Voi v****u!

HYLLYVÄLYYLI

Jäsen
01.10.2004
759
1
16
Tuli Hobby Hallista maksumuistutus... Ja en ole tilaannut sieltä mitään yli 6kk ja olen maksanut kaikki laskut silloin 6kk sitten pois ja nyt tulee joku vitun maksumuistutus 10? Ja eikä pääse puhelimella läpi... KAi se on mentävä siellä myymälässä käymään kun ei muulla tapaa pääse läpi koko puljuun! Saisin edes tietoon mistä ihmeestä toi maksumuistutus lasku on edes?!?

Mulle tuli reilu 83? lasku, enkä tod. ole tilannut sieltä mitään tuollaisella summalla. Puhelimella ei pääse läpi ja sähköpostiviestiin eivät ole vastanneet, vaikka pari kertaa jo lähettänyt.

Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
Siiis eikö siellä oo tökkiny vähän kaikki viiemaikoina, siellä hoppuhallissa?

On jo pitemmän aikaa, prkl :headwall:
Mä tilasin taannoin sieltä esikoiselle paidan ja kaksi jouluenkeliä ja kaikki tulivat eri paketeissa ja eri päivinä, vaikka tilasin samaan pakettiin :headwall:

Mulle tuli n. kuukaus sitten lasku tuotteesta jota en ole tilannut! Itseasiassa tarkistin asian ja olen tilannut viimeksi ko firmasta vuonna 2004!!!! Ja silloin maksanut tilauksen normaalisti.
Kaivelevat vissiin vanhoja asiakasreksitereitä perkules!

Alkuperäinen kirjoittaja Maryo:
Onko kukaan saanut selvitettyä noita asiota puhelimella eli onko kukaan päässyt läpi vai onko kaikki maksaneet vaan ne epämääräiset laskut?

No ei mulle ainakaan tulis pieneen mieleen maksaa laskua, mistä ei ole mulla edes tuotetta!
Ja mites, jos mulle tulis tuo lasku, eikä puhelimella pääsis läpi, ja lähin hoppuhallin kauppa on n. 500km päässä... Mites sit suu pantais?? :o

Alkuperäinen kirjoittaja vierastus:
Mulle tuli n. kuukaus sitten lasku tuotteesta jota en ole tilannut! Itseasiassa tarkistin asian ja olen tilannut viimeksi ko firmasta vuonna 2004!!!! Ja silloin maksanut tilauksen normaalisti.

Siis jos he kaivelevat vanhoja rekistereitä, niin olet varmasti sitten tilannut, vaikka sitten vuonna 2004.

Alkuperäinen kirjoittaja jep:
Alkuperäinen kirjoittaja vierastus:

Siis jos he kaivelevat vanhoja rekistereitä, niin olet varmasti sitten tilannut, vaikka sitten vuonna 2004.

Ilmeisesti tämänkaltainen logiikka heillä juu.

Keväällä tilasin yhteensä 8 tuotetta, kaikki vaatteita. Joka ikisestä tuotteesta tuli erikseen ilmoituskortti, että paketti haettavissa postista. Sitten tuli erikseen jokaisesta lasku...ja hyväksi lopuksi tuli postista vielä kaksi pakettikorttia, vaikka kaikki tilaamani tuotteet olivat jo tulleet, niitä en enää noutanut vaan niistäkin tuli laskut!!! yrittivät toimittaa ja laskuttaa pojan hupparin ja minun housut kahteen kertaan.

ja jääräpää kun olen, juuri tällä viikolla tilasin sieltä Luhdan takin, saa nähdä miten sen kanssa homma toimii.

Keväällä tilasin ja ainakaan vielä ei ole mitään ihmeellisiä laskuja tullut. Kaikki maksoin ajallaan. Mutta mitään en uskalla tilata sieltä enää.

Miten voi olla mahdollista että hyvämainen firma pilaa maineensa tuollaisilla jutuilla? Onko omistus vaihtunut? Miten ei saa ketään, mistään kiinni millään konstilla?
Käsittääkseni HöpöHallissa on ennen toiminut ihan hyvin kaikki systeemit ja nyt yht´äkkinen muutos. Mistä voi johtua?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Keväällä tilasin ja ainakaan vielä ei ole mitään ihmeellisiä laskuja tullut. Kaikki maksoin ajallaan. Mutta mitään en uskalla tilata sieltä enää.

Miten voi olla mahdollista että hyvämainen firma pilaa maineensa tuollaisilla jutuilla? Onko omistus vaihtunut? Miten ei saa ketään, mistään kiinni millään konstilla?
Käsittääkseni HöpöHallissa on ennen toiminut ihan hyvin kaikki systeemit ja nyt yht´äkkinen muutos. Mistä voi johtua?

Kyllä mä oon aiemmin aina välillä tilannu sieltä, ja tuotteet ja laskut on kyllä tullu ihan ajallaan, ei mitään ongelmia. Mutta enpä tilaa enää... Kun on kerta tuommosta hommaa...

Yhteistyössä