L
loppuraskaus
Vieras
Riideltiin eilen miehen kanssa, minusta hän suuttui mitättömän pienestä asiasta.
Ei puhuttu koko illan aikana ja viimein hän meni mitään sanomatta sänkyyn.
Tuntui pahalle, jäin sohvalle nukkumaan.. itkemään. En varmaan paljon saanut nukuttua, asento huono yms. ja raskausviikko 36+4. Tukala olla tuon helteenkin takia.
Aamulla hän herätti, ei puhunut.. menin sänkyyn. Itketti..
Äsken lähti töihin, ei sanonut mitään lähtiessä.
Huono itsetunto ja ällö olo muutenkin ison mahan ja turvotusten kera.
Mies ei anna hakea puhelinta, kun tulee viesti.. ja usein tietokoneella samaa "peittelevää" käytöstä.
Olen varmaan idiootti, mustasukkainen jne.. mutta minusta hänellä on fb:ss ex jonka kanssa hänellä on hyvät välit. Puhui, että kävisi joskus kahvilla hänen kanssaan, ihan vain ystävänä.
Mukavaa, olen sitten yön ja aamun itkenyt ja tänään on labra aamulla ja äitipoli päivällä.. silmät entistä enemmän turvoksissa. Ystävääkin lupasin käydä moikkaamassa..
Miten saan turvotuksen pois silmistä ?
Tällaisina aamuina toivon, ettei minua olisi =((
Mutta, vauvan takia sitä jaksaa... voi pikku nyyttiä.
Ei puhuttu koko illan aikana ja viimein hän meni mitään sanomatta sänkyyn.
Tuntui pahalle, jäin sohvalle nukkumaan.. itkemään. En varmaan paljon saanut nukuttua, asento huono yms. ja raskausviikko 36+4. Tukala olla tuon helteenkin takia.
Aamulla hän herätti, ei puhunut.. menin sänkyyn. Itketti..
Äsken lähti töihin, ei sanonut mitään lähtiessä.
Huono itsetunto ja ällö olo muutenkin ison mahan ja turvotusten kera.
Mies ei anna hakea puhelinta, kun tulee viesti.. ja usein tietokoneella samaa "peittelevää" käytöstä.
Olen varmaan idiootti, mustasukkainen jne.. mutta minusta hänellä on fb:ss ex jonka kanssa hänellä on hyvät välit. Puhui, että kävisi joskus kahvilla hänen kanssaan, ihan vain ystävänä.
Mukavaa, olen sitten yön ja aamun itkenyt ja tänään on labra aamulla ja äitipoli päivällä.. silmät entistä enemmän turvoksissa. Ystävääkin lupasin käydä moikkaamassa..
Miten saan turvotuksen pois silmistä ?
Tällaisina aamuina toivon, ettei minua olisi =((
Mutta, vauvan takia sitä jaksaa... voi pikku nyyttiä.