Voi mua pässiä!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Keittiönoita
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Keittiönoita

Vieras
En ole vuosiin joutunut hoitamaan systerin kilpikonnia ja just nyt huomasin, etten mä ostanut niille mitään sapuskaa. Ja kaupat on nyt kiinni :headwall: Onneks mulla on sentään jääkaapissa kurkkua, tomaattia, kaalia ja porkkanaa (syököhän kilpikonnat porkkanaa???? ) ja laitan kohta kuopuksen ulos keräämään voikukanlehtiä.

Alkuperäinen kirjoittaja Mimoska:
Älä anna kaalia. Kurkku, tomaatti, porkkana (jos syö) ja voikukanlehdet ovat erinomaista ravintoa. Tarkista jääkaapista, jos sieltä löytyy vielä Nutrobalia. =)
No voi räkä, ehdin antaa sen kaalin jo :| Ja porkkanaa, tomaattia, kurkkua ja paprikaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Accra:
mä oon missannu jotain ihan selkeesti :snotty: ajattelin,että Helsingissä oot =) mutta hyvä jos evästä löyty
Vantaalla asun. Mutta menis tässä pari tuntia julkisilla asematunneliin konnanruuanhakuun. Helpommalla pääsee, kun hakee voikukanlehtiä pihasta.

No ei kai se kerta mitään hetkauta. Jatkossa jätä kaali ja paprika pois, ne ovat vähän liian tujuja konnille. Toisaalta - kai ne luonnossa syövät mitä eteen tulee, että ehkä sellainen kultainen järjenkäyttö on ihan sallittua.

:) Pääasia, että konnat saavat ruokaa :)

Alkuperäinen kirjoittaja Mimoska:
No ei kai se kerta mitään hetkauta. Jatkossa jätä kaali ja paprika pois, ne ovat vähän liian tujuja konnille. Toisaalta - kai ne luonnossa syövät mitä eteen tulee, että ehkä sellainen kultainen järjenkäyttö on ihan sallittua.

:) Pääasia, että konnat saavat ruokaa :)
Huomenna on onneksi kaupat taas auki ja saa ostettua salaattia.

Mimoska :wave:
Niinkuin huomaat, mepä ei tultukaan telle käymään. Esikoinen on kaveriporukalla viettämässä unetonta yötä ennen koulujen alkua. :snotty:
Saikko sähköpostin?
Sorry Keittis. :ashamed:

Yhteistyössä