Voi miten kaunis Torni-Onnela

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harakka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
no makunsa kullakin =)
mutta toi kodinhoitohuone näytti kyllä mukavan tilavalta ja toimivalta =)

Harvalla sisustusmaku natsaa kun taloa ostaa.
En minäkään noista huonekaluista ja väreistä tykkää.

Todella outo (epämiellyttävä) värimaailma sisustuksessa -ja tarkoitan todellakin vain sitä sisustusta jonka "ostaja saa" eli en huonekaluja vaan seinät, kaapinovet, kaakelit... Kummallinen.

Alkuperäinen kirjoittaja mam:
Kyllä olisi pitänyt valita neutraalimpia värejä ja hintaa alas niin voisi saada myytyä

Samaa mieltä olen. Aika tympeän iso homma tapetoida ja jopa kaakeloida mieleisekseen; ensin maksaa suht uudesta talosta maltaita ja tehdä heti perään sisustusremppaa... ei kiitos. No, voi toki olla että jollekin onnelliselle tuossa on väreineen kaikkineen se oikea.

Alkuperäinen kirjoittaja harakka:
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
no makunsa kullakin =)
mutta toi kodinhoitohuone näytti kyllä mukavan tilavalta ja toimivalta =)

Harvalla sisustusmaku natsaa kun taloa ostaa.
En minäkään noista huonekaluista ja väreistä tykkää.

no minä en tykänny edes tuosta talon väristä enkä mallista :ashamed: en tykkää tollasista taloista. en ostais tuota edes vaikka ulkomuoto kiinnostais koska turha tehdä hyväkuntoseen täyttä remonttia :)

Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:
Mun mielestä se vessa oli ihan outo... En maksaisi tuosta talosta tuollaista summaa, jotenkin liian sieluton mun makuun. Mut mä tykkäänki niistä vanhoista :D

Ei kai nyt taloa sen perusteella osteta miellyttääkö vessan sisustus.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:
Mun mielestä se vessa oli ihan outo... En maksaisi tuosta talosta tuollaista summaa, jotenkin liian sieluton mun makuun. Mut mä tykkäänki niistä vanhoista :D

Ei kai nyt taloa sen perusteella osteta miellyttääkö vessan sisustus.

Taitaa olla niin että kun on ostamassa taloa jonka toiset ovat rakentaneet harvoin käy niin että KAIKKI sopii ja on mieleiset.
Joten jostain täytyy tinkiä.

Yhteistyössä