T
Turkilmas
Vieras
Meillä on yleensä jokainen päivä vähän haasteellinen ennen puolta päivää. Poika nukkuu pieniä hetkiä ja useimmiten kitisee milloin mistäkin. Yhdentoista ja kahdentoista välissä saa yleensä sellaisen järjettömän itkukohtauksen, josta ei meinaa rauhoittua millään. Ja sitten nukahtaa kunnolla.
No tänään ei sitten ihan mennyt niin...
Nyt vauva vihdoin nukahti ja mä todella hartaasti toivon että kunnon päiväunille. Kahdesti päivällä hän nukkui vartin verran, mutta suunnilleen kaikki muu aika on ollut yhtä huutoa.
Pienen hetken hän viihtyi sitterissä, kunnes sitten alkoi itkemään, itku yltyi huudoksi ja lopulta kirkumiseksi. Ja tätä monta kertaa päivän aikana. Mutta kun en jaksanut häntä koko aikaa kantaa. Pakko oli välillä laskea...
Ja mulla soi päässä...vauva kirkuu edelleen vaikka oikeesti se nukkuu tuossa...
Mitä ihmettä tää on??
No tänään ei sitten ihan mennyt niin...
Nyt vauva vihdoin nukahti ja mä todella hartaasti toivon että kunnon päiväunille. Kahdesti päivällä hän nukkui vartin verran, mutta suunnilleen kaikki muu aika on ollut yhtä huutoa.
Pienen hetken hän viihtyi sitterissä, kunnes sitten alkoi itkemään, itku yltyi huudoksi ja lopulta kirkumiseksi. Ja tätä monta kertaa päivän aikana. Mutta kun en jaksanut häntä koko aikaa kantaa. Pakko oli välillä laskea...
Ja mulla soi päässä...vauva kirkuu edelleen vaikka oikeesti se nukkuu tuossa...
Mitä ihmettä tää on??