! Ei sit saadakkaan ruokaa kaappiin uudeks vuodeks, ja joo, säästöjä ei ole nyt, jos joku haluaa aukoo päätänsä.

Mistä kelan rahoista on kyse? Soitappa kelan asiakaspalveluun ja tarkista ensin kelan asiointipalvelusta onko siellä merkintä maksettu, koska jos on, niin vika on sitten todennäköisesti pankin päässä->yhteys pankkiin, maksu tälle pv.

Siis olen hoitovapaalla, ja viime kuussa ainakin tuli hoitoraha 30.päivä, joten eikö sen pitäs sit tulla tässäkin kuussa samana päivänä, kun ei ole vielä tullut tälle kuulle ku lapsilisä...

Alkuperäinen kirjoittaja ap.:
Siis olen hoitovapaalla, ja viime kuussa ainakin tuli hoitoraha 30.päivä, joten eikö sen pitäs sit tulla tässäkin kuussa samana päivänä, kun ei ole vielä tullut tälle kuulle ku lapsilisä...

Tulee aina kuun viimenen päivä, eli vasta huomenna.

Alkuperäinen kirjoittaja ap.:

Jos se tulee aina viimeinen päivä ja viime kuussa se oli 30. ja tässä kuussa 31.?

HuH! Mä olin saanut kelalta kyllä sellasen käsityksen, että tulee aina 30. päivä, ellei ole pyhäpäivä. Mut onneks asia on näin, ehdin jo säikähtää, että ei saadakkaan rahaa...

Alkuperäinen kirjoittaja heh:
Alkuperäinen kirjoittaja male:
Niin aatella että meille ei tule koskaan kelan rahoja...

Ketä kiinostaa

Juu koskaan ei olla äitiyslomalla tai jouduta sairaslomalle niin että kela maksaa jotain tms. Koskaan ei jäädä kotiin hoitamaan lapsia tms. Enpä usko että nykymaailmassa kovinkaan montaa on joka ei kelasta JOSKUS jotain saisi.

Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:
Alkuperäinen kirjoittaja heh:
Alkuperäinen kirjoittaja male:
Niin aatella että meille ei tule koskaan kelan rahoja...

Ketä kiinostaa

Juu koskaan ei olla äitiyslomalla tai jouduta sairaslomalle niin että kela maksaa jotain tms. Koskaan ei jäädä kotiin hoitamaan lapsia tms. Enpä usko että nykymaailmassa kovinkaan montaa on joka ei kelasta JOSKUS jotain saisi.

Niin eikä oteta lapsilisää ollenkaan?

Yhteistyössä