Voi perse...mahtaakohan nyt urakalla supistaa :/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Turkilmas

Vieras
Vatsassa tuntuu nyt sellaiselta kuukautiskivulta ja alaselkä juilii...

Ei mulla sellanen olo ole kuin mitä esikoista kun menin synnyttämään, mutta ei missään nimessä mikään hyväkään olo nyt.

Nyt alko vähän pelottamaan :(

Paljon sulla on viikkkoja? jotain 30 plus,eikö?
Soita synnärille HETI kun oot ollu niin tarkkaa seurannassaki.
Viikot on jo ihan hyvät,nyt vaan otat rauhassa ja soitat :)

Alkaa hiljalleen olo helpata, supistusestolääke auttaa kummasti =) .

Hitto kun pelästyin, en ihan näillä viikoilla olis vielä halukas lähtemään synnyttämään vaikka ns. "turvallisia" viikkoja jo onkin.

No, täytyy toivoa että selvisin säikähdyksellä.

Alkuperäinen kirjoittaja Mämmäm:
mikäs rv sul on menossa ? hyvä että loppui supistukset :)

30+1. Ja loppui juu. Vähän on vielä sellainen ikävämpi olo, mutta koko ajan parempaan päin =) .

Mutta kyllä pelästyin että nyt se on menoa :/

Hei muuten hei, änkeän tähän väliin kysymään (näin ensikertalaisena), että onko supistaessa aina maha pinkeenä? Menossa rv 38 ja tunnistan kyllä kun kivuttomasti supistaa, silloin on maha ihan tosi napakka, mutta välillä just vihloo selkää ja alamahaa ja nivusia aika "aaltomaisesti" ja kipeesti, mutta maha ei tunnu niin pinkeeltä kuin muuten.. Että onko noi kivut jotain muuta vai voiko niitä sanoa supistuksiksi? Eilenkin makoilin sohvalla tekemättä mitään ja n. 40 min ajan tuli pienin väliajoin kipupiikki alaosastoon ihan silleen että piti miettiä mites tässä hengittelisi yms..

Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:

30+1. Ja loppui juu. Vähän on vielä sellainen ikävämpi olo, mutta koko ajan parempaan päin =) .

nyt huilailet sit vaan ;) saishan tuo vauva vielä jonkin aikaa masussa pysyä :)

Alkuperäinen kirjoittaja Sinirastas:
Hei muuten hei, änkeän tähän väliin kysymään (näin ensikertalaisena), että onko supistaessa aina maha pinkeenä? Menossa rv 38 ja tunnistan kyllä kun kivuttomasti supistaa, silloin on maha ihan tosi napakka, mutta välillä just vihloo selkää ja alamahaa ja nivusia aika "aaltomaisesti" ja kipeesti, mutta maha ei tunnu niin pinkeeltä kuin muuten.. Että onko noi kivut jotain muuta vai voiko niitä sanoa supistuksiksi? Eilenkin makoilin sohvalla tekemättä mitään ja n. 40 min ajan tuli pienin väliajoin kipupiikki alaosastoon ihan silleen että piti miettiä mites tässä hengittelisi yms..

Toivottavasti joku fiksumpi vastaa sulle, mä nimittäin tunnetusti en oo ollut niin kovin hyvä kuuntelemaan kroppaani. Mulla on tuota rasvakerrosta melko paljon vatsassa ja ehkä siksi mulla ei mee vatsa missään vaiheessa ihan kivikovaksi...paitsi seisoessa ja silloin se on kova koko ajan. Eli mä en oo missään vaiheessa tuntenut suppareita vatsan kovenemisena vaan pikemminkin sellaisena "einiinmukavana" tuntemuksena ja just tuollaisina aaltoina.

Mutta ihan varmasti noilla sun viikoillas on jo kyse supistuksista, jos vielä joudut miettimään mites hengittelisi jne. Loppukirihän sulla jo on menossa =) :flower:

nyt huilailet sit vaan ;) saishan tuo vauva vielä jonkin aikaa masussa pysyä :)

Juu pitää taas ottaa vähän rauhallisemmin, kyllä tää tästä =)

Mutta ihan varmasti noilla sun viikoillas on jo kyse supistuksista, jos vielä joudut miettimään mites hengittelisi jne. Loppukirihän sulla jo on menossa =) :flower:

Kiitos vastauksesta :) Joo, perjantaina käynnistetään mukulan koon takia (tänään kokoarvio 3600) :D Tsemppiä sullekin loppuajoille!

Kiitos vastauksesta :) Joo, perjantaina käynnistetään mukulan koon takia (tänään kokoarvio 3600) :D Tsemppiä sullekin loppuajoille!

Kiitos ja lycka till myös itsellesi :hug:

Mua pyydettiin ottamaan 2 panadolia, kun kuopus rupesi pelottelemmaan viikolla 30. Se auttoi.... hetkeksi. Osastolle loppuenlopuksi jouduin, mutta tilanne ei ainakaan edennyt kotona kun otti lääkkeet.

Mulla ainakin meni maha ihan kovaksi päältä. Oli kun kivi.

Alkuperäinen kirjoittaja Neiti Neponen:
Mua pyydettiin ottamaan 2 panadolia, kun kuopus rupesi pelottelemmaan viikolla 30. Se auttoi.... hetkeksi. Osastolle loppuenlopuksi jouduin, mutta tilanne ei ainakaan edennyt kotona kun otti lääkkeet.

Mulla on vielä supistusestolääkitys päällä ja se kyllä auttaa. Ei oo pitkiin aikoihin ollut yhtään tällaisia tuntemuksia, joten mitä ilmeisimmin kroppa kehotti jälleen ottamaan rauhallisemmin.

Toivon niin hartaasti että pääsisin tuonne 35 viikolle. Ja toivon myös että en enää joutuis takaisin osastolle, mutta toki sinne menen jos täytyy.

Yhteistyössä