Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Oli niin paljon tekstiä, että en pysy enää tähän vuorokauden aikaan kärryillä...mutta jos mun äidillä on mökki ja mun siskon mies on allerginen mun koiralle jonka kanssa mä menen mun äidin mökille, niin se on sitten siskon miehelle voivoi.
Kyllä mä menen mun äidin mökille jos äiti mut sinne kutsuu...ja otan koirat mukaan myös.
Mitä jos miehesi äiti päättää ottaa toisen koiran? Ihan sama tilanne se sitten olisi, eli uusi koira ja kovemmat oireet jne.
Toki tää on nyt sitten äärimmäisen ikävää sille allergikolle, mutta kyllä se vaan niin menee, että missä olen mä, niin siellä on myös koirat.
Tokikaan en sitten koko kesää siellä äidin mökillä olisi jotta sisko ja hänen allerginen miehensäkin mökille pääsisivät, mutta en kyllä misään nimessä olisi koko kesää mökiltä poiskaan.
no jos pitää koira hommata niin hoitakoon omistaja sen omin keinoin vaikka hoitolassa, jos siitä kerran on lähisukulaiselle hengenvaara.
Mites jos ap:n lapsi osoittautuu allergiseksikin, onko se sittenkin minä ja koirat ja muille et voi voi?
Eiköhän se ap:n anopin koira tuotata ihan yhtäläisen hengenvaaran, kuin mitä se miehen siskon koira?
Ja mun koirat ei tasan mene mihkään hoitolaan hoidettavaksi. Eikä itseasiassa kaikkia mun koiria joita meillä on ollut ja elellyt, edes hoitolaan huolittais.
Multa henkilökohtaisesti löytyy paljon enemmän kiinnostusta sisareni lapseen, kuin sisareni puolisoon...jotta siinä kohtaa se ei olisi vain minä, minä, minä...mutta kuten jo kerroin, en mä itseäni tuppaisi sinne jussina, vaan menisin myöhemmin.