Voi luoja mua hävettää mennä terveyskeskukseen!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Mä oon jo vuoden ajan käynyt joka kerta eli joka kuukausi nieluviljelyssä kurkkukivun takia. 2v sitten kävin lääkärillä josko saisin toistuvien kurkkukipujen takia lähetteen nielurisojen poistoon, ei laittanut leikkauslähetettä koska kurkkukivut ei johdu angiinasta.

Tammikuussa päätin et käyn jokaikisestä kurkkukivusta nieluviljelyssä et jää merkintä tietoihin miten usein niitä on jos sillä perusteella saisin lähetteen leikkaukseen. Oon tähän mennessä käynyt 9 kertaa nieluviljelyssä + 3v tytön kanssa sen ongelmien takia hoitajalla ja lääkärilla pari kertaa. Nyt sit viime viikolla aloin epäilemään sp-tautia ja jouduin soittelee lähetteitä testiin ja hakemaan purkit sieltä.

Lapselle tuli vesirokko ja tarviin lääkärintodistuksen ekasta päivästä joten taas kohta ollaan menossa sinne tk:hon. Tänään aamulla hoitaja soitti mulle että oon saanut torstaiksi lääkäriajan (5 viikkoa jonotin että saisin ajan ja nyt sainkin sen näin pian) kurkkukipujen takia ja toivottavasti saan sen lähetteen leikkaukseen! (+epäilen jonkin asteista kohdun laskeumaa niin sen asian tiimoille sain lääkäriajan marraskuun puoleen väliin)

Hirveesti käyntejä tuolla tk:ssa ja ne kaikki hoitajat varmaan jo tietää mut ku kaukaa näkee ja luulee et mä oon joku vainoharhanen hullu joka kaikesta pikkuvaivasta inisee...

kiitos kun sain purkautua toivottavasti saa jotain selkoa tekstistä ;)

Eniten mua hävettää noi sp-tautitestijutut. Ajattelevat että mikä hunsvotti 27v yh olen.

(ekaa kertaa lähes vuoteen harrastin seksiä ja kumi hajos, näin voi käydä vaan mulle...)

Alkuperäinen kirjoittaja -:
Asiasta toiseen, miten tuo kohdunlaskeuma oireilee?

Mulla on välillä pientä painontunnetta alapäässä ja sieltä emättimestä pullistuu klitoriksen puolelta sellanen muutaman sentin halkaisijaltaan oleva pallukka...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Mulla on välillä pientä painontunnetta alapäässä ja sieltä emättimestä pullistuu klitoriksen puolelta sellanen muutaman sentin halkaisijaltaan oleva pallukka...

Eikös sen pitäisi pullistua sieltä aukon puolelta??? Vai tarkoitatko sitä reunaa jossa klitoris on??

Alkuperäinen kirjoittaja häh:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Eikös sen pitäisi pullistua sieltä aukon puolelta??? Vai tarkoitatko sitä reunaa jossa klitoris on??

Se pullistuma on enemmän klittan puolella kuin peräaukon puolella. Vaikea selittää...

Yhteistyössä