voi plääh, voileipäkakun tekoon..

\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2007 klo 17:51 äitiliini -65 kirjoitti:
Ajattele niin, että voi kun se on hyvää sitten syödessä. Minkäslaisen voikkarikakun teet ?
Kinkkukakun..mut ei tuu itselle :/

No, pitää tehdä täytettä niin paljon et saa omankin ;)

Ihan siis kinkkua, kinkkupasteijaa, sulatejuustoa, kurkkua, raejuustoa sinne täytteeseen..niin ja tuorejuustoa, oli joku pekonin makuinen :whistle:
 
Kuulllostaa herkulliselta. Mulla jää aina sitä täytettä sen verran ylimääräistä, että saa voileipien päälle laittaa. Enpä ole kohta vuoteen tehnyt voikkarikakkua joten pitäisi varmaan tehdä sellainen "arkivoikkarikakku" ihan vaan omalle porukalle.
 
juu mäkin oon välillä tehnyt omalle porukalle sellaisen ei päällystetyn kakun :whistle:

Onneks huomenna tulevat vasta aamupäivästä sen kakun hakemaan, niin ei oo tässä vielä kiire sen kanssa..aamulla sit vasta pistän sen päälisen.mut pakko tehdä se nyt yöks vetäytymään.
 
Mä en milloinkaan tiedä mitä voisi laittaa voileipäkakun kuorrutukseksi? mitä te ylensä laitatte jotta se ei heti kuivuisi ja olisi maukas.Mulla on joku sulatejuusto juttu mut se on aikas suttaavainen.Laitetaan lämpimänä päällle.Se on maultaan kyllä taivaallinen :p
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2007 klo 18:03 mytty kirjoitti:
Mä en milloinkaan tiedä mitä voisi laittaa voileipäkakun kuorrutukseksi? mitä te ylensä laitatte jotta se ei heti kuivuisi ja olisi maukas.Mulla on joku sulatejuusto juttu mut se on aikas suttaavainen.Laitetaan lämpimänä päällle.Se on maultaan kyllä taivaallinen :p
Mä notkistan sulatejuustoa joko ranskankermalla tai sit kermaviilillä ja levitän sen pinnalle, ja sit tökin siihen juustoraastetta pinnalla :whistle:
Joskus pilkon sekaan persilijaa, mut tähän kakkun en, ku unohtu ostaa B)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2007 klo 18:05 keppälerttu kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2007 klo 18:03 mytty kirjoitti:
Mä en milloinkaan tiedä mitä voisi laittaa voileipäkakun kuorrutukseksi? mitä te ylensä laitatte jotta se ei heti kuivuisi ja olisi maukas.Mulla on joku sulatejuusto juttu mut se on aikas suttaavainen.Laitetaan lämpimänä päällle.Se on maultaan kyllä taivaallinen :p
Mä notkistan sulatejuustoa joko ranskankermalla tai sit kermaviilillä ja levitän sen pinnalle, ja sit tökin siihen juustoraastetta pinnalla :whistle:
Joskus pilkon sekaan persilijaa, mut tähän kakkun en, ku unohtu ostaa B)
Mä laitan yleensä tuorejuusto/kermaviili-yhdistelmän maustettuna kinkulla, hiukan sinappia, sitruunamehua, vähän maustepippurirouhetta, paprikaa kuutioituna ja viimeisen silauksen antaa raastettu omena ja vot siinä se. Käytän tätä samaa myös sinne kerroksien väliin.

 

Yhteistyössä