Voi &%¤"%&¤¤#!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja cothis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

cothis

Aktiivinen jäsen
10.11.2006
21 297
0
36
Ihanaa käytöstä muuttomiehillä! :o :headwall:
Otin ja kävin sitten pojan kanssa vaunulenkillä, naapurissa muutto näköjään kesken.. no, ylhäällä muuttomies oli ihan jees, tyhjäs äkkiä hissiä et päästään lähtee ja sanoi, että jos alhaalla on jo tavaraa niin äijät ottaa edestä pois.
No mentiin sit alas ja siellä toinen muuttomiehistä katto mua tosi pahasti, siinä oli just kaikki hissin edessä, pyykinpesukoneet sun muut ja se mutisi ja rupes toisen miehen kanssa ottaa niitä edestä pois.
No sitten oltiin pojan kanssa melkein tunteroinen seikkailtu, kun oltiin tulossa kotio.. eipähän käynyt, tää muuttomies jonka aamukahvin mä sitten kai join niin tokas vaan et ihan turha tulla ku he on vielä kesken ja HÄN EI ALA jonku kotiäidin takia siirtää noita kamoja edestä, että rouva tai neiti on hyvä vaan ja oottelee että me saadaan hommat loppuun. Voi paska kun ette usko kuin kiehahti! Otin ja lykin sit rattaineni takasin kävelemään ja kuluttamaan aikaa, kunnes 1½tuntia ulkoiltua jätkällä tuli jo nälkä. Marssin talon pihaan ja totesin et herrat on näköjään edelleen kesken.. just tuli se v-pää muuttomies ja joku toinen hissistä ulos ottaa uutta lastia, niin mä katoin et mahdun rattaiden kanssa siitä välistä menemään.. heti ku herrojen silmät vältti niin tempasin ja luikahdin rattaineni hissiin. Kun oli ovi sulkeutumassa, niin kuulu sen v-pää muuttomiehen ääni et "kato nyt ku noi kotiäidit on oikeita laiskuuden huippuja" Just joo.. voi video!

En mä oo tänään tappelutuulella, muuten ois voinu heittää jotain veemäisempääkin takas :saint: Kyllä mä yritin siltä kysellä kovasti, et kumpikohan täällä asuu ja kumpikohan on vaan töissä täällä.

Yhteistyössä