A
Ap
Vieras
Miksi me sterilisaatiota edes harkittaisiin, jos kerran 5 vuoden päästä aikaisintaan halutaan vielä yksi lapsi? Olen kaiken lisäksi niin nuori, etten edes saa sitä vaikka kuinka haluaisin.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja joopj:Ensinnäkin abortin jälkeen kun menee tarkastukseen,lääkärin kanssa sovitään ehkäisyn aloittamisesta. Antaa reseptin jne.. eli eipä mee mulle läpi tää juttu.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Kondoomi. Tarvii varmaan alkaa selibaattiin
Kortsun lisäksi voi käyttää muutakin ehkäisyä. Ota vaikka pillerit siihen rinnalle
Alkuperäinen kirjoittaja hihii:Ja taas mammat lankee tähän lähes jokapäiväiseen provoon! Tässä vastaukset valmiiksi; Pelkkää vittuilua, kun ei osata käyttää ehkäisyä, haukutaan tyhmäksi, katkeria kommentteja lapsettomilta jne... Hei IHAN turhaa kommentoida ja antaa provoilijalle tyydytyksensä...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Miksi me sterilisaatiota edes harkittaisiin, jos kerran 5 vuoden päästä aikaisintaan halutaan vielä yksi lapsi? Olen kaiken lisäksi niin nuori, etten edes saa sitä vaikka kuinka haluaisin.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Miksi me sterilisaatiota edes harkittaisiin, jos kerran 5 vuoden päästä aikaisintaan halutaan vielä yksi lapsi? Olen kaiken lisäksi niin nuori, etten edes saa sitä vaikka kuinka haluaisin.
Mikset ota tätä lasta vastaan?
Mä toivon, ettet sitten 5 vuoden päästä edes tulisi raskaaksi, vaikka haluaisit. Joo, olen _ehkä_ ilkeä, mutta mikä sitä on ihminen päättämään minkä lapsen haluaa???
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Miksi me sterilisaatiota edes harkittaisiin, jos kerran 5 vuoden päästä aikaisintaan halutaan vielä yksi lapsi? Olen kaiken lisäksi niin nuori, etten edes saa sitä vaikka kuinka haluaisin.
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Kondoomi. Tarvii varmaan alkaa selibaattiin
Alkuperäinen kirjoittaja ..:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Miksi me sterilisaatiota edes harkittaisiin, jos kerran 5 vuoden päästä aikaisintaan halutaan vielä yksi lapsi? Olen kaiken lisäksi niin nuori, etten edes saa sitä vaikka kuinka haluaisin.
Mikset ota tätä lasta vastaan?
Mä toivon, ettet sitten 5 vuoden päästä edes tulisi raskaaksi, vaikka haluaisit. Joo, olen _ehkä_ ilkeä, mutta mikä sitä on ihminen päättämään minkä lapsen haluaa???
samaa toivon minäkin. useiden aborttien jälkeen voi seuratakin hedelmättömyys ja toivottavasti näin myös käy ap:lle. Harvoin tällästä toivoo mutta ei voi ihminen olla noin ääliö. Luulee noin vaan tilaavansa lapsen 5v päähän![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kortsuhan on OIKEIN KÄYTETTYNÄ ainoa 100 prosenttisen suojan antava. Mäkin olen herkästi sikiävää sorttia, hormonaaliset ehkäisyt ei käy, mutta kyllä meillä kortsu on ihan hyvin riittänyt. Ei ole tarvinnut abortteja tehdä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Ryysyrannan rinsessa:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kortsuhan on OIKEIN KÄYTETTYNÄ ainoa 100 prosenttisen suojan antava. Mäkin olen herkästi sikiävää sorttia, hormonaaliset ehkäisyt ei käy, mutta kyllä meillä kortsu on ihan hyvin riittänyt. Ei ole tarvinnut abortteja tehdä![]()
Meillä on käytetty sitä erittäin oikein, ja poika tossa vieressä makaa, ikää 3 kk. Samoin hormonaaliset ehkäisyt kokeiltu, sekä kierukka mikään ei toimi. Ei silti aborttiin ole tarvinut alentua.
Hetken jo säälin ap.ta, kunnes luin ton tän sivun ekan tekstin lasten haluamisesta 5 vuoden pääsyä.
nimim. sterilisaatiota odotellessa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Ryysyrannan rinsessa:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kortsuhan on OIKEIN KÄYTETTYNÄ ainoa 100 prosenttisen suojan antava. Mäkin olen herkästi sikiävää sorttia, hormonaaliset ehkäisyt ei käy, mutta kyllä meillä kortsu on ihan hyvin riittänyt. Ei ole tarvinnut abortteja tehdä![]()
Meillä on käytetty sitä erittäin oikein, ja poika tossa vieressä makaa, ikää 3 kk. Samoin hormonaaliset ehkäisyt kokeiltu, sekä kierukka mikään ei toimi. Ei silti aborttiin ole tarvinut alentua.
Hetken jo säälin ap.ta, kunnes luin ton tän sivun ekan tekstin lasten haluamisesta 5 vuoden pääsyä.
No miten voi olla oikein? Kortsu voi hajota, mutta se pitäisi tarkistaa käytön jälkeen ja hakea jälkiehkäisytabut jos on näin käynyt... Jotain olette väärin tehneet, liian vanha ja hapertunut kortsu?
Alkuperäinen kirjoittaja Mari:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Ryysyrannan rinsessa:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kortsuhan on OIKEIN KÄYTETTYNÄ ainoa 100 prosenttisen suojan antava. Mäkin olen herkästi sikiävää sorttia, hormonaaliset ehkäisyt ei käy, mutta kyllä meillä kortsu on ihan hyvin riittänyt. Ei ole tarvinnut abortteja tehdä![]()
No miten voi olla oikein? Kortsu voi hajota, mutta se pitäisi tarkistaa käytön jälkeen ja hakea jälkiehkäisytabut jos on näin käynyt... Jotain olette väärin tehneet, liian vanha ja hapertunut kortsu?
Meillä ei toimi kortsu, joko hajoaa tai liukuu pois päältä. Sain olla melko usein hakemassa jälkiehkäisypillereitä, joten piti siirtyä muihin ehkäisyvälineisiin. Kortsu ei ole edes oikein käytettynä 100%
Tuolta löytyy taulukko eri ehkäisymenetelmien tehokkuudesta:
http://www.poliklinikka.fi/?page=5927272&id=8187366
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Kuparikierukka on ainoa vaihtoehto, mutta tiedän monia jotka tulleet siitä huolimatta raskaaksi, eli ei varmaan minullakaan olisi 100% varma. Ihan ensimmäisellä kerralla minulla oli minipillerit käytössä, mutta ei auttaneet. Hormonaalista en enää edes saa, joten pakko käyttää kortsua sitten vaan.