Tiiltä EI saa maalata!!!Mä en kyllä ylipäätään ymmärrä suomalaista intoa maalata taloja.
Tiili on nättiä tiilenä. Ja puu puuna. Harmaana eritoten!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Tiiltä EI saa maalata!!!Mä en kyllä ylipäätään ymmärrä suomalaista intoa maalata taloja.
Tiili on nättiä tiilenä. Ja puu puuna. Harmaana eritoten!
Juu en tiedä missä korvessa tuo koulu on.No yksikään noista sun luettelemista ”vioista” tuskin on syy siihen ettei mene kaupaksi, sijainti on se syy.
En ymmärrä miksi kuvitellaan seinäpintojen tms vaikuttavan ostopäätökseen kun maalilla ja tapetilla ne saadaan muutettua (ladon seinäkin lähtee ulos kantamalla )
Ja mummon täytyisi laskea, saako mannitolia liikaa jossakin - sehän huimaa yms. Toivottavasti joku tarkistaisi sen asian!Eihän tuossa ole mitään mitä ei viikossa korjaisi, paitsi tuo jo mainittu lämmitys kylminä kuukausina.
Mulla tuli heti mieleen sijainti.Olen kamala ja inhottava ihminen. En sais säälitellä tuota mummoa tai ivata. Mut surullinen tapaus...
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000006184664.html
Ensin ostaa vanhoilla päivillään 600-neliöisen kansakoulun (lämmityskustannukset??), sit laittaa mitä kamalimmat sävy-yhdistelmät sinne ja iskee olkkariin ladon seinän.
Joo hei, tuo EI ole mikään villin lännen kuppila missä se on tehny elämäntyönsä. Semmoiseen voisikin ladon seinän laittaa rekvisiitaksi.
Se mihin se EI oo panostanu, niin ulkoverhoilun uusimiseen, antaisi heti siistin kuvan.
Eihän tuota kukaan uskalla ostaa.
Joo, tiedän, tuo mummo ei tartte mun sääliä tai säälittelyä.
Mut ois nyt sijoittanu ensin pariin sisustuslehteen, yht.15 euroa...
ENKÄ tarkoita etteikö sais olla persoonallinen maku. Mut jälleenmyyntiarvoa tuon mummon touhut ei nosta. Parempi kuin ei ois tehny tuolle mitään remppaa.
Terveisiä hänelle, jos joku menee huutokauppaanJa mummon täytyisi laskea, saako mannitolia liikaa jossakin - sehän huimaa yms. Toivottavasti joku tarkistaisi sen asian!
"Selittämättömät huimauskohtaukset ovat vieneet parin viime kuukauden aikana kolme kertaa pikakyydityksellä sairaalaan."
En tiedä onko tuon seinän väri vaaleanharmaa vai kellertävä, mut mä näin tässä taannoin jäätävän kauniin puu/hirsitalon: seinät jotain kitinharmaata ja puitteet/listat/ikkunanraamit vihreät, vähän kuin tuossa alemmassa kuvassa.Ei kauheen pahassa kunnossa kuvan perusteella.
![]()
Tämä kaipaa vähän remonttia ja maalia.
![]()
Menet varmaan röyhkeästi naapureillesikin sisään lupaa kysymättä etkä lähde pois vaikka käsketään.Ja mummon täytyisi laskea, saako mannitolia liikaa jossakin - sehän huimaa yms. Toivottavasti joku tarkistaisi sen asian!
"– Voisin harkita vuokraamista, mutta mieluummin myisin kaiken pois, hän huokaa.
Nyt terveys on alkanut taas heikentyä. Selittämättömät huimauskohtaukset ovat vieneet parin viime kuukauden aikana kolme kertaa pikakyydityksellä sairaalaan."
En tiedä onko tuon seinän väri vaaleanharmaa vai kellertävä, mut mä näin tässä taannoin jäätävän kauniin puu/hirsitalon: seinät jotain kitinharmaata ja puitteet/listat/ikkunanraamit vihreät, vähän kuin tuossa alemmassa kuvassa.
Siis mä oon aina ollu jumettunu puutalojen värityksessä akselille punainen tupa/harmaa/keltainen/vaaleanvihreä/vaaleansininen (ja kaikki nuo valkoisilla reunalaudoilla), mut se harmaanvalkoinen + vihreä oli nätti! Perinteinen.
Uskon sen, tuolla kuvauksella.Ja mä yövyin pienessä hirsimökissä minkä seinät kauhtuneen noesmustat ja kulmat tummempaa (italian) punamultaa. Ohuet kaistat ikkunoissa valkoista.
Upea!
ei ole naapureita meillä.Menet varmaan röyhkeästi naapureillesikin sisään lupaa kysymättä etkä lähde pois vaikka käsketään.
Niinpä. Mun mies möi taannoin samoilla suunnilla Suomea vanhan kansakoulun. Sai siitä 5000 (viisituhatta) euroa. Tuon arvo lähempänä sitä.Olen kamala ja inhottava ihminen. En sais säälitellä tuota mummoa tai ivata. Mut surullinen tapaus...
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000006184664.html
Ensin ostaa vanhoilla päivillään 600-neliöisen kansakoulun (lämmityskustannukset??), sit laittaa mitä kamalimmat sävy-yhdistelmät sinne ja iskee olkkariin ladon seinän.
Joo hei, tuo EI ole mikään villin lännen kuppila missä se on tehny elämäntyönsä. Semmoiseen voisikin ladon seinän laittaa rekvisiitaksi.
Se mihin se EI oo panostanu, niin ulkoverhoilun uusimiseen, antaisi heti siistin kuvan.
Eihän tuota kukaan uskalla ostaa.
Joo, tiedän, tuo mummo ei tartte mun sääliä tai säälittelyä.
Mut ois nyt sijoittanu ensin pariin sisustuslehteen, yht.15 euroa...
ENKÄ tarkoita etteikö sais olla persoonallinen maku. Mut jälleenmyyntiarvoa tuon mummon touhut ei nosta. Parempi kuin ei ois tehny tuolle mitään remppaa.
Kuolleet, enkä tunne niitäkään.Ei enää?![]()
Siis MISSÄ toi on? Oisko osoitetta tai jotain?
Hyvä rOs! Pelasta yks tuhosisustajamummeli pinteestä ja osta toi!Siis MISSÄ toi on? Oisko osoitetta tai jotain?
Jep! rOs kyllä osais!Hyvä rOs! Pelasta yks tuhosisustajamummeli pinteestä ja osta toi!![]()
Laitamme rosiin kaikki toivomme...Jep! rOs kyllä osais!![]()