voi meijän koiravanhusparkaa :/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :((
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

:((

Vieras
se on nyt vanhemmiten alkanut oksentaan juomansa veden, hotkasee lenkin jälkeen vettä (jos ei mee heti hätiin ettei juo niin paljoa) ja sit oksentaa heti sellasta ihan vesilimaa. 14 vuotias kyseessä ja vuoden verran tällästä tehnyt. mutta muuten pirteä mummo on kyllä ;) ruoka maittaa, lenkillä jaksaa käydä vielä ja leikkiikin :D

onko muiden koirilla tällästä?

Monet nuoremmatkin koirat tekee tuota, varsinkin kovan rasituksen jälkeen. Meidän koirilla ei ole ollut, mutta samassa reeniryhmässä on pari koiraa, jotka tekee noin.

[QUOTE="pinni";24569097]Monet nuoremmatkin koirat tekee tuota, varsinkin kovan rasituksen jälkeen. Meidän koirilla ei ole ollut, mutta samassa reeniryhmässä on pari koiraa, jotka tekee noin.[/QUOTE]

Aijjaa! en ole kuullutkaan tuollaisesta. Ehkä tää sit on ihan normaalia =) Niin rakas pieni tuo on <3 Vaikka tiedänhän minä ettei kauaa ole enään yhteistä aikaa meillä, mutta eipä sitä halua ajatella.

Lenkin jälkeen ei saa heti antaa vettä. Ja kun annetaan, se ei saa olla kylmää. Jos annat lenkin jälkeen jääkylmää vettä, jotkut koirat voi saada jonkun vatsalaukun kiertymän ja kuolla...

Ennen lenkkiä vesikuppi pöydälle ja vaihdat siihen puhtaan veden lämpenemään.

Lenkin jälkeen ei saa heti antaa vettä. Ja kun annetaan, se ei saa olla kylmää. Jos annat lenkin jälkeen jääkylmää vettä, jotkut koirat voi saada jonkun vatsalaukun kiertymän ja kuolla...

Ennen lenkkiä vesikuppi pöydälle ja vaihdat siihen puhtaan veden lämpenemään.

Ok :) kiitos :) mä kun olen tarjoillut "raikasta vettä" mutta tosiaan, se taitaa olla liian kylmää. Oksentaa kyllä ilman lenkkiäkin jos hotkii seissyttä (:D) vettä.

Yhteistyössä