Voi susan ...!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.05.2007 klo 10:03 Elma Rautanaula kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.05.2007 klo 10:01 Alma Puunaula kirjoitti:
Mikä ihme hinku joillakin naisilla on päästä koreilemaan lehtien sivuille ilman rihmankiertämää? Onko se jokin saavutus vai? Mä en ymmärrä, mitä aikuinen nainen kuvittelee saavuttavansa moisella, paitsi halvan leiman otsaansa. Rahaahan hän tuolla nettooaa jonkin verran, mutta vielä halvemman vaan tekee itsestään.

Huomasitteko muuten kommentin, että hän ihailee Sauli Niinistöä? :whistle:
Juu.. Olisko vähän niinku kiikarissa.. B)
Josko noiden kuvien avulla haluaisi näytellä Saulille, että mitä olisi niinkuin tarjolla.. :D :D :D

Sauli, älä vaan missaa tätä tilaisuutta, toista ei ehkä tule aikoihin.. :LOL: :LOL:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.05.2007 klo 10:11 Tinttarella kirjoitti:
Ei juma... :eek: Vasta luin jostain vanhasta Oho!:sta, että "En ole julkisuudenhakuinen henkilö, päinvastoin, haluan olla jälleen yksityinen henkilö jota ei tunneta." Jotenkin näin... ;)

Älä, mä mietin just ihan samaa...

Miten se turo´s hevi geen biisi menee? Mä lehden luin..?? :D :LOL:
 
Tiedän sinusta melkein kaiken
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.05.2007 klo 10:15 Kaktus kirjoitti:
Joo.... olen sanaton.... onneks meille ei tule Hymy, vaan Seura, jossa sentään on joku taso vielä pysynyt :x
Mun mielestä seura, apu ja hymy on kaikki samanlaista roskapostia!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.05.2007 klo 10:14 NeitiNasu kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.05.2007 klo 10:11 Tinttarella kirjoitti:
Ei juma... :eek: Vasta luin jostain vanhasta Oho!:sta, että "En ole julkisuudenhakuinen henkilö, päinvastoin, haluan olla jälleen yksityinen henkilö jota ei tunneta." Jotenkin näin... ;)

Älä, mä mietin just ihan samaa...

Miten se turo´s hevi geen biisi menee? Mä lehden luin..?? :D :LOL:
Heh, emmä tiijjä. Mulle tuli vaan ekana Turo's hevi geestä mieleen "Mopon myin, hieman rahaa sain, pääsen viimeinkin veloistain..." Ja sehän ei taas liittyny mitenkään tähän... :$
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.05.2007 klo 10:17 Tiedän sinusta melkein kaiken kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.05.2007 klo 10:15 Kaktus kirjoitti:
Joo.... olen sanaton.... onneks meille ei tule Hymy, vaan Seura, jossa sentään on joku taso vielä pysynyt :x
Mun mielestä seura, apu ja hymy on kaikki samanlaista roskapostia!
No ei Seurassa ole sellaisia 'kohujuttuja' koskaan. Päätoimittaja itse sanonut pääkirjoituksessa, että millekään 7 päivää linjalle ei lähdetä.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.05.2007 klo 10:17 Tiedän sinusta melkein kaiken kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.05.2007 klo 10:15 Kaktus kirjoitti:
Joo.... olen sanaton.... onneks meille ei tule Hymy, vaan Seura, jossa sentään on joku taso vielä pysynyt :x
Mun mielestä seura, apu ja hymy on kaikki samanlaista roskapostia!
Jep, ja seiska, katso ja oho.
 
Ei siinä pömppövatsassa mun mielestäni mitään hävettävää ole, vaan tuossa Matista jankkaamisessa, kuinka tylsä Matti nyt olikin, ja kuinka häntä huijattiin jne.

Ei hänen mahdollinen pömppömahattomuus tekisi minusta noihin kuviin menoa yhtään fiksummaksi, eikä tuota käytöstä ylipäätään.


 

Yhteistyössä