H
hmph
Vieras
NIIIIIN ottaa kupoliin! NIin ärsyttää kaikki, niin räjähdän! NIIIN rähjään herkästi!
:kieh:
Nyt on parempi lasten, lemmikkien ja miehen pysyä minusta KAUKANAAAAH! :kieh: :vampire:
En voi ymmärtää, miten tää PMS vaivaa nyt näin voimakkaana! Tän on pakko johtua siitä, kun olen syönyt niin paljon hiilareita, pakko, pakko, pakko! Mulle ei sovi peruna! :vampire:
:kieh:
Nyt on parempi lasten, lemmikkien ja miehen pysyä minusta KAUKANAAAAH! :kieh: :vampire:
En voi ymmärtää, miten tää PMS vaivaa nyt näin voimakkaana! Tän on pakko johtua siitä, kun olen syönyt niin paljon hiilareita, pakko, pakko, pakko! Mulle ei sovi peruna! :vampire: