Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:miks sun mies ei taluttanut pyörää kotiin... tuskin se ohikulkija turhasta sanoi jos koira roikkuu perässä ja toinen pyöräilee niin näyttäähän se kauheelta...
:headwall: :headwall: Kylläse sanoi just ihan turhasta, kuten myös nyt tuo sun kommenttisi on täysin turha. Koira ei ROIKU perässä vaan tulee hiljakseltaan ja myös mies silloin pyöräilee hiljakseltaan. Koiraa ei siis missään nimessä raahata väkisin vaan mennessä mennään lujaa ja takaisin tullaan rauhallisemmin.
Olitko sä kattomassa kun tiedät, että hiljakseltaan ajoi? Jos se ois hiljaa ajanu niin oishan se kuullut vielä sen ohikulkijan toisenkin kommentin... mutta kun tais ajaa kauheeta vauhtia niin ei enää kuullu mitä ohikulkija huusi perään...
Sun pitää ehdottaa sitä Disneylle =) Mutta tosiaan, jätä omaan arvoonsa nu kommentit. Kyllä mullakin aikoinaan yksi tuttu ihmetteli, miksi mä lenkitän kesähelteellä koiraani öiseen aikaan. Noh, hänellä oli kääpiöpinseri ja mulla alaskan malamuutti. En tosiaankaan halua koiralleni lämpöhalvausta juoksuttamalla sitä 28 asteen lämmössä.Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:Voisko Disney tehdä leffan meidän aktiivisesta sekarotuisestakin
|O |O . Ei vaan, täytyy vaan koittaa jättää nuo kommentit täysin omaan arvoonsa.
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:miks sun mies ei taluttanut pyörää kotiin... tuskin se ohikulkija turhasta sanoi jos koira roikkuu perässä ja toinen pyöräilee niin näyttäähän se kauheelta...
:headwall: :headwall: Kylläse sanoi just ihan turhasta, kuten myös nyt tuo sun kommenttisi on täysin turha. Koira ei ROIKU perässä vaan tulee hiljakseltaan ja myös mies silloin pyöräilee hiljakseltaan. Koiraa ei siis missään nimessä raahata väkisin vaan mennessä mennään lujaa ja takaisin tullaan rauhallisemmin.
Olitko sä kattomassa kun tiedät, että hiljakseltaan ajoi? Jos se ois hiljaa ajanu niin oishan se kuullut vielä sen ohikulkijan toisenkin kommentin... mutta kun tais ajaa kauheeta vauhtia niin ei enää kuullu mitä ohikulkija huusi perään...
Voi kiesus että sä olet tyhmä ja säälittävä tapaus. Ei voi muuta kuin sääliä :hug:
Alkuperäinen kirjoittaja Hari Mao:Tsih, mun mies oli saanut arvostelua jokin aika sitten, ja kun nyt kiivas luonto hepulla on, niin oli ystävällisesti sanonut arvostelleelle hiihtäjälle että olisi parempi pitää suunsa kiinni jos ei halua löytää suksiaan säpäleinä pusikosta...Hieman extremeä ehkä, mutta eipä hän luonteelleen mitään mahda. Ite lähinnä kiroan partaani jos joku arvostelee...
![]()
Useimmiten ohikulkijat sanovat mitä sanovat pelkästä tietämättömyydestään.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kiitos. Se oli mun mielipide. En usko, että ohikulkijat turhasta sanoo.....
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Sun pitää ehdottaa sitä Disneylle =) Mutta tosiaan, jätä omaan arvoonsa nu kommentit. Kyllä mullakin aikoinaan yksi tuttu ihmetteli, miksi mä lenkitän kesähelteellä koiraani öiseen aikaan. Noh, hänellä oli kääpiöpinseri ja mulla alaskan malamuutti. En tosiaankaan halua koiralleni lämpöhalvausta juoksuttamalla sitä 28 asteen lämmössä.Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:Voisko Disney tehdä leffan meidän aktiivisesta sekarotuisestakin
|O |O . Ei vaan, täytyy vaan koittaa jättää nuo kommentit täysin omaan arvoonsa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:miks sun mies ei taluttanut pyörää kotiin... tuskin se ohikulkija turhasta sanoi jos koira roikkuu perässä ja toinen pyöräilee niin näyttäähän se kauheelta...
Voi kiesus että sä olet tyhmä ja säälittävä tapaus. Ei voi muuta kuin sääliä :hug:
Kiitos. Se oli mun mielipide. En usko, että ohikulkijat turhasta sanoo.....
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:Alkuperäinen kirjoittaja Hari Mao:Tsih, mun mies oli saanut arvostelua jokin aika sitten, ja kun nyt kiivas luonto hepulla on, niin oli ystävällisesti sanonut arvostelleelle hiihtäjälle että olisi parempi pitää suunsa kiinni jos ei halua löytää suksiaan säpäleinä pusikosta...Hieman extremeä ehkä, mutta eipä hän luonteelleen mitään mahda. Ite lähinnä kiroan partaani jos joku arvostelee...
![]()
Mä ymmärrän kyllä miestäsi. Kun tarpeeksi monta tomppelia osuu kohdalle niin varmasti lopulta palaakin käämit.
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:No siis..
En puutu nyt tohon juoksutus asiaan millään tavalla mutta:
Eikö olisi kehittävämpää selittää näille huutelijoille miten asia on, oikein pysähtyä ja jäädä juttelemaan. Mä veikkaan että huutelija joka a) poistuisi nopeasti livohkaan b) kuuntelisi ja poistuisi lähes yhtä nopeaan nolona kuin rikkinäinen kumisaapas..
Nyt tämä huutelija pitää teitä todennäköisesti eläinrääkkäyksen lisäksi myös epäkohteliaina idiootteina, mikä ei ehkä edistä teidän mainetta tai ylipäätään sellaisten koira ihmisten mainetta jotka koiriensa kanssa aktiivisesti harrastavat/ urheilevat. Koska ikävä kyllä, sana leviää..
Nyt muistui mieleeni, että kerran meilläkin toinen koiranomistaja taivasteli sitä, että en iltapäivällä juoksuttanut koiraani vaan lönkyteltiin hissukseen eteenpäin. Lämpötila oli silloin +22 ja ko koiranomistaja t-paita päällä. Meinasin sanoa, että laitappa itse toppapuku päälle ja lähde juoksemaan, mutta selitin kyllä ihan rauhallisesti asian. Ymmärsi kyllä ihan hyvin, kun kuuli rodusta enemmän. Joku tuolla jo mainitsikin, että niiden ohikulkijoiden - jos ei ole itsellä erityinen kiire - kanssa on joskus ihan hyvä jäädä vähän juttelemaan ja kertoa omasta koirastaan.Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:![]()
Onhan nuo tosiaan ihan pikkuisen erilaisia haukkuja
![]()
.
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras harmaana:Ymmärrän että vituttaa :/ . Mutta tuskinpa se toinen koiranomistaja ilkeyttään huomautti asiasta. Oli varmasti oikeasti huolissaan. Pienen koiran omistaja ei välttämättä tiedä ja tajua ison koiran tarpeita tai luonnetta. Ja vielä vähemmän sellainen jolla ei esimerkiksi ole koiraa ollenkaan.
Täytyy myöntää että olen itse joskus paheksunut (en tietenkään ääneen vaan hiljaa mielessäni) sellaisia koiran ulkoiluttajia jotka istuvat pyörän päällä ja antavat koiran vetää pyörää. Yleensä vielä lähimpään räkälään... Tällaisesta ei nyt tietenkään ollut teillä kysymys. Jospa tämä pikkukoiran omistaja veti vääriä johtopäätöksiä ja piti miestäsi juuri tällaisena esimerkkini kaltaisena "laiskana" ulkoiluttajana?
Jotkut ovat ikävä kyllä sellaisia etteivät pidä mölyjä mahassaan. Joskus on ihan hyvä että joku avaa sen sanaisen arkkunsa jos on oikeasti tarvetta puuttua asioihin. mutta yleensä ne kommentit menevät aivan väärille henkilöille ja vääriä johtopäätöksiä vedetään liian heppoisin perustein. Pätee kaikkiin elämän osa-alueisiinOnneksi on tämä palsta jossa voi purkaa vitutustaan!!
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras harmaana:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras harmaana:Ymmärrän että vituttaa :/ . Mutta tuskinpa se toinen koiranomistaja ilkeyttään huomautti asiasta. Oli varmasti oikeasti huolissaan. Pienen koiran omistaja ei välttämättä tiedä ja tajua ison koiran tarpeita tai luonnetta. Ja vielä vähemmän sellainen jolla ei esimerkiksi ole koiraa ollenkaan.
Täytyy myöntää että olen itse joskus paheksunut (en tietenkään ääneen vaan hiljaa mielessäni) sellaisia koiran ulkoiluttajia jotka istuvat pyörän päällä ja antavat koiran vetää pyörää. Yleensä vielä lähimpään räkälään... Tällaisesta ei nyt tietenkään ollut teillä kysymys. Jospa tämä pikkukoiran omistaja veti vääriä johtopäätöksiä ja piti miestäsi juuri tällaisena esimerkkini kaltaisena "laiskana" ulkoiluttajana?
Jotkut ovat ikävä kyllä sellaisia etteivät pidä mölyjä mahassaan. Joskus on ihan hyvä että joku avaa sen sanaisen arkkunsa jos on oikeasti tarvetta puuttua asioihin. mutta yleensä ne kommentit menevät aivan väärille henkilöille ja vääriä johtopäätöksiä vedetään liian heppoisin perustein. Pätee kaikkiin elämän osa-alueisiinOnneksi on tämä palsta jossa voi purkaa vitutustaan!!
![]()
No tulipas kirjoitettua taas jotain maailmaa syleilevää diipa-daapaa... :headwall: Toivottavasti nyt kuitenkin tajusit pointtini. Itse en kyllä oikein saanut kirjoituksestani mitää päätä enkä häntää :ashamed: