Voi vee kun mä näytän niin nuorelta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja inhottavaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

inhottavaa

Vieras
Siis mä oon 24-v ja mulle on tultu monesti sanomaan, että et voi olla noin vanha :o Yks nainen ihmetteli suureen ääneen "Sä...Saaran... äiti, siis sä Saaran äiti?" "Siis mä luulin sua 15-vuotiaaks" V.ittu, että tuli kiva mieli siitä.

Mun mielestä toi nainen ei ois voinu enään tyhmemmin ilmasta asiaansa.

Siis mitenköhän mun sitten pitäis pukeutua ja meikata, että ihmiset ei aattelis mua Saaran siskona tai serkkuna......

Liityn tähän joukkoon minäkin... Kai tästä sitten 50 vuotiaana on jotakin iloa. Juuri oltiin ystävämme 40v juhlissa ja paljon oli vieraita ihmisia ja taas luultiin parikymppiseksi. Imartelevaa, mutta suurimmaksi osaksi ottaa päähän |O

Tiedän tunteen :/ Ite oon 30v ja viiden lapsen äiti ja monet (jotka eivät tiedä ikääni) aina ihmettelee että miten noin nuorella on jo noin monta lasta... Siis luulevat paaaljon nuoremmaksi, parikymppiseksi... (Toisaalta ihan hyvä näin,ettei nelikymppisenä sitte näytä jo kuuskymppiseltä ;) :D )

täällä vähän sama juttu, kohta kolahtaa mittariin 25 ja mies toteaa joskus että ihan ku teinilikan kanssa olis :D nuoremmat kaverit kehuu ku oon kuulemma niin rypytön, herra jestas jos oliski jo nyt ryppyjä :o tuollainen voi silti satuttaakin, kaverille oli tultu sanomaan kaupungilla yhtäkkiä et älä vaan sano et sä oot ton lapsen äiti... musta aika pahasti sanottu.. varsinkin ventovieraalle

Älkää tytöt huoliko. Minun mieheltä kysytään edelleen JOKA KERTA paperit kun menee baariin/ostaa olutta! :laugh: Ja ikää hällä 27. Ei se minusta niin nuorelta näytä. Kyllä se nyt vähintään täysikäisen näköinen on.

Iteki kuulun samaan sarjaan. Kiva shokeerata kaikia tiedolla että mulla on eskari-ikäinen lapsi :kieh: Sitten katsotaan niin säälien, että. Koitan ottaa huumorilla ja kerron, että olin 20 kun sain lapsen yrityksen kautta.

Oon aatellu että viimeiset 10v on ollu paskoja tämän takia, mutta kylläpä sitte 10-20 vuoden päästä on iloinen tästä ominaisuudestaan, kunhan nyt vaan pitää ihostaan huolta.. :whistle:

sanon nyt ihan suoraan, että vanhempien silmin kaikki alle 3kymppiset näyttää teineiltä, varsinkin ne persvilkkuhousujen käyttäjät. Antaa itestään niin pentumaisen kuvan aikuisen silmiin. :xmas:

Että ei se teidän iho sen sileämpi ole kuin muillakaan ikäisillänne tms. :laugh: Mutta tottakai se vielä parikymppisenä on kuin vauvan peppu.

Alkuperäinen kirjoittaja Chocolaadi:
Älkää tytöt huoliko. Minun mieheltä kysytään edelleen JOKA KERTA paperit kun menee baariin/ostaa olutta! :laugh: Ja ikää hällä 27. Ei se minusta niin nuorelta näytä. Kyllä se nyt vähintään täysikäisen näköinen on.

Iteki kuulun samaan sarjaan. Kiva shokeerata kaikia tiedolla että mulla on eskari-ikäinen lapsi :kieh: Sitten katsotaan niin säälien, että. Koitan ottaa huumorilla ja kerron, että olin 20 kun sain lapsen yrityksen kautta.

Oon aatellu että viimeiset 10v on ollu paskoja tämän takia, mutta kylläpä sitte 10-20 vuoden päästä on iloinen tästä ominaisuudestaan, kunhan nyt vaan pitää ihostaan huolta.. :whistle:

Mun ukolta myös ja se täyttää jo 30... Eikä tuo nyt NIIIN nuorelta näytä.

Kerran silloin 19-vuotiaana ne ei päästäny sitä ees baariin kun väittivät, että ei voi olla hän omassa ajokortissaan. Näytti kuulemma liian nuorelta.

Mulla sama juttu, kyllä ihmiset osaa olla tökeröitä.
Mulle yks entinen työkaveri sano, että ei ikinä uskois, että sullakin lapsia jo on, kun näytät niin kakaralta.
Aha. :headwall:
Täytän 30v lokakuun lopussa ja en käytä teinivaatteita.

Tämä on taas näitä nuorekkuudellaan lesoiden ketjuja :snotty: :snotty: :snotty: :snotty:

Joo, joo, tiedetään ettette ole ennen aikojanne rupsahtaneet kuten eräät toiset B) B) B) B)

Alkuperäinen kirjoittaja Provo:
Tämä on taas näitä nuorekkuudellaan lesoiden ketjuja :snotty: :snotty: :snotty: :snotty:

Joo, joo, tiedetään ettette ole ennen aikojanne rupsahtaneet kuten eräät toiset B) B) B) B)

Juu, pitää jossain päteä. :laugh:
Kyllä multakin kysyttiin papereita vielä liki kolmekymppisenä. Eipä enää kysytä.
Parikymppiset on hauskoja... vähän tolloja.. kovin luulevat olevansa jo niiiin niin vanhoja, ja yllättyvät kun joku pitääkin pentuna (sitähän he vielä ovatkin!)!! :whistle: :D

Mä toivon et näytän vielä kymmenen vuoden päästäkin nuoremmalta! nyt 22v se vielä harmittaa kun moni ihmettelee,että aijaa,luulin että olet pojan sisko. Ja yleisesti luullaan että ole 16v teiniäiti. not nice. Ilman papereiden näyttöä on turha baariin päästä. (tai no siitä tiedä,empä ole tuolla aikoihin käynyt)

Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:

Kyllä multakin kysyttiin papereita vielä liki kolmekymppisenä. Eipä enää kysytä.
Parikymppiset on hauskoja... vähän tolloja.. kovin luulevat olevansa jo niiiin niin vanhoja, ja yllättyvät kun joku pitääkin pentuna (sitähän he ovatkin!)!! :whistle: :D
No mää oon 1,5kk vajaa 30v että oonko 2-kymppinen..? :o
Vai mitä tarkotit, tollo?

Alkuperäinen kirjoittaja Cathryn:

Parikymppiset on hauskoja... vähän tolloja.. kovin luulevat olevansa jo niiiin niin vanhoja, ja yllättyvät kun joku pitääkin pentuna (sitähän he ovatkin!)!! :whistle: :D

Oonko mä susta puhunut yhtään mitään, dorka? :o
Jos sua on haukuttu kakaraksi, se ei liene mikään kohteliaisuus. Mun äiti haukkuu mua joskus samoin. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Cathryn:

Oonko mä susta puhunut yhtään mitään, dorka? :o
Jos sua on haukuttu kakaraksi, se ei liene mikään kohteliaisuus. Mun äiti haukkuu mua joskus samoin. :)

:laugh: :laugh:

Mieheltä kanssa kysyttöään papereita, on 24v.
Kyllä se musta aika ikäsensä näkönen on. ehkä joku voi erehtyä luulee 20mutta että 17vuotiaaksi. no ehkä se on vaan niiden työ tarkistaa kaikilta kenellä on maholisuus olla alaikäisiä.Kun niitä vanhan näköisiä alaikäisiä on.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Laittakaas kuvia ni nähään sit miltä näyttää..

Niin, kyllä mäkin haluaisin nähdä mitkä beibifeissit siellä nyt mussuttaa taas. :)
Kumminkin riutuneita ja eltaantuneita haahkoja persvilkkuhousuissa.

Yhteistyössä