Voi rähmä! Itellasta..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "juupajuu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"juupajuu"

Vieras
Ostin viikko sitten rattaat lekmeriltä. He lupaavat, että saan tuotteen 3-5 arkipäivän kuluessa.

Nyt kun seuraan tota lähetystunnusta niin monta päivää jo siellä vain tieto
"Lähetyksen toimituksessa on havaittu poikkeama. Lähetys voi mahdollisesti viivästyä."

Minulla olisi kova kiire rattaat saada. Vaunut myyty jo ja ei tuo puolvuotias oikeen kävelläkkään osaa. Emme pääse oikeen mihinkään siis.. Lenkkeillä olisi kiva :( Vauva sylissä paha juosta isoveljen perässä.

Viikonlopuksi todella todella tartten ne rattaat. Jos en niitä saa niin itku tulee.

Rattaat otin muutaman kuukauden osamaksulla, joten en ole niitä vielä maksanut. Voinko käydä muualta ostamassa rattaat ja en vain käy noutamassa postista noita kun sinne ehkä joskus päätyvät..

Onko jollain kokemusta, että mitä tuo poikkeama tarkoittaa ja kestääköhän vielä kauankin..

Oletko varma ettei kukaan ole yrittänyt soittaa sinulle postilta? Kysyin asiaa mieheltäni niin yksi syy voi olla se, ettei sinua olla saatu kiinni, mikäli rattailla on kotiinkuljetus ja Vantaalla itellan lajittelukeskuksella on ollu remppa, jonka takia paketit voi viivästyä.

Olipa epäselvä viesti.

POSTI siis pitää rattaita 2 viikkoa, sitten palauttavat ne myyjälle. Ja se lasku mitätöityy koska sinulla ei ole tuotetta. Mutta muista, myyjälle tulee siitä palautuksesta kuluja (8-20€) ja he voivat tulevaisuudessa kieltäytyä postittamata sinulle mitään. Näin minulle kävi kun "peruutin" ostoni tolleen että en vaan hakenut postista, gigantti ei enää suostu mulle postittamaan.

No meillä oli paketissa tuollainen maininta "Lähetyksen toimituksessa on havaittu poikkeama. Lähetys voi mahdollisesti viivästyä."
Näin seurannasta paketin olevan noudettavissa väärän kaupunginosan postista, ja laitoin itellalle kyselyn että mites se siellä on, kun pitäisi olla täällä postissa tai viereisessä smartpost-automaatissa, johon on paketinohjauspalvelulla käännetty kaikki mahdollinen.
Ja tuon jälkeen sitten ilmestyi tuo vikakoodi, ja paketti matkasi oikeaan postiin oliko päivän vai kaksi.
Kyllä minä sinuna nyt odottaisin vaan rauhassa, voi olla ettet tosiaan saa enää ostettua jollet nouda lähetystä.
Ja onko tosiaan mahdollista että on kotiinkuljetus, väärä numero tai jotain.

Hei!

Jos lähetyksesi seurannassa on ' outoja ' merkintöjä etkä ole varma mistä ne johtuvat, ota ystävällisesti yhteyttä lähetystunnuksen kera asiakaspalveluumme asian selvittämiseksi.

Ystävällisin terveisin

Mirva, Postin asiakaspalvelu
p. 0200 71 000 ma-pe 8-18
www.posti.fi/yhteystiedot

Yhteistyössä