Voi paska, tein abortin 3kk sitten ja nyt olen taas raskaana

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :-(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
?

:-(

Vieras
Miks ihmisen tarvii olla näin sikiäväinen? Molemmat lapseni on saaneet alkunsa ensimmäisestä yrityskerrasta. Toinen myöskin 3kk ensimmäisen aborttini jälkeen. Huoh.. Miksi ne jotka lapsia haluavat, eivät voi saada lapsia ja minä joka en vielä 5 vuoteen halua kolmatta, tulen kokoajan raskaaksi :-(

joskus ihmiset luulee että ei tuu raskaaksi jos vähän muhinoidaan ennen kumin laittoa mutta totuus on se että peniksestä tulee eritettä joka sisältää siittiöitä lähes poikkeuksetta koko muhinoinnin ajan. Vaikka ukko laukeaa lopulta kumiin niin vahinko on saattanut jo sattua.

On muuten yllättävän vaikeaa kun sikiää liian helposti.. Tuntuu ettei mikään ehkäisy toimi kunnolla, vaikka kuinka oikein käyttäisi. On sulla varmaan ajatukset sekaisin nyt :/

Alkuperäinen kirjoittaja maomao:
On muuten yllättävän vaikeaa kun sikiää liian helposti.. Tuntuu ettei mikään ehkäisy toimi kunnolla, vaikka kuinka oikein käyttäisi. On sulla varmaan ajatukset sekaisin nyt :/

No kortsu ei ole niitä kaikkein luotettavimpia ehkäisykeinoja, joten ap:na miettisin jotain muuta.. Ja toi ap:n ajatus että en nyt ota tätä lasta, enkä tätäkään, mut viiden vuoden päästä "tilaan" lapsen on kuvottava.

Kuparikierukka on ainoa vaihtoehto, mutta tiedän monia jotka tulleet siitä huolimatta raskaaksi, eli ei varmaan minullakaan olisi 100% varma. Ihan ensimmäisellä kerralla minulla oli minipillerit käytössä, mutta ei auttaneet. Hormonaalista en enää edes saa, joten pakko käyttää kortsua sitten vaan.

Ja taas mammat lankee tähän lähes jokapäiväiseen provoon! Tässä vastaukset valmiiksi; Pelkkää vittuilua, kun ei osata käyttää ehkäisyä, haukutaan tyhmäksi, katkeria kommentteja lapsettomilta jne... Hei IHAN turhaa kommentoida ja antaa provoilijalle tyydytyksensä... ;)

Alkuperäinen kirjoittaja ff:

No kortsu ei ole niitä kaikkein luotettavimpia ehkäisykeinoja, joten ap:na miettisin jotain muuta.. Ja toi ap:n ajatus että en nyt ota tätä lasta, enkä tätäkään, mut viiden vuoden päästä "tilaan" lapsen on kuvottava.

Mistäpä tiedät, vaikka ap olisi kokeillut ne muutkin jo? En minäkään tiedä, mutta omasta kokemuksestani tiedän että mikään ei ole 100% varma..

Alkuperäinen kirjoittaja ff:

Mistäpä tiedät, vaikka ap olisi kokeillut ne muutkin jo? En minäkään tiedä, mutta omasta kokemuksestani tiedän että mikään ei ole 100% varma..

selibaatti on. ja sterilisaatio on myös aika lailla 100%.

Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Kuparikierukka on ainoa vaihtoehto, mutta tiedän monia jotka tulleet siitä huolimatta raskaaksi, eli ei varmaan minullakaan olisi 100% varma. Ihan ensimmäisellä kerralla minulla oli minipillerit käytössä, mutta ei auttaneet. Hormonaalista en enää edes saa, joten pakko käyttää kortsua sitten vaan.

Mulla pettivät tavalliset pillerit ja kerran kondomi.. Molemmat oikein käytettynä. Oiskohan se pessaari hyvä? Sitä ei vain taida Suomen puolelta saada, mutta itse ajattelin kokeilla Ruotsista hakea. Mulle eivät käy kierukat eikä hormonaalinen enää.

Ensinnäkin abortin jälkeen kun menee tarkastukseen,lääkärin kanssa sovitään ehkäisyn aloittamisesta. Antaa reseptin jne.. eli eipä mee mulle läpi tää juttu.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä