Voi susan ...!

Juu ihan turha tapaus...

Mutta liikaa ei uskalla mollata, kun justiinhan hän viimeviikolla uhkasi jälittää kaikki nettimollaajansa ja nostaa syytteeseen herjauksesta! \|O

Eli näitä Kurosen tempauksia näyttää riittävän...
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.05.2007 klo 08:12 CitrusHeights kirjoitti:
Juu ihan turha tapaus...

Mutta liikaa ei uskalla mollata, kun justiinhan hän viimeviikolla uhkasi jälittää kaikki nettimollaajansa ja nostaa syytteeseen herjauksesta! \|O

Eli näitä Kurosen tempauksia näyttää riittävän...
No se jäljitys voi olla aika hankala homma, meinaan monella on vaihtuva ip-osoite ja jos niiden perusteella aletaan syytteitä pukaamaan, niin vois tulla monelle perätön syyte.
 
Mitä tähän enää sanois? Kaikki on jo tossa yllä sanottu...Mua ei oikeesti enää edes naurata!
Eikö joku vois kertoa sille, että se ei edes oo blondi, niin miksi pitää kayttäytyä kun vitsien perusblondi :headwall: :headwall: Ei toi pelle ainakaan naisten asema ja tasa-arvoa mitenkään edistä!
 
mantelisuklaa
Lainaanpa tuota omaa tekstiä tuosta aloituksestani, kun ehdin sellaisenkin värkätä, kun en huomannu, että tätä on jo ehditty ruotia... :whistle: :ashamed:

Mä en enää keksi mitä mä sanoisin! Naurettavaa ja lapsellista!! :headwall: Eikö tuo nyt tajua, että tekee ihan itse itsestään pellen... Turha sitten taas itkeä seuraavassa lehdessä, kun julkisuus on niiiin raskasta ja "böönautti" on ovella... :x \|O Eikö se oikeesti käsitä yhtään mitään? Juu, en kasn kovin ylpeä olis äidistäni... Voisin vaikka välit katkaista nuista sekoiluista! :snotty:
 
Ei oo kyllä älyttömämpää tyyppiä nähty. Akka on ihan pohjanoteerauksien pohjanoteeraus. Mäkin häpeisin jo silmäni päästä jos olis mun äiti tai muuten sukua. Mervi Nykänenkin tallaa tyylikkäämmin. Ja sopii tulla meikäläistä jäljittää kun tuskin tän kauempana Suomesta voi kohta asua. Tuskin lähtee poliisit tänne asti ovea kolkuttaan.
 
Voi sentään. Pahalta näyttää.
Kuvat eivät ole edes kauniita vaan...juuri ikäisensä 3 lasta synnyttäneen äidin vartalokuvia.

Hymykö keksi tarjota tätä mahdollisuutta... ja toinen sitten tarttui siihen?
Vai itsekö ehdotti lehdille että voisi vielä tulla alastonkuviinkin?
Kyllä kansa nyt nauraa. Minua ei naurata vaan hirvittää. Hirvittää. Julkinen alaston nolaus.
Mutta eipä ole Hymyssä koskaan ollut moraalia eikä etikkaa, että ei sen puoleen, heillehän tuo sopii hyvin.
 
Mikä ihme hinku joillakin naisilla on päästä koreilemaan lehtien sivuille ilman rihmankiertämää? Onko se jokin saavutus vai? Mä en ymmärrä, mitä aikuinen nainen kuvittelee saavuttavansa moisella, paitsi halvan leiman otsaansa. Rahaahan hän tuolla nettooaa jonkin verran, mutta vielä halvemman vaan tekee itsestään.

Huomasitteko muuten kommentin, että hän ihailee Sauli Niinistöä? :whistle:
 
Elma Rautanaula
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.05.2007 klo 10:01 Alma Puunaula kirjoitti:
Mikä ihme hinku joillakin naisilla on päästä koreilemaan lehtien sivuille ilman rihmankiertämää? Onko se jokin saavutus vai? Mä en ymmärrä, mitä aikuinen nainen kuvittelee saavuttavansa moisella, paitsi halvan leiman otsaansa. Rahaahan hän tuolla nettooaa jonkin verran, mutta vielä halvemman vaan tekee itsestään.

Huomasitteko muuten kommentin, että hän ihailee Sauli Niinistöä? :whistle:
Juu.. Olisko vähän niinku kiikarissa.. B)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.05.2007 klo 10:01 Alma Puunaula kirjoitti:
Mikä ihme hinku joillakin naisilla on päästä koreilemaan lehtien sivuille ilman rihmankiertämää? Onko se jokin saavutus vai? Mä en ymmärrä, mitä aikuinen nainen kuvittelee saavuttavansa moisella, paitsi halvan leiman otsaansa. Rahaahan hän tuolla nettooaa jonkin verran, mutta vielä halvemman vaan tekee itsestään.

Huomasitteko muuten kommentin, että hän ihailee Sauli Niinistöä? :whistle:
juu tio oli hauska toi Sauli-kommentti. kun viel muistaa, et sillon matti-muhinoiden alussa se luuli ensin mattia sauliksi.se siis luuli et sauli on pääministeri. järki se on mikä jyllää....... varmaan ihan tosissaan kuvittelee saulin ihan hiiteen kuumenevan noin imartelevasta pikku vinkistä :whistle: :whistle:
 
Tiedän sinusta melkein kaiken
Susanilla on varmaan isot rahat kiikarissa!
Se laskelmoi, että noiden kuvien jälkeen sitä haukutaan ja mollataan joka nettipalstalla. Sitten vain kaikki haukkujat oikeuteen ja kovat korvaukset Susanille...

Sehän vaihtoi nimensä Ruususeksi, miten se tuossa on taas Kuronen? Susanin pitäis mennä nukkumaan ruususen unta ja unohtaa julkisuus...
 

Yhteistyössä