voi pylly!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nöppönen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

nöppönen

Aktiivinen jäsen
13.05.2005
22 173
1
36
mulla on kumpikin lapsi kuumeessa :| poika yski yöllä ja aamulla itkeskeli et ei oo saanut nukuttua kunnolla.. äsken sit menin poikaa pusuttelemaan niin tuntu ihan kuumalta ja kuumetta oli jo 38astetta.. tytöllä ei onneks ihan niin paljoa :( ja tänään piti lasten mennä isälle yöks, mut jäädäänkin taas sit kotiin sairastaan. :/

Jaksuja äidille, ja paranemista lapsosille :hug:
Meillä ollaan vaihteeksi terveenä. Hui. Nyt kun uskalsin sanoa tuon ääneen niin täytyy äkkiä mennä koputtamaan puuta, silittämään jäniksenkäpälää, ja sanoa "masallah" kuten anoppi on opettanut =)

:| musta tuntuu et ollaan tän talven aikana oltu vähän väliä kipeenä.. paljon enemmän kuin normaalisti. vähän pelottaa et saako poikakin angiinan, sitä on tääl paljon liikenteessä.. mun oma isä on toista viikkoa sairaslomalla kun ei angiina meenaa mennä edes lääkkeillä ohi.. on tosi kipeenä ja sai viel flunssan siihen kaveriks.

Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
:| musta tuntuu et ollaan tän talven aikana oltu vähän väliä kipeenä.. paljon enemmän kuin normaalisti. vähän pelottaa et saako poikakin angiinan, sitä on tääl paljon liikenteessä.. mun oma isä on toista viikkoa sairaslomalla kun ei angiina meenaa mennä edes lääkkeillä ohi.. on tosi kipeenä ja sai viel flunssan siihen kaveriks.

meilläkin on ollu angiina. 1v9kk:llä oli jo 2 kertaa peräkkäin ja vaikuttaa vähäsen siltä ettei oo vieläkään menny ohi. :/

Alkuperäinen kirjoittaja MySelene:
meilläkin on ollu angiina. 1v9kk:llä oli jo 2 kertaa peräkkäin ja vaikuttaa vähäsen siltä ettei oo vieläkään menny ohi. :/

se on ihan kamala tauti.. itse olen sairastanut angiinan 6kertaa ja sit on leikattu risat. täällä on päiväkodeissa käynyt kato kun porukka saa angiinan. :|

Yhteistyössä