Voi teidän kinkuT!

Mä oon saanu hymyn jo huulille, kun tulin tänne lueskelemaan teidän juttuja ja moni koskee juuri sitä kinkkua, josta en koskaan ole pitänyt ja siksihän tämä huvittaakin.. ihme kyllä! :D

Päivän saldo; --->
"Kuinka paljon täytyy ihmisen jaksaa
vasten tummaa tulvavettä ponnistaa?"

Huuh! :ashamed:

"Meitsi"
Ei ole meilläkään kinkkua. Tai on - valmiiksi siivutettua Lidlistä ostettua joulukinkkua. En tiedä onko hyvää vai ei, mutta tuleepahan kokeiltua. En mä mitään oikeata kinkkua edes kahdelle hengelle viitsisi paistaa. Enkä varmaan edes osaisi...

Alkuperäinen kirjoittaja Keijupölly;25289269:
En mä tajua mitä iloa se tuottaa kellekään, että perheen äiti on aivan raivoväsynyt aattona. No, on ainakin kinkku jne. No, en tajua, ei meille tule muitakaan jouluruokia.
Puhut asiaa!
En minäkään tuota tajua..

Tosin tuo teksti ei koske minua, koska en höösää, enkä tee mitään muutakaan..
tahdon vaan olla rauhassa.. olla vaan.. väsynyt johonkin!? Kyllä!

"Meitsi"
Alkuperäinen kirjoittaja Keijupölly;25289269:
En mä tajua mitä iloa se tuottaa kellekään, että perheen äiti on aivan raivoväsynyt aattona. No, on ainakin kinkku jne. No, en tajua, ei meille tule muitakaan jouluruokia.
Meillä ei ole rosollia, ei "oikeaa" kinkkua, ei laatikoita eikä varsinkaan lipeäkalaa. Mä ostin lohta ja paljon erilaisia juustoja voileipäkeksien kanssa nautittavaksi. Aion myös tehdä punajuurta vuohenjuuston kanssa uunissa. Joulupäiväksi pihvit. Pienen porkkanalaatikkorasian ostin itselleni, kun mies ei laatikoista tykkää, enkä minäkään muista kuin porkkanalaatikosta. Näillä mennään! :)

• Tykkää
Reactions: MorbidMama
Ken guru
Meidän kinkku valmistuu än yy tee NYT :p.

Ja pakkohan sitä on saman tien vähän syödä...:xmas:

Mutta ilman stressiä olen saanut kaikki "aikaiseksi", tosin laatikot ja sienisalaatii ostettiin valmiina.

Rähinä-Reetta
Meidänkin kinkku valmistui jo jokin aika sitten. Aattelin tarjota itselleni jäätelön ja mennä sitten pian nukkumaan. Muut on jo, mutta mulla oli vielä muutama joulupukkisalaisuus.

"shihtzu"
Mulle ei tule joulua ilman kinkkua, se on ihan ehdoton, muita jouluruokia ei juurikaan ole. Pakastimesta löytyy pienet rasiat maksa- ja porkkanalaatikkoa, jos ne ottaisi huomenillalla sieltä sulamaan ja jääkaapissa on pieni rasia italiansalaattia, muuta en tarvi.
Huomenna mennään vanhempieni luo syömään, joten siellä on enempi noita jouluruokia sitten.

Mitään stressiä en joulusta ota, enkä siitä, että tuo kinkku just äsken uuniin meni, kohta laitan uunia pienemmälle ja sitten voimmekin painua unille. Herään sitten aamuyöstä ottamaan kinkun pois uunista ja jatkan unia, tekee vaan mun selälle hyvää välillä nousta ylös sängystä :)

Yhteistyössä