H
harakka
Vieras
http://www.oikotie.fi/realestlist?exit=aptinfo_fromsearch&target=apartment&toplist=toplist&id=1581245
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja immu:omasiko on ? ihan kiva, mutta noi vessat oli ihan järkyt....ja toi hinta.
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:no makunsa kullakin =)
mutta toi kodinhoitohuone näytti kyllä mukavan tilavalta ja toimivalta =)
Alkuperäinen kirjoittaja mam:Kyllä olisi pitänyt valita neutraalimpia värejä ja hintaa alas niin voisi saada myytyä
Alkuperäinen kirjoittaja harakka:Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:no makunsa kullakin =)
mutta toi kodinhoitohuone näytti kyllä mukavan tilavalta ja toimivalta =)
Harvalla sisustusmaku natsaa kun taloa ostaa.
En minäkään noista huonekaluista ja väreistä tykkää.
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:Mun mielestä se vessa oli ihan outo... En maksaisi tuosta talosta tuollaista summaa, jotenkin liian sieluton mun makuun. Mut mä tykkäänki niistä vanhoista![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:Mun mielestä se vessa oli ihan outo... En maksaisi tuosta talosta tuollaista summaa, jotenkin liian sieluton mun makuun. Mut mä tykkäänki niistä vanhoista![]()
Ei kai nyt taloa sen perusteella osteta miellyttääkö vessan sisustus.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:Mun mielestä se vessa oli ihan outo... En maksaisi tuosta talosta tuollaista summaa, jotenkin liian sieluton mun makuun. Mut mä tykkäänki niistä vanhoista![]()
Ei kai nyt taloa sen perusteella osteta miellyttääkö vessan sisustus.