Kellä muulla ollut ISOJA ongelmia Hobby Hallin asiakas"palvelun" kanssa ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Entinen asiakas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Entinen asiakas

Vieras
Nyt riitti ! Tuli mitta täyteen ja aion irtisanoa 20 vuotta kestäneen asiakassuhteeni Hobby Halliin - heti kun saan nämä laskusotkut selvitettyä.

N. kuukausi sitten tuli maksukehotus kahdesta laskusta jotka molemmat olin maksanut. Laitoin asiakaspalveluun sähköpostia - en saanut mitään vastausta. Lähetin kirjeen postitse - ei vastausta. Lähetin uudelleen sähköpostia - ei vastausta. Yritin soittaa sekä asiakaspalvelunumeroon että laskutukseen. Yhteyttä ei saa, ilmoittaa koko ajan että "verkko varattu". Jos pääsee jonotukseen asti, niin siellähän roikut kymmeniä minuutteja etkä pääse läpi. JA TÄMÄ JONOTUS MAKSAA YLI 30 SNT / MIN.

Sitten tuli maksukehoitus 2. korkoineen ja perimiskuluineen. Ja edelleen siis AIHEETON maksukehoitus. Taas soittoyrityksiä ko. puljuun. Ei pääse läpi. Soitto HH:n puhelinvaihteeseen johon lopulta joku vastasi ja pyytäessäni laskutukseen, sinne myös yhdisti mutta jätti linjoille roikkumaan ... JEE-mitä asiakas"palvelua"...

Tänään aamulla jonotin KAHDELLA puhelimella asiakaspalveluun, en päässyt läpi. JA SITTEN MENI HERMOT TOTAALISESTI.

Laitoin sähköpostia ylemmälle johdolle ja pyysin selvittämään asian. Lähetin saman asian myös faksilla sinne h..tin asiakaspalveluun. Vähän tuli myös kettuiltua HH:n puhelinvaihteen hoitajalle (vaikka eihän tämä tilanne sen henkilön vika ole). Soitin myös kuluttajaneuvojalle. Sieltä sanottiin että tästä puljusta on tullut valituksia pilvin pimein. Sanoivat että kannattaa säästää kaikki viestit ym. mitä HH:lle olen lähettänyt. Jos vielä yrittävät jotain AIHEETTOMIA saatavia periä niin todistusaineisto on hyvä säilyttää.

No enpähän ainakaan ole yksin tämän laskusotkun kanssa. Tuolla muita keskustelupalstoja selailtaessa löytyy vaikka kuinka vastaavanlaisia tapauksia. Mitä ihmettä siellä HH:ssa on tapahtunut tässä kesän aikana ?
Aikaisemmin ei ole ollut mitään valittamista.

Kumma juttu että asiakaspalvelussa ei ehditä hoitaa näitä laskusotkuja mutta maksukehoituksia kyllä keritään lähettää - prkle !

:wave: :wave:

Olen YLI viikko sitten tilannut heiltä turvakaukalon ja lapsille linnan. Maksanut olen heille jo kyseiset tuotteet. Mä oon niin pirun kärsimätön, en jaksaisi ollenkaan odotella pakettia.
Ja tänään koitin heille soittaa, jonotin lähemmäs 15minuuttia - tuloksetta. :headwall:

:wave: Olenkin kirjoittanut samasta asiasta tänne aiemmin, en vain löydä millään sitä ketjua mistään, kun tää haku tökkii. Jokatapauksessa, olen myös entinen asiakas hobbarissa.

Lähettivät karhukirjeen ja onneton menin maksamaan sen, kun ajattelin että olin todellakin joskus laskenut väärin tilaamani-takaisin lähetettyjen tuotteiden summan..No, selvis etten ole koskaan edes lunastanut ko. pakettia mitä karhusivat. Soitin monta kertaa asiakaspalveluun -tuloksetta. No, puhelinlasku tuli ja kas kummaa, yli 10e mennyt niihin soittoihin, kun nehän nykyään veloittavat jo pelkästä jonottamisesta. Mulle riitti nyt totaalisesti tuo touhu. Pitäkööt kamansa.

Meille tuli kanssa noita maksukehoituksia ja sitten pahoittelukirje että siellä jotain häikkää. Ei edelleenkään oikeita laskuja tullut, mutta ei siis karhujakaan enää.
Myöhemmin tilatuista laskut olleet ok.
Uskoisin että saavat sotkunsa selvitettyä vielä joskus :)

:wave: :wave: Eilen soitin neljä tuntia asiakaspalveluun pääsemättä läpi. N. 10? hävisin kyllä rahassa kun roikuin kuuntelemassa jonotusmusiikkia. Multa siis karhutaan myös laskua jonka olen maksanut. Ja päätin etten enää koskaan ikinä missään tilanteessa tilaa mitään kyseiseltä firmalta. Onneks noita muitakin vastaavia yrityksiä on pilvin pimein.

Alkuperäinen kirjoittaja jybis:
musta tuntuu edelleen että hobbari ja elisa on yhdistyny jotenki :laugh: |O

Mä muuten kyrpiinnyin myös Elisaan ja huomasin täällä etten ole ainoa. Ensin lopetin kalliin kännyliittymän ja vaihdoin huomattavasti edullisempaan. Lähettivät sitten yli puolen vuoden päästä mulle laskun, jonka olivat vahingossa jättäneet lähettämättä :headwall: :headwall: . Ja jokin aika sitten irtisanoin myös nettiliittymän, kun on hidas, kallis ja kerran ilman mitään syytä viikon toimimatta :headwall: .

Vähäks musta tulee rikas jos kaikki yritykset alkaa sohlaamaan samalla tavalla kuin Hobby hall ja Elisa :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja jybis:
musta tuntuu edelleen että hobbari ja elisa on yhdistyny jotenki :laugh: |O

:laugh: varmaankin.Elisa mullakin laskun kanssa takkuilee.Ja sain elokuussa hobylta laskuhuomautuksen jota en ole edes tilannut.En sitten mitään vuoden 2005 jälkeen.Onneks se selvisi.Kyllä säikähdin :kieh:

Yhteistyössä