voi teini minkä teit???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huolesta soikeena
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huolesta soikeena

Vieras
lähti perjantaina poikakaverinsa luokse rovanimelle. koko v.lopun ajan ei ole saanut yhteyttä kumpaankaan. tänään koko pv yritetty soittaa ei vastausta. piti .ksi tulla kotiin ,kun on vanhijentanssi harkat.... poitsun äitee on menossa ktsomaan mikä siellä on,kun ei vastaa....

Alkuperäinen kirjoittaja huolesta soikeena:
lähti perjantaina poikakaverinsa luokse rovanimelle. koko v.lopun ajan ei ole saanut yhteyttä kumpaankaan. tänään koko pv yritetty soittaa ei vastausta. piti .ksi tulla kotiin ,kun on vanhijentanssi harkat.... poitsun äitee on menossa ktsomaan mikä siellä on,kun ei vastaa....

Hui kamala, toivottavasti tyttolla on kaikki kunnossa.... Kuinka vanha tytti kyseessa?

Alkuperäinen kirjoittaja onko..:
..tyypillistä vai epätyypillistä käytöstä teiniltäsi?

kyllä tuo yleensä kantaa puhelintansa mukana ,kuin raamattua... ei tavallista oleskaan,niin ja siis viime kuussa täyttänyt 18v ei helmikuussa

no höh, tuoha on täysi-ikäinen. Mä tein 14-15-vuotiaana omat reissuni :D Sillo ol jo aihettaki olla huolissaa, kävi poliisit ja sossu hakemas poika(mies)ystävän luota..
Hyh, ällöttää aatellaki niitä aikoja

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
tässä kuussa täytti 18v. eka seurustelukaveri menossa,että jospa se on sekoittanut tuon pään.

Eiköhän tuon ikäinen saa tehdä jo ihan lain mukaan mitä itse tahtoo, eikä ole enään tilivelvollinen vanhemmilleen? Itselläni oli tuossa iässä jo lapsi ja olin naimisissa. Liika hysteriaa?

kait sitä saa olla omasta lapsestaan huolissaa on sitten täysikäinen tai ei ...

No toki saa, mutta jos täysiikäinen ihminen jättää vastaamatta puhelimeen ja äiti repii hiuksensa päästä niin kyllä on jokin vinossa.

Alkuperäinen kirjoittaja häh:
Onks tää provo?! 18 vuotiasta pitää vielä vahtia??

Ei kai se ole vahtimista jos yrittää tavoittaa kännyllä, ja kyllä minä ainakin huhtikuulla 18 vuotta täyttävää tytärtäni tavoittelen puhelimella jos ei ole ajoissa kotona! Se on sitä äidin rakkautta eikä ainakaan vielä ole motkottanut jos perään kyselen! Ei se huoli ja murhe siihen lopu että tullaan täysi-ikäiseksi!

no kerroppa sinä sitten mikä on vinossa??? niin kauan ,kun kotona asuu,niin kyllä tarvii ilmoitella missä mennään !!!!

Tämä pätee ihan kaikenikäisiin, varsinkin miehiin. =) Mikään ei ole vinossa, jos äiti on lukioikäisestä huolissaan.

Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja siis...:
TEINI????? 18.v!!!

Virallisesti sana teini on tullut englannin kielestä ja sen mukaan 13-19v on teinejä. Niissä ikävuosissa on -teen pääte. *viilailen pilkkua*

Viilaten pilkkua että se ei edelleenkään tule englanninkielestä ALUNPERIN.Alunperin teini oli vielä 22-vuotiaskin.

no kerroppa sinä sitten mikä on vinossa??? niin kauan ,kun kotona asuu,niin kyllä tarvii ilmoitella missä mennään !!!!

Olen samaa mieltä.
Omani ovat jo täysi-ikäisiä ja asuvat pois kotoa, omillaan. Silti soittelemme, ja jos en saa vastausta, huolestun. Olen äiti, he ovat minun lapsiani, vaikka ovatkin täysi-ikäisiä !!
Entäs, jos kyseessä on puoliso tai hyvä ystävä: ei vastaa, ei saa kiinni, ei tavoita, eikö saa olla huolissaan ihmisestä, josta välittää, joka on tärkeä???

Miksi ajatellaan, että aha, nyt se lapsi on täysi-ikäinen, "hukkukoot vaikka järveen, ei sen väliä, huolehtikoot itse itsestään. Ai, nyt se soitti ja valitti ettei oo rahaa, mä sanoin että mee sossuun, sä oot täysi-ikäinen, mä en auta, mä en välitä, olin äiti sulle ja rakastin, mutta nyt olen 18 ja minulle täysin yhdentekevä"
NÄINKÖ SIIS?????

kyllä äidin on lupa vaikka kaksikymppisestä olla huolissaan tai jopa vanhemmasta. Jos minä en saisi tyttäreeni yhteyttä niin poikakaverin puhelimeen soittaisin (ja soitankin kun tiedän että tytöllä puhelin tilttaa aina välillä ).
ja aikanaan kun saman katon alla asui ja täysi-ikäinen jo oli, niin ns hyviin tapoihin kuului ilmoittaa missä on ja milloin kotiin tulee.

Yhteistyössä