Voi luoja mua hävettää. 5v tytöllä oli kaveri kylässä ja mun tyttö sai hirveen raivarin :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja poikki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

poikki

Vieras
Huomattu on että mun tyttö on tempperamenttinen mut alkoi kesken leikin käskemään kaveria siivoamaan ja mä sanoin että ei kesken leikkien tarvitse siivota niin heittäyty maahan ja alko itkemään ja huutamaan niin että kaverillakin tuli jo kyyneleet silmiin ;( Säikähti varmaan miten mun tyttö tolla lailla alko kiukuttelemaan.

Mä sit leikin ja pelasin tytön kanssa yli puoli tuntia ennen kun oma tyttö tuli vihdoin rauhottuneena leikkiin mukaan.

Kyllä sai mun tyttö kuulla kunniansa kun kaveri lähti. Eipä taida enää se kaveri pyytää mun tyttöä kylään ja mä en ainakaan enää häntä pyytää meille (ovat hoitokavereita ja pari kertaa nyt kyläilleet toistensa luona).

Onneksi tyttö ei sentään kesken kaiken halunnut lähteä kun kysyin soitanko äidin hakemaan aikasemmin...

Sen verran pikasesti äiti haki tytön etten saanut sanottua et mun tyttö "vähän" kiukutteli... mahtaa se ihmetellä kun tyttönsä kertoo.

*hävettää*

Oon ihan poikki kun kahden tunnin vierailusta melkein tunti piti saada oma tyttö aisoihin ja yrittää sanoa toiselle ettei tarvii pelätä ja sit viihdyttää että haluais vielä joskus uudestaankin tulla meille :/

[QUOTE="vieras";25404051]Joskus pienillä kilahtaa yli, oliko takana päivä päivähoidossa? Pitkä aika suorittaa ja olla tip-top.[/QUOTE]

9,5 tunnin hoitopäivä oli takana, näköjään se oli sit liikaa kun ei ehtinyt kuin syödä kotona hoidon jälkeen ja samantien tulikin sit jo kaveri. Toivottavasti tyttö haluaa tulla vielä uudestaankin vaikka omalleni jo uhosinkin suutuksissa että nyt loppu kaverikäymiset :/

Jos liikaa tsemppaa, niin voi käydä juuri noin. Jännitystä siitä että kaveri tulee, väsymystä, ja tadaa...siinä sitä sitten ollaan.

Jos tuo ei kerran ole lapsesi jokapäiväinen tapa toimia kavereidensa kanssa niin en ihan kamalan suruissani tai huolissani olisi :). Vaikka se varmasti ärsyttävää olikin.

Meillä menee aika ajoin kans yli. Yleensä se lähtee siitä, kun en päästä muksuja olohuoneeseen (siihen on syynsä) tai kun "Pirkon" pitää lähteä niin aikaisin (no se on ollut Pirkon äidin päätös, ei minun...) tai kun kaveri ei koko ajan halua leikkiä samaa kuin hän itse.... Viimeksi mulla paloi päreet sen verran pahasti, että jos vielä kehtaa kiukutella tuollaisista asioista, niin todella ihmettelen jos joku meille vielä viitsii tulla.

Oliko tällä kaverilla sovittu aika milloin tullaan hakemaan kotiin? Vai oliko jostain läheltä? Meillä on lähinaapurien kanssa sopimus, että kotiin saa laittaa vieraan, jos joko vieras tai oma lapsi saa sellaiset hepulit, ettei leikistä tule enää mitään. Pari kertaa oma tyttö on tullut naapurista kotiin, "kun kaveri ei osannut leikkiä nätisti" ja kerran olen meiltä lähettänyt kaverin kotiin, kun tuo oma pisti selvästi yliväsyneenä ranttaliksi.

Suosittelen samaa muillekin. Tietty tätä voi totetuttaa vaan, jos kaveri pystyy itsekseen kulkemaan kotiin.

[QUOTE="vieras";25404234]Oliko tällä kaverilla sovittu aika milloin tullaan hakemaan kotiin? Vai oliko jostain läheltä? Meillä on lähinaapurien kanssa sopimus, että kotiin saa laittaa vieraan, jos joko vieras tai oma lapsi saa sellaiset hepulit, ettei leikistä tule enää mitään. Pari kertaa oma tyttö on tullut naapurista kotiin, "kun kaveri ei osannut leikkiä nätisti" ja kerran olen meiltä lähettänyt kaverin kotiin, kun tuo oma pisti selvästi yliväsyneenä ranttaliksi.

Suosittelen samaa muillekin. Tietty tätä voi totetuttaa vaan, jos kaveri pystyy itsekseen kulkemaan kotiin.[/QUOTE]

Meillä on kilsan välimatka joten aina pitää viedä/hakea ja pari tuntia kaveri oli meillä. Oma tyttö alko jo puolen tunnin jälkeen kiukuttelemaan joten oli kyllä pitkät 1,5h sen jälkeen.

Toi onkin hyvä et jos noin lähellä asuu niin seuraus tulee välittömästi eli kaveri kotiin jos ei suju leikki...

Yhteistyössä