voi luoja miten mä olen kroppani pilannut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "laura"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

"laura"

Vieras
Ei sillä että se nyt olis ollu mitenkään täydellinen aikaisemminkaan... Kaks raskautta tehneet tuhojaan.. Mutta joten kuten alkoi nekin tuhot olla parantuneet... Ja nyt yhtäkkiä kahden vuoden sisällä on paino noussut lähes 7kiloa.. En tiedä mikä on siihen johtanut.. Alkoi siitä kun aloitin ehkäisypillerit, en nyt suoraan sano että johtuis niistä mutta aloitin ne elokuussa 2011 ja joulukuussa 2011 oli paino noussut jo reilu 3kiloa.

eikä asia ole nyt yhtään helpompi sillä olen masentunut(lievästi) ja viimeaikoina olen alkanut syömään ahdistukseen.

Kauheaa katsoa peilistä kun kroppa tuhoutuu ja terveyskin varmaan kärsii ja mä vain silti syön.. Vaikka oma peilikuva oksettaa ja inhoan itseäni... :(

Nyt vaan itseä niskasta kiinni ja katsomaan syömiset kuntoon ja ulos reippailemaan. Kyllä se mielialakin siitä kohenee, kun ravinto ja liikunta ovat kohdillaan. Sitten on mukavampi katsoa itseään pelistäkin.
Tsemppiä!

yleensä mun terveellinen syöminen ja liikunta kestää sen viikon. Sitten lopetan ja masennun kun ei tuloksia näy. Ja kaikki vastoinkäymiset johtaa myös sen lopahtamiseen ja sitten herkuttelen lohdutukseksi. Hankalaa löytää sitä itsekuria ja motivaatiota kun kaikki elämässä on pielessä.

hei

suosittelen hakemaan masennukseen apua, niin elämä helpottuu. Sit jaksaa syödä terveellisemmin ja kuntoillakin paremmin :)

piti ihan tulla kommentoimaan tuota " kaksi raskautta on pilannut kropan" juttua. Ei kai ne raskaudet kroppaa pilanneet? Siis onko tosiaan näin? Minulla raskaudet eivät pilanneet kroppaa. Palauduin ihan hyvin ja paino ei noussut kuin jotain 14 kiloa/ raskaus, kun syö terveellisesti ja elää ja liikkuu normaalisti. Nyt on noussut paino ihan mässyttämisestä, että täälläkin on otettava niskasta kiinni ja lopettaa mässyttäminen ;)

Jokainen joka on käynyt naisten pukuhuoneissa tietää että (ainakin joillakin) raskaus kyllä tekee todella rankkaa jälkeä naisen kroppaan. Hyvin paljon meidänkin salilla näkee naisia jotka vaatteet päällä näyttävät hyväkroppaisilta ja hoikilta, mutta sitten pukkarissa näkee totuuden kun he riisuvat - kaikki paikat roikkuu, ja hoikkuudesta huolimatta löysää (nimenomaan _löysää_) on vaikka kuinka, ja siihen vielä hirveät arvet takapuolesta tisseihin... Eivät varnasti ole samalta näyttäneet ennen raskauksia.

Yhteistyössä