J
Juio
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ja tämä on tätä yleistystä. Teillä kai sitten on ns. heittelle jätetyt lapset, jotka eivät tajua rahan käyttöä. Tiedän mäkin tälläisiä ihmisiä paljon, mutta niitä on myös vanhemmissakin, ei vain nuorissa. Ja minä olen nuori, 26v, ja osaan kyllä käyttää rahaa ja säästääkin. Olen töissä, samoin mieheni ja lapsemme kasvatamme rakkaudella.Alkuperäinen kirjoittaja Laina:Ei nykyajan nuorisolla ole mitään tajua rahasta. Kaikki pitää ostaa velaksi, ei osata säästää, matkustella pitää vaikka ei ole rahaa, ihmettelevät kuinka velka täytyykin maksaa takaisin, sossu on työpaikan vaihtoehtoAlkuperäinen kirjoittaja pankkiiri:kyllä se niin on, kun nuorisolle lainaa rahaa, niin takasinmaksu kyllä tahtoo olla takkusta eli kaikkeen muuhun on rahaa vaan ei siihen velkaan josta ei mitään virallista paperia ole.
on tässä lainattu niin pojalle kun tytöllekin, millon on joulu ja milloin on juhannus ja ei täs kuussa pysty lyhentään
enää en lainaa lapsille tai kenellekään muullekaan
...
Syksyllä alkavan laskusuhdanteen aikana selviää sinulle kuinka hyvin osaat hoitaa raha-asiat.