Voi perhana!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rv20
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

rv20

Vieras
Sanokaa mulle, että ota nyt hyvä ihminen järki käteen ja unohda se anopin salaatti!!!

Miten voin miettiä tätä asiaa näin. Välillä toki unohdankin asian, mutta sitten taas mietin että onkohan syytä huoleen. En nyt mitenkään märehdi ja tärise pelosta täällä mutta kuitenkin pieni huoli taustalla.

Eli niille jotka ei tiä niin eilen anopilla syödessä näin parissa salaatinkappaleessa jonkun mustan pisteen joka siis oli irtonainen eli ei salaatissa itsessään oleva laikku. En syönyt niitä lehden paloja ja muutenkin taisin syödä vain kolme tai neljä palaa sitä salaattia. Anoppi pesee salaatit aina, mutta joku hitu sitten ehkä jäänyt jos se nyt edes oli multaa.

ARGH!!

Tiedän että toiset pitää kajahtaneena mutta itseäni jo ihan vituttaa että pitääkin miettiä. Viime viikolla juuri ajattelin, että ihanaa kun tuntee vauvan liikkeet ja rakenneultrassa kaikki hyvin ja muuta niin saan nyt rauhassa nauttia odotuksesta ja lopetan turhan haahuilut.

Ja sitten tämä. :(((

Unohda se salaatti :hug:

Jos se oli suomalaista lehtisalaattia, niin tuskin olet pahaa altistusta saanut.

Oon ite samanlainen hysteerikkö bakteerikammo, joten tiedän tunteen. Harvinaistahan se on, että jotain tapahtuu.

Joo se oli Härkälän jääsalaattia ja kyllä anoppi sen pessyt tietysti on. Ei ole mikään epähygieeninen kokki.

Ja vauvan kanssa tiedän pärjääväni, meillä on kaksi lasta ennestään. Heidän odotuksissaan en edes tiennyt tälläisistä "salaatin vaaroista" ja hädin tuskin hiukan huuhtelin niitä. Eli sekin jo ehkä kertoo miten järkyttävän vaarallista tämä nyt on.

Ap= Juliet79.. pysy siellä vauvalla vaan tätä asiaa puimassa. Täällä oot jo niin monta kertaa tästä samasta jauhanu, ja sielläkin sulla on sivu kaupalla vastauksia.. |O

Ei juam,ei oo totta.Mä en ole ikinä yhdessäkään raskaudessa miettynyt mitä saa syödä ja mitä ei.5 tervettä lasta saanut.Alkoholia ja tupakkaa en ole koskaan ottanut ja polttanut mutta kaikkia muuta olen syönyt mitä ikinä syönkin.

Yhteistyössä