H
heh
Vieras
Ei taida olla miesten mieleen tämä tutkimustulos 
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1623678
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1623678
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Mun miestä ei tuo tieto hetkauta![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ...:Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Mun miestä ei tuo tieto hetkauta![]()
Kreikkalaisilla näyttääkin olevan euroopan häntäpään penikset, eikös kreikka ja turkki ole vähän sama asia![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:Joo ei muakaan .. pitkä mies.. pitkä.... ::::
tralla la laa
Nyt jos se lukee tän niin ..varmaan happy kun levittelen yksityiskohtia,,.
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja ...:Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Mun miestä ei tuo tieto hetkauta![]()
Kreikkalaisilla näyttääkin olevan euroopan häntäpään penikset, eikös kreikka ja turkki ole vähän sama asia![]()
Yhtä paljon sama asia kuin Suomi, Viro ja Ruotsi =)
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja ...:Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Mun miestä ei tuo tieto hetkauta![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja ...:Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Mun miestä ei tuo tieto hetkauta![]()
Alkuperäinen kirjoittaja höh:Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja ...:Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Mun miestä ei tuo tieto hetkauta![]()
Sääli kun ei näe koko tulosta listoineen![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:Joo ei muakaan .. pitkä mies.. pitkä.... ::::
tralla la laa
Nyt jos se lukee tän niin ..varmaan happy kun levittelen yksityiskohtia,,.