Voi miks ihmiset ei osaa ottaa alkoholia järkevästi... Mulla olis vapaailta piiiitkästä aikaa, mutta..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja just mun tuuria
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

just mun tuuria

Vieras
..ainoa kaveri joka pääsis mun kans vähän viihteelle on sellanen, jota mä en kännissä jaksa.
Se alkaa kiroileen -tai itseasiassa hokeen nimenomaan vittusaatanaa- joka väliin, todella karmeen ja häiritsevän kuulosta.
Sit se ei paljon tarvii kun se on jo selkeesti humalassa.
Alkaa pokaan miehiä ja saattaa saada vaikka mitä extemporepäähänpistoja ja lähtee ties minne ties kenen matkaan ja mä jään yksin.
Tai sitten vetää niin kaameet koomat et mä joudun huolehtiin siitä loppuillan ja oma ilta menee pilalle.
Tähän jengi sanoo, et älä huolehdi jos aikuinen ihminen ite itsensä siihen kuntoon saa, mutta en mä sitä hankeenkaan voi jättää.
Ja on siis eri paikkakunnalta, eli tulis meille yöksi.

Aivan ihana ihminen selvinpäin ja pikku hiprakassakin, mutta ei sen kans vaan voi lähteä viihteelle. Tai siis minä en voi.

Mä oon sellanen pubi-ihminen, tykkään istua rauhakseen iltaa ja jos baariin pitää lähtee niin sit just johki pubiin, ei mihinkään teknohelvettionnelaan tms.

Oon viimeks ollu lokakuussa viihteellä ja nyt ketuttaa sit et ainoo joka mun kans tällai extempore pääsis olis just tää kyseinen tyyppi... Kaikki muut töissä tai perheen kesken jossain jne.

Taitaa tulla koti-ilta. Taas. Olen pettynyt ja jopa surullinen.

Tiedän tunteen. Minä tykkäsiin myös istuskella jossain pubissa jauhamassa paskaa. Hiprakassa on kiva olla ja jossain välissä huomaa että on tullut otettua liikaa niin painun kotiin nukkumaan. Jotkut kaverit ja mieskin on vaan sitä toista luokkaa, että kun tulee otettua liikaa niin innostutaan, ölistään ja älistään kunnes sammutaan. Kotosalla se ei niin haittaa mutta ei tule sitten lähdettyä juuri mihinkään kun ei viitsi olla lapsenvahtina toisille.

Ei tuo mies mikään älyttömän paha tapaus ole, eikä se läheskään aina vedä överiksi, mutta tulee silti usein valittua koti-ilta kätevyyden (ja myös rahatilanteen) takia. Kaipaisin kuitenkin juuri sellaista täysin rentoa iltaa, jolloin ei tarvitse yhtään huolehtia mistään vaan notkua vaan tuoppi edessä ja höpötellä kaverin kanssa.

Minä sanon, että älä huolehdi vaan mene ihmeessä yksin istumaan iltaa :)
Lupaan sinulle, että näin lauantai-iltana fiksuja juttukavereita löytyy niin naisista kuin miehistäkin.

Lupaan sinulle, että näin lauantai-iltana fiksuja juttukavereita löytyy niin naisista kuin miehistäkin.

Tämä on tyhmä väite eikä pidä kaikkien kohdalla läheskään paikkaansa. Kaikki eivät todellakaan löydä seuraa tuosta noin vaan. Tiedän monia, joita ihmiset eivät todennäköisesti vain uskalla lähestyä ja jos yksin viihteelle lähtevät, ovat myös siellä yksin. En ole keksinyt mitään muuta heitä yhdistävää syytä tuohon kuin ulkonäkö, ovat poikkeuksetta kauniita. Tavallisen tallaajan näköiset ystäväni taas saavat juttuseuraa tuosta noin vain.

[QUOTE="mä";25695495]Tämä on tyhmä väite eikä pidä kaikkien kohdalla läheskään paikkaansa. Kaikki eivät todellakaan löydä seuraa tuosta noin vaan. Tiedän monia, joita ihmiset eivät todennäköisesti vain uskalla lähestyä ja jos yksin viihteelle lähtevät, ovat myös siellä yksin. En ole keksinyt mitään muuta heitä yhdistävää syytä tuohon kuin ulkonäkö, ovat poikkeuksetta kauniita. Tavallisen tallaajan näköiset ystäväni taas saavat juttuseuraa tuosta noin vain.[/QUOTE]

Tähän onneksi auttaa aika ;D Jos näytät ystävälliseltä, niin yleensä ihmiset uskaltavat lähestyä.
Ei minuakaan aina uskalleta lähestyä. Tämä johtunee poikkeuksellisen kauneuteni ja upean X-kropan lisäksi tuimahkosta katseestani.

mä en tykkää lähtee yksin... en tiedä mistä johtuu, mut en jotenkin vois kuvitellakaan et valmistautuisin täällä meikaten ja pukeutuen ja menisin yksin jonnekin istuskelemaan....
oon kyllä ihan sosiaalinen, mutta en jotenkin uskalla lähestyä ihmisiä tollasessa tilanteessa, tarviin sen kaverin ja jos siihen sit tulee joku jutulle niin ok.. en osaa selittää :D

Sanopa se.

Känniääliöt on kauheita. On ne miehiä/naisia ja ihan minkä ikäisiä tahansa.

Mä tässä koetan kerätä voimia että lähtis ystävän ylläri 30 vuotisjuhliin. Kieltäytymään alkoholista :D Vanhuus varmaan iskenyt, kun ei ainutkaan tölkillinen virosta rahdattua halpatuontiolutta maistuis ja sitähän tyrkytetään- ota nyt ota, pidä hauskaa.....

Mä osaan pitää hauskaa olematta ympäripäissäni, itseasiassa olis paljon hauskempaa kun puolet porukasta ei olis känniääliökunnossa. Mutta liian moni luulee, että ei voi olla hauskaa jos ei kikatuta joka liikennemerkin kohdalla tai joka kompurointi ei saa aikaan hysteeristä 'mä pissaan nyt just housuihin'- röhönaurua.

mä en tykkää lähtee yksin... en tiedä mistä johtuu, mut en jotenkin vois kuvitellakaan et valmistautuisin täällä meikaten ja pukeutuen ja menisin yksin jonnekin istuskelemaan....
oon kyllä ihan sosiaalinen, mutta en jotenkin uskalla lähestyä ihmisiä tollasessa tilanteessa, tarviin sen kaverin ja jos siihen sit tulee joku jutulle niin ok.. en osaa selittää :D

Kokeile, niin tiedät, onko sinusta siihen :)

Tuttu tunne...mullakin on kaveri, joka on aivan ihana, mutta hänen käsityksensä "parille" menemisestä on täysin erilainen kuin minun. Kun hän ottaa muutaman, se tarkoittaa kuutta olutta ja neljää puolen litran siideriä kotosalla + 5-10 drinkkiä baarissa, siinä missä mun muutama on 2-4 olutta/siideriä. Ja kun hän on humalassa, niin hän haluaa selvittää asiat kaikkien kanssa - soittaa kaikille joiden kanssa on koskaan riidoissa ollut ja inttää, utelee, yms. Argh. En siis käy hänen kanssaan juuri koskaan viihteellä enää, kun en jaksa.

Osaan mäkin lärvit vetää :D mutta harvemmin käyttäydyn ikävästi humalassa.

Yhteistyössä