Voi saatanan saatana! *jumalatonta tilitystä*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja cothis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

cothis

Aktiivinen jäsen
10.11.2006
21 297
0
36
Näin siinä sitten kävi, että se tuli käymään. Just vaihdoin pojalle vaippaa että lähdetään ulos, niin ovikello soi. Sieltähän se mutsi tuli, kunnon yllätysvisiitille.
Siinä oltiin ja mä mietin että josko käskisin sen pokkana pois kun ulos oltiin menossa.. mutta ei, sen sijaan mä kysyin haluaako se kahvia :headwall:
No, siinhän se sitten istui perseellänsä keittiössä pari tuntia kahvittelemassa. Aiheina tällä kertaa:
- Olen ainoa muksu, josta ei voi olla ylpeä. Pilalle hemmoteltu ja elämästä mitään tietämätön kakara, kuten aina.
- Mun pojan tulisi rankaista mua siitä, että mutsi on JOUTUNUT hoitamaan mua muksuna.
- Toinen lapsenlapsi ois kiva, luonnollisesti senkin olisi suotavaa olla poika, kun ei mummo tykkää ku pojista.

Joo, siinä maistiaisia. Ja kaikkein paras tottakai, poikahan täytti tässä hiljan 1v ja mummo tulee tyhjin käsin kahvia ryystämään |O On se saatana kumma, ainoa lapsenlapsi eikä voi perkele muistaa pojan ekoja synttäreitä |O Kivat ryöpytykset tuli kyllä taas, kunnon pohjanoteeraus.
Kun se akka lähti, mä yksinkertasesti lysähdin lattialle perseelleeni ja nielin itkua samalla kun tunsin taas syyllisyyttä syntymästäni. Vitut siitä :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja jensku:
On sulla aikamoinen äiti, en osaa oikein muuta sanoa.

Ai joo, ja tottakai mä kuulin sen visiitin jälkeen muualta, että se akka on majaillut dokaamassa tossa parin korttelin päässä meistä pari vkoa. Kiva kun ilmotti, vielä kivempi ku ilmeisesti dokas pojan lahjarahat :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja cothis:

Ai joo, ja tottakai mä kuulin sen visiitin jälkeen muualta, että se akka on majaillut dokaamassa tossa parin korttelin päässä meistä pari vkoa. Kiva kun ilmotti, vielä kivempi ku ilmeisesti dokas pojan lahjarahat :headwall:

No musta tuota lahjahommaa on vähän turha tuossa tilanteessa varsinkaan jäädä kiukuttelemaan.

mulla on äiskä samaa tasoo (tosin esittää halveksintansa sivistyneemmin), mutta kuule, parempi on olla erossa tuollaisista! Oikeasti! Mitä ihmettä hän olisi voinut pojallesi ostaa tai antaa? Parempi ettei myrkytä enää lapsenlastaan!

:hug: parhaaksi oon kokenu ku koittaa vaan antaa mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos,yleensä itellä tulee sit nälvittyä takas ja siitähän se riemu sit vasta repeeki..eihän se helppoo oo mut paras ois ku jättäs omaan arvoonsa tommosen :|

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

No musta tuota lahjahommaa on vähän turha tuossa tilanteessa varsinkaan jäädä kiukuttelemaan.

Se lahjahan mua ottaakin päähän, toki. No ei vaan se, että se saatana on dokannu tässä vieressä kaikki rahansa parin vkon aikana :headwall:
Ja mikä sille olikaan tärkeintä?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kieltämättä kamala. Vaikea suoraansanoen edes kuvitella että tuollaista voi ollakaan.

Kyllä valitettavasti voi ja pahempaakin :| En varmasti haluaisi tuohon tilanteeseen, huolimatta siitä ett oma äitini on kuollut :'(
Ei voi muuta sanoa kuin että sinulla ei todellakaan ole syytä tuntea syyllisyyttä, kiitollisuutta tms. sellaista äitiäsi kohtaan, lapset eivät ole mitään velkaa vanhemmilleen, sen monet vanhemmat unohtavat.
Voimia ja taas kerran voimia! :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja ei kestä:
mulla on äiskä samaa tasoo (tosin esittää halveksintansa sivistyneemmin), mutta kuule, parempi on olla erossa tuollaisista! Oikeasti! Mitä ihmettä hän olisi voinut pojallesi ostaa tai antaa? Parempi ettei myrkytä enää lapsenlastaan!

Toi oli kai kolmas kerta kun se pojan näki. Vähän odottais enemmän, kaikkien niiden tyhjien puheiden perusteella.. mutta kyllä mä tänään päätin, ettei se tule poikaa pettämään samanlain ku mua, eli ei ollenkaan.

Voi sua rakas.... :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
Mulle tuli niiiiiiin paha mieli sun puolestasi. Ei sun tarvitse kuunnella tuota, ei edes omalta äidiltäsi. Sä olet hieno ihminen, ei sua pidä eikä saa rankaista mistään ja tuommoista paskaa ei pitäisi sun niskaan suoltaa yhtään. Itsetunnon päälle tuo käy. Kumpa olisin lähempänä, ottaisin tiukasti sinut syliini ja silittäisin pahan pois. Suksikoon kuuseen koko akka. Vittu.

Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Anteeksi vaan, mutta aikamoinen ääliö on sinut synnyttänyt!

On tainnut sentään omena pudota kauas puusta, onneksi.

Toi äljäkekin tokas kun itkua nielin, et on se tyhmä akka eikä vois ikinä uskoa et mä voisin olla sellasen idiootin mahasta. Hitto.

Alkuperäinen kirjoittaja Sleepyhead:
Mulle tuli niiiiiiin paha mieli sun puolestasi. Ei sun tarvitse kuunnella tuota, ei edes omalta äidiltäsi. Sä olet hieno ihminen, ei sua pidä eikä saa rankaista mistään ja tuommoista paskaa ei pitäisi sun niskaan suoltaa yhtään. Itsetunnon päälle tuo käy. Kumpa olisin lähempänä, ottaisin tiukasti sinut syliini ja silittäisin pahan pois. Suksikoon kuuseen koko akka. Vittu.

Kiitos, hyvä ettei saa taas itkua niellä kun noin nätisti sanoit :hug: :hug: :hug: :hug: Vitut koko akasta, perkele :snotty:

Oma äitini ei kyllä selvin päin koskaan lataa mitään tollasta mutta kännissä toki. Selvin päin kehuu ja kannustaa mutta kännissä.... On se viina viisasten juomaa.

Mutta olet ansainnut parempaa. Voisitko katkaista välit? Ainakin joksikin aikaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Sleepyhead:

Kiitos, hyvä ettei saa taas itkua niellä kun noin nätisti sanoit :hug: :hug: :hug: :hug: Vitut koko akasta, perkele :snotty:

:heart: no ihan meinaa itseäänkin itkettää tuo juttu, vituttaa ihan törkeenä tuommoinen mutsi. Sä ansaitset parempaa.