blaah
Miksei tuo tajua aina ite pyytää?! Pyytääkö/ottaako teillä tuonikäiset jo itse?? Miljoona asiaa aamuisin mitä pitää muistaa, silloin tällöin unohtuu
No mä en ole kyllä sanonut olevani täydellinen äiti, mutta ajattelen kyllä, että lapsien ruokkiminen on aika oleellinen osa sitä vanhemman tehtävää. En mä voi kuvitella että mulla olisi aamulla jotain niin tärkeää tehtävää, että en anna ruokaa lapsille. Jos lapsi syö esim. 8 aikaan iltapalan ja koulussa syödään lounas 11-12 aikaan, niin siinä tulee 15-16 tuntia ilman ruokaa. Onko se nyt susta tosiaan OK? Se on tosi pitkä aika tuon ikäiselle ja kun koulussa pitäisi vielä jaksaa tehdä koulutehtäviä ja välitunneilla ja liikuntatunneilla liikkuakin.Alkuperäinen kirjoittaja vieraana:älä välitä noista täydellisistä äideistä, jotka ei muka ikinä unohda mitään. Ne on varmaan robotteja.
Aina ei voi kaikkea muistaa!
Tähän täytyy nyt sanoa Tahdon asian innoittamana:Alkuperäinen kirjoittaja BKM:No mä en ole kyllä sanonut olevani täydellinen äiti, mutta ajattelen kyllä, että lapsien ruokkiminen on aika oleellinen osa sitä vanhemman tehtävää. En mä voi kuvitella että mulla olisi aamulla jotain niin tärkeää tehtävää, että en anna ruokaa lapsille. Jos lapsi syö esim. 8 aikaan iltapalan ja koulussa syödään lounas 11-12 aikaan, niin siinä tulee 15-16 tuntia ilman ruokaa. Onko se nyt susta tosiaan OK? Se on tosi pitkä aika tuon ikäiselle ja kun koulussa pitäisi vielä jaksaa tehdä koulutehtäviä ja välitunneilla ja liikuntatunneilla liikkuakin.Alkuperäinen kirjoittaja vieraana:älä välitä noista täydellisistä äideistä, jotka ei muka ikinä unohda mitään. Ne on varmaan robotteja.
Alkuperäinen kirjoittaja vieraana:Tähän täytyy nyt sanoa Tahdon asian innoittamana:Alkuperäinen kirjoittaja BKM:No mä en ole kyllä sanonut olevani täydellinen äiti, mutta ajattelen kyllä, että lapsien ruokkiminen on aika oleellinen osa sitä vanhemman tehtävää. En mä voi kuvitella että mulla olisi aamulla jotain niin tärkeää tehtävää, että en anna ruokaa lapsille. Jos lapsi syö esim. 8 aikaan iltapalan ja koulussa syödään lounas 11-12 aikaan, niin siinä tulee 15-16 tuntia ilman ruokaa. Onko se nyt susta tosiaan OK? Se on tosi pitkä aika tuon ikäiselle ja kun koulussa pitäisi vielä jaksaa tehdä koulutehtäviä ja välitunneilla ja liikuntatunneilla liikkuakin.Alkuperäinen kirjoittaja vieraana:älä välitä noista täydellisistä äideistä, jotka ei muka ikinä unohda mitään. Ne on varmaan robotteja.
Helv.etin hyvä ihminen!
Joo, mä huomasin tämän saman asian kun pidin terveyskasvatustunteja kouluterveydenhuollossa joskus. Yleensä luokasta ehkä 20% söi aamupalan kotonaan. Opettajat oli ihan ihmeissään ja sanoi, että asiastasta täytyy kyllä puhua vanhemmille, aamupäivisin oli kuulemma selvästi väsyneenmpää, kiukkuisempaa ja levottomampaa sakkia kuin lounaan jälkeen. Oliskos alhaisella verensokerilla osuutta asiaan.Alkuperäinen kirjoittaja sef:Tuskin se lapsi siihen kuolee, vaikka nälkä saattaa tosiaan hiukan olla.
Mä itseasiassa yllätyin aika lailla, kun oltiin vanhempainillassa jossa tuli juttua lasten nukkumaanmenoajoista ja siitä että syövätkö lapset aamupalan kotona. Opettaja oli sitä mieltä että nukkumaanmenoaika on klo 20 ja aamupala tulee syödä. Aika moni vanhempi meni vähän vaikean näköiseksi ja muutama uskaltautui myöntämään, etteivät nämä säännöt heillä toteudu.
Ihan samaa sanoi meidän opettaja, eli oppilaat ovat kärttyisiä ja levottomia johtuen sekä siitä liian vähäisestä unen saannista, että nälästä.Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Joo, mä huomasin tämän saman asian kun pidin terveyskasvatustunteja kouluterveydenhuollossa joskus. Yleensä luokasta ehkä 20% söi aamupalan kotonaan. Opettajat oli ihan ihmeissään ja sanoi, että asiastasta täytyy kyllä puhua vanhemmille, aamupäivisin oli kuulemma selvästi väsyneenmpää, kiukkuisempaa ja levottomampaa sakkia kuin lounaan jälkeen. Oliskos alhaisella verensokerilla osuutta asiaan.Alkuperäinen kirjoittaja sef:Tuskin se lapsi siihen kuolee, vaikka nälkä saattaa tosiaan hiukan olla.
Mä itseasiassa yllätyin aika lailla, kun oltiin vanhempainillassa jossa tuli juttua lasten nukkumaanmenoajoista ja siitä että syövätkö lapset aamupalan kotona. Opettaja oli sitä mieltä että nukkumaanmenoaika on klo 20 ja aamupala tulee syödä. Aika moni vanhempi meni vähän vaikean näköiseksi ja muutama uskaltautui myöntämään, etteivät nämä säännöt heillä toteudu.
Tuntuuko susta siltä? :saint: Älä nyt, justiinsahan mulla on tulossa kaikenlaista projektia...Alkuperäinen kirjoittaja sef:Asiasta kukkapuskaan...jos me voitais sopia sun kanssa semmonen juttu että sä kertoisit mulle KERRALLA mitä kaikkea sä olet elämän aikana ehtinyt tekemään. Seuraavaksi varmaan paljastuu että sä olet muurannut muutaman talon, ollut lakimiehenä ja että sä olet ollut Saarioisillakin töissä tekemässä maksalaatikkoa :saint:
Tuskinpa mitään katastrofaalista nyt kerrasta tapahtuu.Alkuperäinen kirjoittaja Muffa:Jos kerran unohtaa antaa 8 vuotiaalle aamupalan, ei se varmaan maailmaa kaada. =)
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Joo, mä huomasin tämän saman asian kun pidin terveyskasvatustunteja kouluterveydenhuollossa joskus. Yleensä luokasta ehkä 20% söi aamupalan kotonaan. Opettajat oli ihan ihmeissään ja sanoi, että asiastasta täytyy kyllä puhua vanhemmille, aamupäivisin oli kuulemma selvästi väsyneenmpää, kiukkuisempaa ja levottomampaa sakkia kuin lounaan jälkeen. Oliskos alhaisella verensokerilla osuutta asiaan.Alkuperäinen kirjoittaja sef:Tuskin se lapsi siihen kuolee, vaikka nälkä saattaa tosiaan hiukan olla.