J
jepjep
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja afp:Alkuperäinen kirjoittaja maomao:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja maomao:Niin kertoisitko nyt, mihin ne 10 000 vauvaa laitettaisiin ja kuka maksaisi elatuksen?
Mitkä 10 tuhatta? Millä perustein niitä tulis ton verran tiukemmalla lainsäädännöllä? Millä perustein enin osa ei järjestelis omaa elämäänsä lapsen mukaan ja pitäs ite?
Millä tiukemmalla lainsäädännöllä? Nykyisellään abortteja tehdään noin 10 000 vuodessa. Kukaan ei ole muuttamassa lainsäädäntöä. No sillä perusteella ei pitäis, että ovat tekemässä aborttia, mutta toki osa tekis sen joka tapauksessa jollain hengarilla tms. tai kuten kaverini, juomalla tarpeeksi viinaa tarpeeksi usein..
Minua vain kiinnostais tietää, mihin ne kaikki lapset laitettais? Montako niistä sinä itse elättäisit?
Kuka sinun lapsesi elättää? Kenen vastuulle olet heidät kipannut?
Vanhemmat elättävät ja jos eivät pysty niin sossu elättää.
Miksi juuri minun tai jonkun muun pitäisi henkilökohtaisesti elättää ne
10 000 lasta joiden omat vanhemmat eivät halua kantaa lapsistaan vastuutaan vaan murhaavat saadakseen jatkaa itsekästä ja helppoa elämäänsä?
Minä sentään elätän omat lapseni, sekin on enemmän kuin mitä muutamat muut tekevät.
Mutta toki, verorahoinhan nuo lapset hoidetaan jos kukaan muu ei maksa. Suurin osa varmasti saisi kodin adoption kautta jos omille vanhemmille ei kelpaa.
Ongelma ei ole niin polttava etteikö siihen löytyisi muuta keinoa kuin murhaaminen. Esimerkiksi, akat voivat opetella EHKÄISEMÄÄN. Silloin noita kymmentätuhatta ei edes synny!
No alappas julistamaan oikean asian puolesta, ehkäisyn.
Totuus nyt vaan on että abortin saa tehdä laillisesti, halusit tai et.