pitäis mennä..kohta
miks tää aloittaminen on aina niin hankalaa, vaikka ei siinä sit mee ku hetki ku sen tekee :/
miks tää aloittaminen on aina niin hankalaa, vaikka ei siinä sit mee ku hetki ku sen tekee :/
Kinkkukakun..mut ei tuu itselle :/Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2007 klo 17:51 äitiliini -65 kirjoitti:Ajattele niin, että voi kun se on hyvää sitten syödessä. Minkäslaisen voikkarikakun teet ?
Mä notkistan sulatejuustoa joko ranskankermalla tai sit kermaviilillä ja levitän sen pinnalle, ja sit tökin siihen juustoraastetta pinnallaAlkuperäinen kirjoittaja 19.05.2007 klo 18:03 mytty kirjoitti:Mä en milloinkaan tiedä mitä voisi laittaa voileipäkakun kuorrutukseksi? mitä te ylensä laitatte jotta se ei heti kuivuisi ja olisi maukas.Mulla on joku sulatejuusto juttu mut se on aikas suttaavainen.Laitetaan lämpimänä päällle.Se on maultaan kyllä taivaallinen
Mä laitan yleensä tuorejuusto/kermaviili-yhdistelmän maustettuna kinkulla, hiukan sinappia, sitruunamehua, vähän maustepippurirouhetta, paprikaa kuutioituna ja viimeisen silauksen antaa raastettu omena ja vot siinä se. Käytän tätä samaa myös sinne kerroksien väliin.Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2007 klo 18:05 keppälerttu kirjoitti:\Mä notkistan sulatejuustoa joko ranskankermalla tai sit kermaviilillä ja levitän sen pinnalle, ja sit tökin siihen juustoraastetta pinnallaAlkuperäinen kirjoittaja 19.05.2007 klo 18:03 mytty kirjoitti:Mä en milloinkaan tiedä mitä voisi laittaa voileipäkakun kuorrutukseksi? mitä te ylensä laitatte jotta se ei heti kuivuisi ja olisi maukas.Mulla on joku sulatejuusto juttu mut se on aikas suttaavainen.Laitetaan lämpimänä päällle.Se on maultaan kyllä taivaallinen
Joskus pilkon sekaan persilijaa, mut tähän kakkun en, ku unohtu ostaa B)