voi v*tun hobbarihalli

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miet
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

miet

Vieras
ei oo totta, eka ne lähettää vääriä tilauksia ja kotio tulee lappuja et on tilattu mijan kitaraa jne(mitään ole tilannut)
nyt tuli sitten joku lasku ja loppusumma oli 156e!!!!!!!!!! tiedän että 15.50 on maksamatta, ja eräpäivää on... helvetti menee järki.
sinne ei tunnetusti kannata soittaa emailiakin saa odotella...
en maksa kyl tuota laskuu...

Siis mikä siinä hobbaris mättää nykyään,tuntuu että koko ajan saa täältäkin lukea kuinka ne on töppäilleen. Tohtiiko sieltä ees tilata enää mitään?

Mun kaverille oli käynyt silleen että joku oli sen nimissä tilannut tavaraa, oli saanu jostain sen asiakasnumeron, ja kaverin maksettavaksi jäi kun ei pystynyt todistamaan.. Oli paketti postistakin annettu eteenpäin.

Mulla ei ole koskaan ollut ongelmia. Aina olen päässyt jonottamatta puhelimitse tilaamaan tai vaihtamaan laskun ep:tä tms.

Ja kaiken lisäksi ostin 2v sitten digiboxin sieltä ja nyt se on rikki. Takuu meni umpeen siis viime vuoden joulukuussa. Melkein vuosi sitten ja saan uuden vehkeen eikä tarvitse edes postikuluja maksaa.
Mä olen ainakin 100% tyytyväinen hobbariin! :D

Alkuperäinen kirjoittaja minttulii86:
Mulla ei ole koskaan ollut ongelmia. Aina olen päässyt jonottamatta puhelimitse tilaamaan tai vaihtamaan laskun ep:tä tms.

Ja kaiken lisäksi ostin 2v sitten digiboxin sieltä ja nyt se on rikki. Takuu meni umpeen siis viime vuoden joulukuussa. Melkein vuosi sitten ja saan uuden vehkeen eikä tarvitse edes postikuluja maksaa.
Mä olen ainakin 100% tyytyväinen hobbariin! :D

no milloin olet sieltä viimeksi puhelimitse tilannut? nykyään et ainakaan jonottamatta läpi pääse.

Alkuperäinen kirjoittaja kanta-asiakas:
Kanta-asiakas olen ollut jotain 22 vuotta, eikä mitään ongelmia ainakaan vielä, mutta hurjalta kuulostaa jos touhu on mennyt tuollaiseksi.

Itse ollut kanta-asiakkaana 7vuotta,mutta nyt en halua enää olla missään tekemisissä puljun kanssa.Maksattavat ihan turhia laskuja ja luotosta saat vastaukseksi " meidän nämä uudet koneet laskevat kaiken valmiiksi ja näihin on uskominen,että ota nyt huomioon meidän uudet koneet" |O Pesen käteni koko laitoksesta.

*anteeksi huutaminen,mutta alkoi kiukuttaa kun lueskelin tätä ketjua*

Mä olen kans ollut kanta-asiakas vajaan 10 vuotta. Viime viikolla sössivät mun laskut. Jonottelin 30 min laskutukseen ja siellä asiakaspalvelija oli yhtä pölmistynyt kun mäkin. Tiedä sitten että tajusko se edes poistaa uutta laskua jonka lähettivät jo maksetusta tuotteesta :/

Alkuperäinen kirjoittaja Nocturne:
Laita sähköpostia sinne. Minä sain vastauksen hei.

koska laitoit sähköpostia?
mä olen kahteen otteeseen lähettänyt mailia, ja vieläkään ei ole mitään takaspäin tullut, vaikka ensimmäisestä mailista on aikaa n. 2kk ja toisesta 1.5vkoa

Yhteistyössä