Voi p*rk*l*!

Pomppiva Pallokala

Aktiivinen jäsen
21.02.2009
1 190
2
36
No nyt sitten munkin poika otti ja teki sen! Alko yhtäkkiä kuulumaan makkarista "Voi p*rk*l**n p*rk*l*! Voi p*rk*l**n p*rk*l*!" :kieh: Kyllähän mie sen tiesin, etten voi tuota lasta varjella kirosanojen kuulemiselta täysin, mutta aika yllätyksenä tuo tuli |O

No hei, mun muksu neljän vanhana kulki päiväkodin ovesta sisään, tiputti tavarat käsistään lattialle oikein asenteella ja kirkkaalla lapsen äänellä tokasi: Joo, kiitti vaan v*tusti!

Hirveän vaikeana sit selitin et olin saanut Tommy Tabermanin cd:n lahjaksi. Hoitajillakaan ei meinannut pokka pitää :D

Nii-in, vaikeaa se on suojella moisilta kun meilläkin miehen veli tuli käymään, niin heti ovelta kuului 'voi v*ttu'. :o
Sillä muutenkin niin kivat puheet, kun joka toinen sana on vähintään se j-lauta. :|

Mä eilen karjasin tolle naapurin ekaluokkalaiselle että vois ystävällisesti lopettaa sen kiroomisen ku viljeli "v***ua" jatkuvalla syötöllä tossa pihalla.. Ja toi meidän tyttö ku tykkää keräillä kaikkia kivoja sanontoja ja fraaseja mitä se sit kylvää..

Mokasin kyllä sit itte tänää, totesin että neiti on vähän auttanu ja tunkenu muistikortin väärinpäin kameraan ja se oli siel jumis, sen ku huomasin ni tokasin että "Voi hemmetti!!" Ja tyttö perässä :headwall: Ei onneks oo sen jälkee sanonu, toivottavasti unohtuis..

Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
Mä eilen karjasin tolle naapurin ekaluokkalaiselle että vois ystävällisesti lopettaa sen kiroomisen ku viljeli "v***ua" jatkuvalla syötöllä tossa pihalla.. Ja toi meidän tyttö ku tykkää keräillä kaikkia kivoja sanontoja ja fraaseja mitä se sit kylvää..

Mokasin kyllä sit itte tänää, totesin että neiti on vähän auttanu ja tunkenu muistikortin väärinpäin kameraan ja se oli siel jumis, sen ku huomasin ni tokasin että "Voi hemmetti!!" Ja tyttö perässä :headwall: Ei onneks oo sen jälkee sanonu, toivottavasti unohtuis..

Mie taas en laske tuota hemmettiä kirosanaksi, joten ei musta ainakaan paha :) Se mitä meillä yleensä sanotaan on voi hitsin pitsin tai voi kökkö :D Mutta jäin miettimään tuota, teinkö oikein vai väärin kun käskin käydä sylkemässä ne rumat sanat pönttöön ja vetämään alas... :/

Alkuperäinen kirjoittaja Pomppiva Pallokala:
Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:
Onneksi meillä noi on vielä niin pieniä et eivät kiroile.
Tyttö(8v) kerran sanoi et näki jossain seinässä et oli kirjoitettu se "v-sana", ja se oli kamalaa kuulemma :D

Sehän tässä onkin, kun mun poikani on vasta 5v. ja nyt jo lauko tuollasia :ashamed:

Ai, okei :ashamed:
No eiköhän toi ole ohimenevää.
Meillä pestään suut saippualla myös aikuisilta jos kiroillaan joten se on tehonnut vaikkei koskaan ole tarvinnut niitä suukkosia pestäkkään :D

Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:
Ai, okei :ashamed:
No eiköhän toi ole ohimenevää.
Meillä pestään suut saippualla myös aikuisilta jos kiroillaan joten se on tehonnut vaikkei koskaan ole tarvinnut niitä suukkosia pestäkkään :D

Juu, niin mie luulen, ettei kovin herkästi uusiksi tee. Tai no ainakin toivon niin... Meillä on purtu pippuria jos on rumia puhunut (siis minä ja mieheni), mutta en raaskinu ihan niin hirveää rangaistusta pojalle laittaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Pomppiva Pallokala:
Mie taas en laske tuota hemmettiä kirosanaksi, joten ei musta ainakaan paha :) Se mitä meillä yleensä sanotaan on voi hitsin pitsin tai voi kökkö :D Mutta jäin miettimään tuota, teinkö oikein vai väärin kun käskin käydä sylkemässä ne rumat sanat pönttöön ja vetämään alas... :/

Joo eihän se hemmetti mikään sellanen kirosana ole.. mutta ei se silti vajaa 5 veen suusta kuultuna kivalta kuullosta :D Mä yleensä sanon että "voi elämä!" ku ottaa kupoliin, sitä tuo tyttöki joskus käyttää :D

Me oltiin yks päivä kaupan pihalla, sellasessa kapeessa välikössä josta inva- ja alkotaksit kulkee. Pakkailin siinä muksuja ja kamoja pyöräperäkärryyn kun takaa ajo auto joka piippas just siinä kohdalla, minä pomppasin metrin ilmaan ja suusta pääsi spontaani "voi vittu!".
Mitä tekee tuo melkein nelivuotias. Leikkii kotona pikkuautoilla jotka tööttäilevät toisilleen ja aina perään "voi vittu".. sain väännettyä sen voi hitsiksi jonka poika jalosti eteenpäin voi paskaksi :headwall: :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja Piipa:
Me oltiin yks päivä kaupan pihalla, sellasessa kapeessa välikössä josta inva- ja alkotaksit kulkee. Pakkailin siinä muksuja ja kamoja pyöräperäkärryyn kun takaa ajo auto joka piippas just siinä kohdalla, minä pomppasin metrin ilmaan ja suusta pääsi spontaani "voi vittu!".
Mitä tekee tuo melkein nelivuotias. Leikkii kotona pikkuautoilla jotka tööttäilevät toisilleen ja aina perään "voi vittu".. sain väännettyä sen voi hitsiksi jonka poika jalosti eteenpäin voi paskaksi :headwall: :headwall:

:laugh: :laugh: :laugh: Sori, ei varmaan sais nauraa, mutta :D

Ai nii, kyllähän tuo tyttö kerran kuuli ku mun suusta lipsahti oikee levee "voi paska!" Ja tämä tietenki heti toistamaan.. Mutta sainpas sen kierrettyä sillä että sanoin tytölle että "Ei, tänään ei oo pastaa, on pottuja".. :laugh: :laugh: Hyvin toimi, ei toista kertaa sanonu :D

Yhteistyössä