[QUOTE="vieras";27984150]Älä mene missään tapauksessa naimisiin muslimin kanssa, jos olet kristitty itse. Se uskonto sitoo naista, vaikket olisi edes itse muslimi. Jos mies kääntyy kristityksi, sitten. Valitettavasti puhun kokemuksesta.[/QUOTE]
Niin, tämähän juuri on se elämäni suuri tragedia. Miksi oi miksi hän on muslimi ja toisesta maasta? Tiedän, että hänkin tuntee aidosti ja syvästi minua kohtaan. Tai ainakin silloin, kun näimme, sen tiesi. Se sydämen hakkaus rinnassa ja kämmenissä ja hohto silmissä ja kasvojen puna. Puhuimme nyt vielä uudelleenkin puhelimessa ja sanoin myös siitä, ettei hommat toimi täällä niin kuin hänen kotimaassaan - ei voida vaan mennä äkkiä naimisiin ja hankkia lapsia pika-aikataululla, kuten siellä on tapana. Hän tajusi, ja sanoi, että voidaan seurata minun tapaani.
Tunteet ovat aivan uskomattoman ristiriitaiset... Hän on aika kouluttamatonkin, ja tiedän, ettei hän ole millään lailla järkivalinta, mutta miten ihmeessä unohdan hänet ja sen tunteen hänen kanssaan? Voin kertoa, että täytän kohta 30, enkä koskaan ole kenenkään muun kanssa kokenut vastaavaa. Henki lähes salpaantui jo hänen hipaisustaankin. Nyt minun pitäisi päättää, menenkö vielä kerran katsomaan häntä ja keskustellaan sitten asiat halki ja ollaan ehkäpä vielä viimeisen kerran iho ihoa vasten. Ja ehkäpä jos se järki sitten tulisi kuvioihin ja saisin pisteen tälle rakkaustarinalle niin että voisin siirtyä elämässä eteenpäin. Pohdintaa...