Voi jumalauta! Minneköhän mun lapset ois huomenna joutuneet..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aargh!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Aargh!

Vieras
Olin sopinut jo kauan sitten lapsenvahdin kanssa, että tarvitsen lapsille hoitopaikan huomiselle työni takia. Nyt iltapäivällä laitoin sitten vielä varmistusviestin, jossa muistutin huomisesta ja kysyin vielä että onko ok.
Vastausta ei kuulunut, joten soitin ja kysyin.
Ja vasta siinä kohtaa vahti sanoo että ei taida jaksaa, on vähän kipeä olo!

Siis jumalauta! Ois voinut sitten jo aiemmin ilmoittaa, sanoi olleensa kipeä viikonlopusta saakka. Ja jollen mä ois kysellyt perään, siis soittanut, niin eikö ois ilmoittanut ollenkaan? Minne mun lapset ois sitten joutuneet, kun tuo lapsenvahti ei oiskaan niille ovea avannut? (Lapseni ekalla ja tokalla luokalla koulussa).
Ihan todella hieno homma. Ja en mä mistään enää tällä varoitusajalla ketään saa, joten pomo hihkuu varmaan huomenna riemusta, kun ilmoitan että sori, en voikaan tehdä tänään tätä sovittua työvuoroa.

Voi hel*tin p*rkele.

Ärsyttää, eikä ihan vähääkään. Ihan oikeasti, miten aikuinen ihminen voi olla tuommoinen?!! Ja mulle tästä suurimmat ongelmat tulee, en halua edes ajatella miten raivoissaan pomo on asiasta huomenna ja millaisia ongelmia tästä aiheutuu sekä sille että mun työkavereille. Hävettää ja vituttaa.

Varmasti suututtaa!
Tunnetko yhtään ketään, jolle voisit vaikka maksaa lasten hoidosta? Vaikka se tietysti tekee työnteon sinulle rahassa mitattuna vähemmän kannattavaksi, saisit pomon kanssa välit pidettyä kunnossa = rahaa tulevaisuudessa :)
+ tutulle voisi maksaa esim.60-70€, halvempaa kuin MLL?

Varmasti suututtaa!
Tunnetko yhtään ketään, jolle voisit vaikka maksaa lasten hoidosta? Vaikka se tietysti tekee työnteon sinulle rahassa mitattuna vähemmän kannattavaksi, saisit pomon kanssa välit pidettyä kunnossa = rahaa tulevaisuudessa :)
+ tutulle voisi maksaa esim.60-70€, halvempaa kuin MLL?

No kun ei oo ketään sellaista, joka voisi lapset ottaa.. asuvat kauempana jne. Mun työvuoro alkaa huomenna jo aamulla ja loppuis oikeasti keskiviikkoaamuna. Mutta nyt mun on pakko jättää se kesken. Voitte vaan kuvitella miten vaikeeta on saada mulle sijainen, etenkin kun sellainen on pakko olla.

Mä en voi oikeasti ymmärtää tätä asiaa. Miksi se ei voinut ilmoittaa mulle vaikka eilen illalla, että ei taida kyetä lapsenvahtihommiin?! Mä en käsitä mitä se ihminen on ajatellut, kun se varsin hyvin tietää ettei mulla edes ole toista vaihtoehtoa. Mut jos se ois ajoissa ilmoittanut, niin tääkin asia ois voinut olla helpommin järjestettävissä työn puolesta, mut kun ei.

todellisessa pakkoraossa nöyrtynyt pyytämään apua sellaisiltakin, joilta en tosiaankaan olisi kehdannut. Ja suostuivat muitta mutkitta :)
Ei ketään vähän tutumpaa naapuria tms...?
Joskushan ei vaan ole ja sit ei ole. Usein ainakin itse vaan en kehtaa pyytää...

Ainoa edes jotenkin tuttu naapuri on tuo naapurin vanha mummo, ja en todellakaan sinne viitsi lapsiani laittaa. Jos ei hän jaksaiskaan ja muutenkin, vanha ihminen enkä edes tiedä kunnostaan jne. Ei mulla vaan taida olla ketään.
Ens yö menee varmaan valvoessa, tää oli kyllä todellinen jalat alta-veto :/

Yhteistyössä