Voi tätä mummo-parkaa, sisustussilmän puuttuminen tuli kalliiksi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Echo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No yksikään noista sun luettelemista ”vioista” tuskin on syy siihen ettei mene kaupaksi, sijainti on se syy.

En ymmärrä miksi kuvitellaan seinäpintojen tms vaikuttavan ostopäätökseen kun maalilla ja tapetilla ne saadaan muutettua (ladon seinäkin lähtee ulos kantamalla )
Juu en tiedä missä korvessa tuo koulu on.

Eihän tuossa ole mitään mitä ei viikossa korjaisi, paitsi tuo jo mainittu lämmitys kylminä kuukausina.
Ja mummon täytyisi laskea, saako mannitolia liikaa jossakin - sehän huimaa yms. Toivottavasti joku tarkistaisi sen asian!
"– Voisin harkita vuokraamista, mutta mieluummin myisin kaiken pois, hän huokaa.

Nyt terveys on alkanut taas heikentyä. Selittämättömät huimauskohtaukset ovat vieneet parin viime kuukauden aikana kolme kertaa pikakyydityksellä sairaalaan."

Olen kamala ja inhottava ihminen. En sais säälitellä tuota mummoa tai ivata. Mut surullinen tapaus...
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000006184664.html

Ensin ostaa vanhoilla päivillään 600-neliöisen kansakoulun (lämmityskustannukset??), sit laittaa mitä kamalimmat sävy-yhdistelmät sinne ja iskee olkkariin ladon seinän.
Joo hei, tuo EI ole mikään villin lännen kuppila missä se on tehny elämäntyönsä. Semmoiseen voisikin ladon seinän laittaa rekvisiitaksi.

Se mihin se EI oo panostanu, niin ulkoverhoilun uusimiseen, antaisi heti siistin kuvan.
Eihän tuota kukaan uskalla ostaa.

Joo, tiedän, tuo mummo ei tartte mun sääliä tai säälittelyä.
Mut ois nyt sijoittanu ensin pariin sisustuslehteen, yht.15 euroa...

ENKÄ tarkoita etteikö sais olla persoonallinen maku. Mut jälleenmyyntiarvoa tuon mummon touhut ei nosta. Parempi kuin ei ois tehny tuolle mitään remppaa.
Mulla tuli heti mieleen sijainti.
Paikkana muuten varmaan ihana, mutta aika hankala tuonne on perheellisen muuttaa ja sitten taas on sama tilanne kohta edessä uudella omistajalla, jos joku lähempänä eläkeikää tuonne muuttaa.

• Tykkää
Reactions: Echo
Ei kauheen pahassa kunnossa kuvan perusteella.
15ba40077c214119a27612b24985085e.jpg

Tämä kaipaa vähän remonttia ja maalia.
fb809dde9bad49909c06733653cecb59.jpg
En tiedä onko tuon seinän väri vaaleanharmaa vai kellertävä, mut mä näin tässä taannoin jäätävän kauniin puu/hirsitalon: seinät jotain kitinharmaata ja puitteet/listat/ikkunanraamit vihreät, vähän kuin tuossa alemmassa kuvassa.

Siis mä oon aina ollu jumettunu puutalojen värityksessä akselille punainen tupa/harmaa/keltainen/vaaleanvihreä/vaaleansininen (ja kaikki nuo valkoisilla reunalaudoilla), mut se harmaanvalkoinen + vihreä oli nätti! Perinteinen.

Ja mummon täytyisi laskea, saako mannitolia liikaa jossakin - sehän huimaa yms. Toivottavasti joku tarkistaisi sen asian!
"– Voisin harkita vuokraamista, mutta mieluummin myisin kaiken pois, hän huokaa.

Nyt terveys on alkanut taas heikentyä. Selittämättömät huimauskohtaukset ovat vieneet parin viime kuukauden aikana kolme kertaa pikakyydityksellä sairaalaan."
Menet varmaan röyhkeästi naapureillesikin sisään lupaa kysymättä etkä lähde pois vaikka käsketään.

En tiedä onko tuon seinän väri vaaleanharmaa vai kellertävä, mut mä näin tässä taannoin jäätävän kauniin puu/hirsitalon: seinät jotain kitinharmaata ja puitteet/listat/ikkunanraamit vihreät, vähän kuin tuossa alemmassa kuvassa.

Siis mä oon aina ollu jumettunu puutalojen värityksessä akselille punainen tupa/harmaa/keltainen/vaaleanvihreä/vaaleansininen (ja kaikki nuo valkoisilla reunalaudoilla), mut se harmaanvalkoinen + vihreä oli nätti! Perinteinen.

Ja mä yövyin pienessä hirsimökissä minkä seinät kauhtuneen noenmustat ja kulmat tummempaa (italian) punamultaa. Ohuet kaistat ikkunoissa valkoista.

Upea!

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: päätön
Ja mä yövyin pienessä hirsimökissä minkä seinät kauhtuneen noesmustat ja kulmat tummempaa (italian) punamultaa. Ohuet kaistat ikkunoissa valkoista.

Upea!
Uskon sen, tuolla kuvauksella. :)

Olen kamala ja inhottava ihminen. En sais säälitellä tuota mummoa tai ivata. Mut surullinen tapaus...
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000006184664.html

Ensin ostaa vanhoilla päivillään 600-neliöisen kansakoulun (lämmityskustannukset??), sit laittaa mitä kamalimmat sävy-yhdistelmät sinne ja iskee olkkariin ladon seinän.
Joo hei, tuo EI ole mikään villin lännen kuppila missä se on tehny elämäntyönsä. Semmoiseen voisikin ladon seinän laittaa rekvisiitaksi.

Se mihin se EI oo panostanu, niin ulkoverhoilun uusimiseen, antaisi heti siistin kuvan.
Eihän tuota kukaan uskalla ostaa.

Joo, tiedän, tuo mummo ei tartte mun sääliä tai säälittelyä.
Mut ois nyt sijoittanu ensin pariin sisustuslehteen, yht.15 euroa...

ENKÄ tarkoita etteikö sais olla persoonallinen maku. Mut jälleenmyyntiarvoa tuon mummon touhut ei nosta. Parempi kuin ei ois tehny tuolle mitään remppaa.
Niinpä. Mun mies möi taannoin samoilla suunnilla Suomea vanhan kansakoulun. Sai siitä 5000 (viisituhatta) euroa. Tuon arvo lähempänä sitä.

Kieltämättä kamalat pinnat. Mutta. Olemme kahdesti ostaneet asunnon, jossa on ollut ihan hirveät pinnat, ja rempattiin sitten siitä mieluinen. Hyvä kohde jollekin, jota kiinnostaa vanhassa koulussa asuminen ja sen remppaaaminen. Upeanhan tuosta saa, jos perustukset, seinät ja katto on kunnossa.

• Tykkää
Reactions: Echo ja r0s
  • Tykkää
Reactions: r0s
Me tullaan ros sit kaikki teidän tupareihin. :love:

Uusimmat

Yhteistyössä