Voi tätä ikävän määrää =(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pohjantähdenalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pohjantähdenalla

Vieras
Mun rakas vauva on isällään ensi yön ja tulee huomenna illasta vasta takaisin kotiin,miten näihin voi tottua :'( Mä oon niin vauhkona kun en saa kuunnella pienen pojan tuhinaa syöttöjen aikana saati olla kattomassa ku vauva siinä omassa sängyssään mun vasemmalla puolella.. Tiedän että pitäisi olla hyvillään kun lapsella isä joka haluaa olla lapsensa kanssa, mutta tää ikävä on niin suuri :'( Mun rakas pieni :heart: :ashamed: Milloin näihin tottuu?

Alkuperäinen kirjoittaja JosSanon:
Alkuperäinen kirjoittaja vicy:
anteeksi että kysyn mutta minkä ihmeen takia kuukauden ikäinen vauva on isällään yön??

Samaa mietin minä.

Tarkoitatte, että isän ei kannata tavata lasta vauvaiässä lainkaan ja sitten voi yrittää tutustua kun lapsi on muutaman vuoden ikäinen?

Alkuperäinen kirjoittaja japi:
anteeksi että kysyn mutta minkä ihmeen takia kuukauden ikäinen vauva on isällään yön??

Samaa mietin minä.

Tarkoitatte, että isän ei kannata tavata lasta vauvaiässä lainkaan ja sitten voi yrittää tutustua kun lapsi on muutaman vuoden ikäinen?

Tavata kai voi muutenkin kuin viemällä yöksi ventovieraaseen paikkaan?

Samaa mietin minä.

No voihan sen ajatella noinkin..Ja voihan sitä pientä vauvaa tavata siellä vauvan äidinkin luona.

Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:

Samaa mietin minä.

Mistä me tiedetään että kyseessä on ventovieras paikka?

Alkuperäinen kirjoittaja pohjantähdenalla:
Mun rakas vauva on isällään ensi yön ja tulee huomenna illasta vasta takaisin kotiin,miten näihin voi tottua :'( Mä oon niin vauhkona kun en saa kuunnella pienen pojan tuhinaa syöttöjen aikana saati olla kattomassa ku vauva siinä omassa sängyssään mun vasemmalla puolella.. Tiedän että pitäisi olla hyvillään kun lapsella isä joka haluaa olla lapsensa kanssa, mutta tää ikävä on niin suuri :'( Mun rakas pieni :heart: :ashamed: Milloin näihin tottuu?

Hulluko olet? Isä voi käydä katsomassa sun luona noin pientä vielä KAUAN.
Isompana aletaan vierailla isän luona öitä kun jo ainakin vuosi ja enemmän on. On siellä vauva hädissään.

Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:

Ei se siitä rikki mene. Hyvä vaan, että lapsen isä on mukana ja ottaa lapsenhoidon ihan tosissaan vaikka ei asukaan saman katon alla.

Meille myöskin lastenvalvoja sanoi että olisi hyvä olla yksi yö aluksi pienestä pitäöen ja sitten myöhemmin se koko viikonloppu. Isä käy itse mun luona lastaan katsomassa 2 kertaa viikossa n. 4-5 tunnin ajan. Mutta en puolustele enkä selittele sen tarkemmin asioista. Halusin vain purkaa ikävää.

Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:

Ei se siitä rikki mene. Hyvä vaan, että lapsen isä on mukana ja ottaa lapsenhoidon ihan tosissaan vaikka ei asukaan saman katon alla.

Meille myöskin lastenvalvoja sanoi että olisi hyvä olla yksi yö aluksi pienestä pitäöen ja sitten myöhemmin se koko viikonloppu. Isä käy itse mun luona lastaan katsomassa 2 kertaa viikossa n. 4-5 tunnin ajan. Mutta en puolustele enkä selittele sen tarkemmin asioista. Halusin vain purkaa ikävää.

Mä olen ihan samaa mieltä lastenvalvojan kanssa asiasta :)
Tsemppiä sulle, yritä nukkua ja levätä ja olla vaan. Kyllä isä pärjää pikkuisen kanssa! Ja toisinpäin myös.

Alkuperäinen kirjoittaja moiks:

Isä vei lapsen näytille muulle perheelle.

Mille muulle perheelle? oletko itse sairaalassa?

En ole,mutta hänellä pari lasta entuudestaan ja on myös perhettä jotka eivät pääse tänne tapaamaan lasta, sen tarkemmin en meidän kuvioita selittele,koska hänen asiat eivät kuulu nettipalstoille. *muoks*

Samaa mietin minä.

Kaikki paikat ovat vauvalle aluksi ventovieraita - myös isän koti. Lapsi on aivan samalla tavalla isän lapsi, kuin äidinkin, ja lapsella on oikeus tavata molempia. Sitten vielä ihmetellään isien etäisiä välejä lapsiin kun ensin ei anneta isän ja lapsen viettää yhteistä aikaa.

Meille myöskin lastenvalvoja sanoi että olisi hyvä olla yksi yö aluksi pienestä pitäöen ja sitten myöhemmin se koko viikonloppu.

Mutta että kuukauden ikäinen. :O
Ei mene kyllä mun jakeluun. Vaan ei kyllä tarvitsekaan.

Samaa mietin minä.

Kaikki paikat ovat vauvalle aluksi ventovieraita - myös isän koti. Lapsi on aivan samalla tavalla isän lapsi, kuin äidinkin, ja lapsella on oikeus tavata molempia. Sitten vielä ihmetellään isien etäisiä välejä lapsiin kun ensin ei anneta isän ja lapsen viettää yhteistä aikaa.

Joo, toki on hieno homma että isä haluaa lastaan tavata, se on totta!

Teillä on kyllä joku ihme tyyppi lastenvalvojana tai olette ymmärtäneet jotain väärin.. yleensä se on 1v:ille ja 1 yö isän luona ja sitten 2v-> koko viikonloppu... Ei TODELLAKAAN kk ikäistä 1,5 vuorokaudeksi isälle...

Alkuperäinen kirjoittaja kamalaa:

Hulluko olet? Isä voi käydä katsomassa sun luona noin pientä vielä KAUAN.
Isompana aletaan vierailla isän luona öitä kun jo ainakin vuosi ja enemmän on. On siellä vauva hädissään.

Itse asiassa kun juuri hiljan soitin vauva oli tyytyväisenä lattialla huovan päällä,oli juuri syönyt 200ml maitoa ja vaipat oli vaihdettu kuiviin,luotan 100% isän kykyyn huolehtia lapsestaan,mutta toki haluaisin itse olla tekemässä näitä asioita juuri nyt..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Meille myöskin lastenvalvoja sanoi että olisi hyvä olla yksi yö aluksi pienestä pitäöen ja sitten myöhemmin se koko viikonloppu.

Mutta että kuukauden ikäinen. :O
Ei mene kyllä mun jakeluun. Vaan ei kyllä tarvitsekaan.

Ei kyllä minunkaan!

Yhteistyössä