Voi jumalauta!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Haave
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Haave

Jäsen
15.10.2007
672
0
16
Mää oon niin kyllästyny elään tän jatkuvan kivun kans! Eka mulla todettiin helv. paha endo 2007 ja kärsin sen takia päivittäin järkyttävistä kivuista kunnes esikoinen syntyi maaliskuussa ja kivut helpotti tosi paljon (enää menkkojen aikana on kovia kipuja). Nyt on tuo pirun oikea olkapää vaivannut jo 1,5 vuotta ja kipu vain pahenee koko ajan! Olen käynyt terveyskeskuksessa, yksityislääkärillä ja lähetettä lähetteen perään on laitettu keskussairaalaan. Yksityislääkärin (ortopedin) mukaan jänne on ahdingossa tuossa olkapäässä ja sen takia se on noin kipeä. On kokeiltu fysioterapiat, kortisonit ja särkylääkkeet mutta mistään ei oo apua! Panacodeja menee kuin karkkeja lukuisia päivittäin mutta mitään ne ei auta! Leposärky on pahin ja sen takia on yöunet menny ihan täysin. Monta viikkoa on menty 3-4 tunnin unilla ja alkaa pikku hiljaa pinna kiristyä. Tän vitun olkapään takia en oo voinu pitää mun poikaa sylissä juuri yhtään kun käsi menee rasituksesta voimattomaks ja pelkään tiputtavani koko lapsen. Oon yrittäny apua pyytää mistä vain mutta kun lähete on vetämässä leikkaukseen jonne jonoa on yli 6kk niin eipä sille kukaan mitään voi. Olen yrittäny soittaa hoidonvaraajalle että mulle käy vaikka peruutusajatkin että pääsisin mahd. pian siihen leikkaukseen, mutta (ymmärrettävästi) en ole ainoa joka odottaa päiväkirurgiselle leikkausaikaa.
Jumalauta että pää hajoaa kun miettii että tätä skeidaa on vielä yli puoli vuotta edessä!

Sori vain, pinna kiristyy ja johonki piti saada tämäki purkaa... Mies on mun kärsimystä katsonu jo sen 1,5 vuotta ja mitäänhän se ei voi mun hyväks tehä. Valitettavasti. En halua sille aina valittaa.

No hei, enää noin puoli vuotta ja sitten se on ohi! Typerää minulta tulla neuvomaan, mutta mulla auttoi olkapääkipuun kuminauhajumppaaminen kun itselläkin oli jänne pinteessä olkapäässä eikä yhtään lihasta siellä pehmusteena. Auttaisko vaikka akupunktio että saisit loppuajan sinniteltyä?

Siis joku toinenkin, vai minäkö kirjoitin? Mulla on sama helvetin ongelma olkapäässä ja joku hermo on puristuksissa vasemmalla rintalastassa. Mä just sanoin miehelle et varmaan munuaiset menee hajalle särkylääkkeistä. Mä tiedän miten pinna kiristyy! Mulla ei ole leikkausta tiedossakaan kun on kuulemma niin epävarma ja siinä on riskit olemassa. Yöt on toisinaan yhtä helvettiä ja joskus yllättäen kipu on hetken poissa ja elämä on ihanaa.

Sehän mun suurin pelkoni onki että leikkaus ei auta mitään! Mulla on mahalaukku ihan puhki näistä särkylääkkeistä ja söinkin yhteen väliin Ardinexia joka auttoi paremmin mutta hajotti mahan. Panacodia sais syödä 1-2 tbl. 3 x päivässä mutta mulla on menny joskus kolmeki kerralla ja varmaan 4 x päivässä. Vaan ei ne auta. Jotain linimenttiä oon käyttäny joka on ilmeisesti hevosten jännevikoihin tarkoitettu ja se auttaa n. tunniksi kerrallaan, mutta ei sitäkään voi laittaa kuin kolmesti päivässä. Kipu säteilee jo kyynärpäähän ja sormiin ja pään oikealle puolelle... Taas yksi uneton yö edessä. Täytyy tuota akupunktiota käydä kokeileen, vaikka näin äippälomalla ei ole mihinkään ylimääräiseen varaa. Kivut on sen verran kovat että jos tuo auttaa niin kaivan ne rahat vaikka pitäis syömättä olla.

Yhteistyössä