Voi lukekaa ja auttakaa..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Olen eronnut miehestäni n.6kk sitten. Päätös oli yhteinen.

Nyt olen koko ajan kuitenkin kaivannut häntä. Viimeviikolla lähetin hälle sitten s.postia että kaipaan hänta ja rakastan todella paljon. Mies vastasi ja sanoi rakastavansa myös minua, muttei voi olla kanssani. Että pitää selvitellä omi juttuja. Aika ympäripyöreitä siis kirjotteli.

Mesessä sitten juteltiin ja kysyin että MIKSI hän ei vielä voisi olla kanssani mutta ehkä joskus? Taas tuli vastaukseksi jotain että pelkään että jätät mut, pakko selvittää omia ajatuksia jne.

Kysyin sitten että sanotko suoraan, haluatko mielummin elää sinkkuna ilman lapsia ja perhe-elämää ja vastasi että sitä hän kaikesta mieluiten eläisi muttei pysty, taas syynä se että pelkää minun jättävän hänet.

Maanantaina sain sitten kuulla että seurustelee. Tavannut naista pari kertaa ja heti seurestelevat, on kuulemma tosirakkaus kyseessä.

Onko mulla mitään enää tehtävissä, mä toderlla rakastan häntä?!

Ja miten kukaan mies voi sanoa 2 pvää ennen uutta suhdetta olevansa todella rakastunut minuun (oli silloin jo tavannut tämän naisen ) mutta tosiaan, 2 pvää myöhemmin vannoo tosirakkautta toiseen?! (en ole kysyny sanoisko silti rakastavansa mua, tuskin koska enää ei vastaa mulle edes puhelimeen, meseen tai mitään.. )

Jotenki on niin rikkinäinen olo.

Miehet eivät osaa luopua ex vaikka ovatkin uuden kassa onnen huumassa. Jossain sarjassa mies sanoi: En minä sinusta luopua halunnut vaikka halusinkin erota. Just tollasia miehet on. Haluaa erota, aloittaa uuden suhteen jossa ovat ihan rakastuneita, mutta silti haluavat omia ex puolison, vakuutella sille rakkautta, ettei se vaan ketään uutta etsi / löydä. Niin se menee...

Jo ennenkuin viestissäsi ehdit sanomaan mitään tuosta toisesta, ajattelin että sillä on toinen. Miehet on niin samanlaisia noissa asioissa. Ei siis uskaltanut mainita siitä toisesta, pelkuri. Ei kuitenkaan halua olla kanssasi, vaan mieluummin sen toisen kanssa, ei vain uskaltanut sitä suoraan sanoa. Älä jää roikkumaan moiseen, toivut kyllä ja löydät paremman.
:hug:

Ero on aina vaikeaa..ja usein sitä tulee katumapäälle kun ei sitä uutta kumppania niin vain löydykkään.Minkä ikäinen olet?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Olen eronnut miehestäni n.6kk sitten. Päätös oli yhteinen.

Nyt olen koko ajan kuitenkin kaivannut häntä. Viimeviikolla lähetin hälle sitten s.postia että kaipaan hänta ja rakastan todella paljon. Mies vastasi ja sanoi rakastavansa myös minua, muttei voi olla kanssani. Että pitää selvitellä omi juttuja. Aika ympäripyöreitä siis kirjotteli.

Mesessä sitten juteltiin ja kysyin että MIKSI hän ei vielä voisi olla kanssani mutta ehkä joskus? Taas tuli vastaukseksi jotain että pelkään että jätät mut, pakko selvittää omia ajatuksia jne.

Kysyin sitten että sanotko suoraan, haluatko mielummin elää sinkkuna ilman lapsia ja perhe-elämää ja vastasi että sitä hän kaikesta mieluiten eläisi muttei pysty, taas syynä se että pelkää minun jättävän hänet.

Maanantaina sain sitten kuulla että seurustelee. Tavannut naista pari kertaa ja heti seurestelevat, on kuulemma tosirakkaus kyseessä.

Onko mulla mitään enää tehtävissä, mä toderlla rakastan häntä?!

Ja miten kukaan mies voi sanoa 2 pvää ennen uutta suhdetta olevansa todella rakastunut minuun (oli silloin jo tavannut tämän naisen ) mutta tosiaan, 2 pvää myöhemmin vannoo tosirakkautta toiseen?! (en ole kysyny sanoisko silti rakastavansa mua, tuskin koska enää ei vastaa mulle edes puhelimeen, meseen tai mitään.. )

Jotenki on niin rikkinäinen olo.

eikait voi erota ilman ristiriitaisia tunteita kuuluu eroprosessiin joten malttia! syystä varmaan olette eronneet ja silloin todenneet ettei homma toimi joten katse uusiin tuuliin ja tulee vielä se päivä et ex:sän puuhailut ei tunnu missään. silloin olet selvinnyt erosta. onhan se ihan loogista varsinki pitkissä suhteissa et kaipaa sitä totuttua paskaakin olomuotoa ja pelkää sitä uutta tulevaa josta turvatonolo. jopa jälkikäteen romantisoi vanhaa suhdetta, muisti kun on niin lyhyt :) malttia ja luottamusta tulevaan ilman ex:sää....

Jos oikeasti haluat hänet takaisin, niin odotat ja olet ystävällinen ja ymmärtävä. Älä ryhdy sellaiseksi hankalaksi "palstaexäksi" joka kiusaa sitä miestä ja uutta.
Ei vaan oikeasti, et voi tehdä muuta kuin olla oma itsesi ja odottaa ja katsoa. Vaikka ei olisikaan se elämän rakkaus, ei silti välttämättä halua palata.

Alkuperäinen kirjoittaja koska:
Miehet eivät osaa luopua ex vaikka ovatkin uuden kassa onnen huumassa. Jossain sarjassa mies sanoi: En minä sinusta luopua halunnut vaikka halusinkin erota. Just tollasia miehet on. Haluaa erota, aloittaa uuden suhteen jossa ovat ihan rakastuneita, mutta silti haluavat omia ex puolison, vakuutella sille rakkautta, ettei se vaan ketään uutta etsi / löydä. Niin se menee...

Et voi yleistää noin! Miksi jotkut naiset luulee tuntevansa miehet, jokaisen miehen maailmassa... En minäkään sano että kaikki naiset on itsekkäitä, rahanahneita, komentelevia jne sillä perusteella että äitini ja siskoni ovat... Jokainen ihminen on yksilö, kaikki miehet (ja naiset) on erilaisia. Mä en halua erota vaimostani enkä halua ketään muuta naista koska rakastan häntä oikeasti, mutta en halua pitää häntä vankina vaan haluan vain rakastaa häntä! Ja hän todella tietää sen. :)

Ei kannata takertua nyt menneeseen.Ex ei nyt halua olla kanssasi missään tekemisissä,haluaa katsoa mitä uusi suhde tuo tullessaan.Ja ihan varmasti palaa luoksesi jos hän niin haluaa.Se ei auta mitään että "pommitat"häntä kirjeillä,viesteillä..Päinvastoin se loitantaa häntä.Ja kun et ota yhteyttä,hänen mielenkiintonsa ehkä alkaa palata että hei miksi et olekkaan enää kiinnostunut..Näin asian ajattelisin.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mä vaan haluaisin ehjän perheen, ja tottakai miehenkin kun niin paljon rakastan..

Olen 26.

Alkuperäinen kirjoittaja tuttua:
Jo ennenkuin viestissäsi ehdit sanomaan mitään tuosta toisesta, ajattelin että sillä on toinen. Miehet on niin samanlaisia noissa asioissa. Ei siis uskaltanut mainita siitä toisesta, pelkuri. Ei kuitenkaan halua olla kanssasi, vaan mieluummin sen toisen kanssa, ei vain uskaltanut sitä suoraan sanoa. Älä jää roikkumaan moiseen, toivut kyllä ja löydät paremman.

Älä sinä kään yleistä että miehet on samanlaisia. Perkele, jätän kyllä tämän palstan lukemisen tähän eka kertaan...

Alkuperäinen kirjoittaja mies:
Alkuperäinen kirjoittaja koska:

Et voi yleistää noin! Miksi jotkut naiset luulee tuntevansa miehet, jokaisen miehen maailmassa... En minäkään sano että kaikki naiset on itsekkäitä, rahanahneita, komentelevia jne sillä perusteella että äitini ja siskoni ovat... Jokainen ihminen on yksilö, kaikki miehet (ja naiset) on erilaisia. Mä en halua erota vaimostani enkä halua ketään muuta naista koska rakastan häntä oikeasti, mutta en halua pitää häntä vankina vaan haluan vain rakastaa häntä! Ja hän todella tietää sen. :)

On totta ettei voi yleistää, on paljon miehiä jotka eivät tee niin, mutta... Jos mies käyttäytyy, kuten yllä, tuo malli tulee mieleen. Että ei halua ex vaimostakaan luopua vaikka on uusi jo katsottuna ja siksi antaa ymmärtää jotain muuta kuin teot ovat.

Minkä takia ero tuli, onko sulla päässy unohtumaan ne huonot puolet suhteessa/miehessä? Muistat vain hyvät puolet? Yritäppäs todella muistella miksi se ero tuli? Miehellä toki saattaa olla tunteita sua kohtaan, monesti miehillä on tosiaan se omistushalu entisiäkin kohtaan.. Mutta silti on väärin, että se sanoo rakastavansa sua, vaikka tosiasiassa seukkaa toisen kans. Ehkä se ei ollut silloin varma, että onnistuuko juttu sen toisen kans ja halus pitää sut ns. varalla. Sori, ei ole tarkoitus sua loukata, mut joskus se totuus ei vaan aukene itselle kun on niiin rakastunut.. :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja mies:
Alkuperäinen kirjoittaja tuttua:

Älä sinä kään yleistä että miehet on samanlaisia. Perkele, jätän kyllä tämän palstan lukemisen tähän eka kertaan...

ei kaikki miehet olekaan sellaisia!! Mulla on vaan kokemus yhdestä tuollaisesta, useimmiten olen itse ollut sydämen särkijänä, enkä todellakaan ole ylpeä siitä!:(

tottakai voit rakastaa eksää mutta tuo eksän käytös on hiukan väärä.Ei voi tosi rakkautta vannoa jos on muut mielessä.
Niin minunkin tuleva eksäni kuulemma rakastaa minua mutta ei enää sillä tavalla kuin ennen
tosin sillä on jo tuo uusi hoito katottu jo valmiiksi hyvissä ajoin ennen kuin viitsi kertoa minulle että edes haluaa eron

Yhteistyössä