Voi että on ihanaa katseltavaa..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hih
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hih

Vieras
kun kaksveelle sanot vaikka ettei naamaan saa piirtää tms, ja se yrittää miettiä ja miettiä että mitähän tähän nyt sanois... "eiku..mä vaan piirrän", "eiku...mä tarvin...siivet..mun naamaa..".

Niin viaton ilme ja katse, mutta silti pikkuisessa päässä hyrrää ajatus miten mä nyt saisin vedätettyä tota mutsia. :D

Tai sitten tietty voi vaan huutaa "muttakumähaluaaaaaan!!!"

No just tuo muttakomietahonjasillonminunpittääsaaha-kausi on veljen nuorimmalla tyttärellä, voi hele se on ihan sama mitä siltä kieltää, jopa asia joka ihan niinki pienen järjellä ajatellen on kielletty, nii vastauksena saa tuon hemmetin litanian... :laugh: Tyyliin älä heitä sitä perunaa mihinkään, "muttakomietahonjasillonminunpittääsaaha".

Ja muutenki, monesti olen miettiny miten lapset ossaaki olla niin kieroja. :whistle: Ja ajatella niin käsittämättömän järjestelmällisesti. Jos haluaa jotaki, niin varmasti keksii keinon millä sen saa, jopa niin ettei aikunen ees tajua ko on menny naruun :D

Meillä 2vee lähettelee lentosuukkoja mulle kun on tekemässä jotain kiellettyä, jos esim sanon että ei saa ottaa äitin avaimia niin lähettää muutaman lentosuukon, vilkuttaa ja juoksee äkkiä pois :D Kyllä nuo osaa keplotella :D

Tuttua =) Ja kun esikoinen vajaa 5v piirtää pöytään ja selitykseksi antaa että "mutta kun minä sipitin että anna paperia ja sinä et antanu". En oikeen kuullu toiseen huoneeseen sitä sipitystä :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja minddu:
Tuttua =) Ja kun esikoinen vajaa 5v piirtää pöytään ja selitykseksi antaa että "mutta kun minä sipitin että anna paperia ja sinä et antanu". En oikeen kuullu toiseen huoneeseen sitä sipitystä :whistle:

Joo, nuo veljen mukelot oli sutannu huoneestansa seinät ja ko syytä kysyttiin niin vastaus oli "että ko te otitta paperit pois", en muista mistä se oli rangaistuksena, taisivat silputa ympäriinsä niitä eikä siivonneet jälkiänsä... Niin ne käänsi senki seinäsuttauksen aikusten syyksi. :D

Juu..meiän 4 v on akns ihan selitysten mestari..esim. oli piirtänyt olohuoneen seinään aj kirjoittanut siihen veilä oman nimensäkin..
kysyin sitten että kukas on tohon piirtänyt..sanoi että pikkuveljensä..kysin että miten se muka noin on jo osannut piirtää kun piirtää vielä vaan pelkkiä viivoja..ja miten kun siinä lukee nimi..ei veli osaa vielä kirjoitta neiti vastaa krikakin silmin "osaa se..osaa just mun kirjaimet" huhhhahhei!!
tai on piirtänyt omiin jalkoihinsa niin tulee esittelemään ne ennen kuin edes huomaan että veli piirsi nämä!!

Mutta kyllä osaa jo tuo 2,5v kin todellakin selittää ja juuri noin että itselle parhaaksi kaikki =D

mulla 2 v taas harrastaa karkuun pinkomista kun pitäs lähtee jonnekkin ja kun en periaattees mee perään ni kyl saa odottaa ja sittten tuo lyöminen ja myö potkuja tuleee toisinaan kun makaa esim. jestas kun saa sanoa tsiljoona kertaa samoista ja tuntuu ettei mikään tartu :whistle:

Yhteistyössä